Jump to content
Guest paRADOx

Map,baro и Tp сензори

Recommended Posts

Guest paRADOx

Това са грешките които ми показва PC-то на Хондата:3.MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure)defective circuit or unplugged / defective sensor7.TP Sensor (Throttle Position)defective circuit or unplugged / defective sensor13.BARO Sensor (Atmospheric Pressure)defective circuit or unplugged / defective sensorЗнам че е малко нагло от моя страна да Ви питам за помощ, като вместо това мога да го прочета от някое ръководство или книга, но просто не ми остава време да го направя защото съм студент и работя нощни смени...Затова, моля просто ми кажете какво трябва да сменя по колата си и къде се намират тези сензори, за да си реша шроблемите.Понякога оборотите на колата ми падат и се губи мощноста на колата, светва ми предупредителната жълта лампа на таблото и само се излагам пред мацките.Ще съм много благодарен на всякаква помощ и всеки съвет ще ми е от полза.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Това са грешките които ми показва PC-то на Хондата:3.MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure)defective circuit or unplugged / defective sensor7.TP Sensor (Throttle Position)defective circuit or unplugged / defective sensor13.BARO Sensor (Atmospheric Pressure)defective circuit or unplugged / defective sensorЗнам че е малко нагло от моя страна да Ви питам за помощ, като вместо това мога да го прочета от някое ръководство или книга, но просто не ми остава време да го направя защото съм студент и работя нощни смени...Затова, моля просто ми кажете какво трябва да сменя по колата си и къде се намират тези сензори, за да си реша шроблемите.Понякога оборотите на колата ми падат и се губи мощноста на колата, светва ми предупредителната жълта лампа на таблото и само се излагам пред мацките.Ще съм много благодарен на всякаква помощ и всеки съвет ще ми е от полза.Благодаря!

А мацките заслужават ли си ????Това за кой двигател и купе става въпрос?Че синьо с четри жълти нищо не ми говори.Иначе ми прилича на прекъсната маса или захранване (обща шина на група сензори).Най вероятно ръждясал пин на букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

или липса на захранване, щото ако не ме лъже панетта тия тримата са на общо 5волта захранване което излиза от един пин на "С" буксата.

Братче не може да са ти се скапали и 3-те.... просто няма такъв вариант.

МАП-а ти е зад двигателя и е малко цилиндрично свързано с дроселовата клапа с тънко черно маркуче. МАП-ът е с 3 жици

ТПС-а ти е от задната страна на дроселовата клапа.... черно цилиндрично на оста на клапата... пак с 3жици

БАРО-то го заеби... завряно е някъде и е идентично на МАП-а

 

Откачи мап-а и тпс-а. намери кои пинове са им земя.. респективно ако не намериш такъв пин или е лоша връзката проблема ти е със земята.

подай контакт и намери захранването... някъде и на двата куплунга трябва да имаш 5Волта. Ако няма - лошо

Накрая си огледай големите куплунзи до амортесьора и провери контактите им.

 

и пак ти казвам, забрави да са се скапали и 3-те сензора :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

или липса на захранване, щото ако не ме лъже панетта тия тримата са на общо 5волта захранване което излиза от един пин на "С" буксата.

Братче не може да са ти се скапали и 3-те.... просто няма такъв вариант.

МАП-а ти е зад двигателя и е малко цилиндрично свързано с дроселовата клапа с тънко черно маркуче. МАП-ът е с 3 жици

ТПС-а ти е от задната страна на дроселовата клапа.... черно цилиндрично на оста на клапата... пак с 3жици

БАРО-то го заеби... завряно е някъде и е идентично на МАП-а

 

Откачи мап-а и тпс-а. намери кои пинове са им земя.. респективно ако не намериш такъв пин или е лоша връзката проблема ти е със земята.

подай контакт и намери захранването... някъде и на двата куплунга трябва да имаш 5Волта. Ако няма - лошо

Накрая си огледай големите куплунзи до амортесьора и провери контактите им.

 

и пак ти казвам, забрави да са се скапали и 3-те сензора :)

Именно колега ама ако не караше черно с 4 жълти щяхме и схема да постнем :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

и пак ти казвам, забрави да са се скапали и 3-те сензора :D

Именно колега ама ако не караше черно с 4 жълти щяхме и схема да постнем :D
А ИМЕННО КОЛЕГА,АКО БЕШЕ РАЗГЛЕДАЛ ТЕМАТА "КОЙ КВО КАРА + СНИМКА" И АКО ПОНЕ МАЛКО ПОЗНАВАШЕ ХОРАТА ОТ ФОРУМА НЯМАШЕ ДА СЕ ИЗКАЗВАШ ПО ТОЗИ ЗАКАЧЛИВ НАЧИН! ;) И ВСЕ ПКА ДА ТЕ ИНФОРМИРАМ - КАРА 4 ГЕН.СЕДАН С Д15Б2 ДВИГАТЕЛ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx
1net, отново си перфектен и изключително точен!Благодаря ти - още сега отивам да прегледам колицата.Ако има развитие, ще пиша. :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

и пак ти казвам, забрави да са се скапали и 3-те сензора :D

Именно колега ама ако не караше черно с 4 жълти щяхме и схема да постнем :D
А ИМЕННО КОЛЕГА,АКО БЕШЕ РАЗГЛЕДАЛ ТЕМАТА "КОЙ КВО КАРА + СНИМКА" И АКО ПОНЕ МАЛКО ПОЗНАВАШЕ ХОРАТА ОТ ФОРУМА НЯМАШЕ ДА СЕ ИЗКАЗВАШ ПО ТОЗИ ЗАКАЧЛИВ НАЧИН! ;) И ВСЕ ПКА ДА ТЕ ИНФОРМИРАМ - КАРА 4 ГЕН.СЕДАН С Д15Б2 ДВИГАТЕЛ ;)
Стига бе Мишо, нов е човека във форума, но пък с голямо желание да помогне :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

и пак ти казвам, забрави да са се скапали и 3-те сензора ;)

Именно колега ама ако не караше черно с 4 жълти щяхме и схема да постнем :)
А ИМЕННО КОЛЕГА,АКО БЕШЕ РАЗГЛЕДАЛ ТЕМАТА "КОЙ КВО КАРА + СНИМКА" И АКО ПОНЕ МАЛКО ПОЗНАВАШЕ ХОРАТА ОТ ФОРУМА НЯМАШЕ ДА СЕ ИЗКАЗВАШ ПО ТОЗИ ЗАКАЧЛИВ НАЧИН! ;) И ВСЕ ПКА ДА ТЕ ИНФОРМИРАМ - КАРА 4 ГЕН.СЕДАН С Д15Б2 ДВИГАТЕЛ :P
Стига бе Мишо, нов е човека във форума, но пък с голямо желание да помогне :cool:
ай ша са извиняаам :huh::):blush::shy::bye::):tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ко надъвка Маркони-то бе ей :blush: всички толкоз му се радваме че помага и пише.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

ко надъвка Маркони-то бе ей :tooth: всички толкоз му се радваме че помага и пише.......

Хахахха ,не съм нов ,колегата с право ме надъвка.Просто пишех само по чуждестранните форуми,а колегите от Русе преди месец ми направиха забележка,4е нещо се губя и сега наваксвам.Верно в Русе има малко хонди и то от 2-3 години,но марката събира доста фенове.Лично аз съм запалил 10-на които зарязаха БМВ-та и Тигри.В най-близко бъдеще замислям да затворя сервиза си за един хубав основен ремонт и да джъткам само хонди и тунинг....но проблема за сега е финансов.Иначе вече в форума съм нон-стоп така че квото мога съм насреща!Пъккато се пооправя ще обиколя всички срещи да се запозная лично с колегите и да пуснем по един ластик :cool:А и по темата:всяко Еку ползва отделно стабилизирано и филтрирано захранване на датчиците които са основни за работата му,а масите им а развързани спрямо общата маса с малък резистор.Схема на Д15Б2 имаше някъде на форума.Някой електричар (каква дума употребих само )трябва да звънне с качествен уред тия маси и ще се хване проблема.Диагностиката казва ..еди кой си датчик не го виждам ,ама всяка грешка е относителна и се дели така:1.Датчика не се захранва с 5в.респективно 12в2.Датчика няма маса3. Датчика е дефектирал4. Датчика е здрав ,но данните които подава към Екуто са извън таблиците за автентичност.Отделно грешките се делята на меки и твърдиМеки : чека свети ама аз се возя :blush:Твърди:чека свети и аз бутам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

ко надъвка Маркони-то бе ей :cool: всички толкоз му се радваме че помага и пише.......

Хахахха ,не съм нов ,колегата с право ме надъвка.Просто пишех само по чуждестранните форуми,а колегите от Русе преди месец ми направиха забележка,4е нещо се губя и сега наваксвам.Верно в Русе има малко хонди и то от 2-3 години,но марката събира доста фенове.Лично аз съм запалил 10-на които зарязаха БМВ-та и Тигри.В най-близко бъдеще замислям да затворя сервиза си за един хубав основен ремонт и да джъткам само хонди и тунинг....но проблема за сега е финансов.Иначе вече в форума съм нон-стоп така че квото мога съм насреща!Пъккато се пооправя ще обиколя всички срещи да се запозная лично с колегите и да пуснем по един ластик :)А и по темата:всяко Еку ползва отделно стабилизирано и филтрирано захранване на датчиците които са основни за работата му,а масите им а развързани спрямо общата маса с малък резистор.Схема на Д15Б2 имаше някъде на форума.Някой електричар (каква дума употребих само )трябва да звънне с качествен уред тия маси и ще се хване проблема.Диагностиката казва ..еди кой си датчик не го виждам ,ама всяка грешка е относителна и се дели така:1.Датчика не се захранва с 5в.респективно 12в2.Датчика няма маса3. Датчика е дефектирал4. Датчика е здрав ,но данните които подава към Екуто са извън таблиците за автентичност.Отделно грешките се делята на меки и твърдиМеки : чека свети ама аз се возя :)Твърди:чека свети и аз бутам...
Датчика се захранва от 5в. Слушай ЧОВЕКА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

той много хубаво си го е написал :cool: просто не си му прочел ЦЯЛОТО мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...