nrtk 1 #1 Публикувано 8 Май, 2013 (Редактирано) здр,искам да попитам някой по-запознат ,кое е по оферта да ми смъкнат катализатора и да ми сложат траба или аз да го продам и да си платя трабата?Извинявам се ако съм объркал раздела:huh:/>/>П.П. колата е Сивик 6-та хеч Редактирано 8 Май, 2013 от nrtk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #2 Отговорено 8 Май, 2013 Еми на мен в Русе ми искат 20лв за смъкване на катализатора и слагане на тръба на неговото място .И ми предлагат да ми доплатят 20-30лв и да си остава катализатора . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #3 Отговорено 9 Май, 2013 Здравей коледга,моят съвет е да си продадеш сам катализатора и да си платиш работата на майсторите.При всички случаи иначе ще си назад с парите.Един хондов катализатор върви около 90 лв.Също така те съветвам да не слагаш просто права тръба,която да ти заварят към генерацията,защото това ще повлияе на поведението на колата в ниски обороти и ще има някакъв положителен ефект само в много високи (каквито много рядко се постигат в градски условия)По-добре е да се сложи резонаторно гърне на фланци и да е 1:1 с катализатора,за да позволява монтаж и демонтаж.Излиза малко по-скъпо от заварките,но според мен е по-добре.Аз лично си го направих така и не си продадох катализатора.Хондовите кат.са самопочистващи се и е много трудно да бъдат задръстени.Трябва да е карана колата с мн лош бензин.Все пак не се знае в близко време какви закони ще вкарат при минаване на ГТП и може да се окаже,че всички трябва да оборудваме колите си с нови катализатори,които запо4ват от 300-400 лв.Запази си го,не иска хляб и вода. Поздрави и успех. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumenbo 8 #4 Отговорено 10 Май, 2013 (Редактирано) Здравей коледга,моят съвет е да си продадеш сам катализатора и да си платиш работата на майсторите.При всички случаи иначе ще си назад с парите.Един хондов катализатор върви около 90 лв.Също така те съветвам да не слагаш просто права тръба,която да ти заварят към генерацията,защото това ще повлияе на поведението на колата в ниски обороти и ще има някакъв положителен ефект само в много високи (каквито много рядко се постигат в градски условия)По-добре е да се сложи резонаторно гърне на фланци и да е 1:1 с катализатора,за да позволява монтаж и демонтаж.Излиза малко по-скъпо от заварките,но според мен е по-добре.Аз лично си го направих така и не си продадох катализатора.Хондовите кат.са самопочистващи се и е много трудно да бъдат задръстени.Трябва да е карана колата с мн лош бензин.Все пак не се знае в близко време какви закони ще вкарат при минаване на ГТП и може да се окаже,че всички трябва да оборудваме колите си с нови катализатори,които запо4ват от 300-400 лв.Запази си го,не иска хляб и вода. Поздрави и успех. И аз искам да направя същото, само не знам от къде да намеря фланци Редактирано 10 Май, 2013 от rumenbo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #5 Отговорено 10 Май, 2013 Ползвай си фланеца от катализатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumenbo 8 #6 Отговорено 12 Май, 2013 Ползвай си фланеца от катализатораДа ама нали идеята е катализатора да си е цял, ако нещо стегнат законите да се монтира бързо и лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове