Eternal 4 #1 Публикувано 6 Май, 2013 (Редактирано) Здравеите имам един въпрос към хората кои разбират повече от мен Та днес както си карах колата и лампата на акумулатора ми светна(и то свети само когато колата е под 3500 оборота) а и когато е на свободна оборотите и играят между 1000 и 1500.Къде да търся проблема ? Колата е Сивик Д15Б2 с пълна игла от Д16А6.Мерси предварително и честит празник на всички адаши Редактирано 6 Май, 2013 от Eternal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 6 Май, 2013 Алтернатора / динамото ти е за аутопсия - демонтираш и проверяваш . Вероятно четки , лоша връзка , хлабав ремък ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #3 Отговорено 6 Май, 2013 Имах същия проблем на старата хонда и бяха четки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #4 Отговорено 6 Май, 2013 Преди да свалям бих проверил за лоша връзка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #5 Отговорено 6 Май, 2013 Алтернатора със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #6 Отговорено 6 Май, 2013 (Редактирано) щом след определени обороти е светнала има много голям шанс да е крив колетора ( и или ротора) , по този начин се получава едно подскачане на четките и късане на жичката им .НО НИЩО НЕ Е СИГУРНО ДОКАТО НЕ СЕ ПРОВЕРИ ГЕНЕРАТОРА ! Редактирано 6 Май, 2013 от whiteboy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #7 Отговорено 7 Май, 2013 Оказа се,че четките са добре а си е заминал един от ринговете по който се движи самата четка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #8 Отговорено 7 Май, 2013 това е колектора по него се опират четките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове