Jump to content
Essential

Изпускателен колектор от д16а9

Recommended Posts

Здравейте колеги,Имам проблем с изпускателния колектор на моята Д16з6. Имам възможност да поставя колектор от Д16а9. Бих искал да попитам тъй като и двата колектора са 4-2-1, само, че единия е от едновалов другия от двувалов двигател. Ще пасне ли колектора от а9 на главата z6? Ще има ли същия ефект ако ползвам колектор от а9 на z6 двигател и ще постигна ли заводските характеристики или ще има нужда от пренастройване на електрониката?Благодаря за вниманието.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колектор от D16Y8 мисля, че също би ми свършил работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от двувалката ще стане, действай :]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, че ще стане ще стане. Въпросът е ще се получи ли оптимален ефект. Например в момента за да закрепя положението имах и поставих някакъв колектор 4-1 пак от Д серия. Да колата върви, но е мъртвец особено при малко по висока скорост...след 100-110 км/ч направо спира да ускорява. Колектора от Д16А9 изглежда с доста сходен с този на Z6. Искам да извлека потенциала на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16A9 колектора е без отвор за сонда , ще трябва да разпробиваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има отвор точно преди фланеца за захващане към катализатора. Просто ще удъкжа проводниците. Ако това е проблема и всичко друго ще бъде както трябва. А не пак да остане мъртвец колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я отпуши много ясно, 4-1 цата тапи доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но никъде немога да намеря информация дали е със същите параметри или по – добри от на D16Z6. Въпроса е да не е с по тесни рънъри от на з6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковите колектори на д16 не са нищо особенно.С тях можеш да поотпушиш д13 и д14.

Намери си автърмаркет колектор.Самия колектор на д16 е широк само в началото

около портовете на фланеца към главата,а след уширението е направо смешно тесен.

Публикувано изображение

На снимката е 4-2 частта от колектор на д16з6.

Обърни внимание на отворите на двойката колко са тесни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това ми е ясно, че така стоят нещата. В момента така се стичат обстоятелствата, че ми го няма сток колектора от д16з6 и позлвам някакъв от Д серия 4-1... Имам възможност да сложа от Д16А9, но пък идва момента, че разбрах имало разминаване в порта на главта и отворите на колектора. Отворите за захващане на колектора от двувалката пасвали на едноваловата глава но отворите на портовете се разминавали и трябвало да се пилят портовете на главта за да пасне. Така ли е ? Идеята ми е не да поотпуша колата, а да я докарам до заводските параметри, тъй като ще ми трябва за пътуване, а с този колектор едвам се движа. Колата ще търпи сериозни проблеми зимата, затова не търся отпушване, а заводски характеристики, които очевидно с този 4-1 колектор не мога да постигна.Благодаря за снимките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За триене.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...