Jump to content
Guest kamenski

слагане на оборотомер

Recommended Posts

Guest kamenski

здравеите от няколко месеца си тарся табло с оборотомер и така и не намерих реших да си сложа неоригинален :cool: ето този http://redline-tuning.com/cat/2_25/view/579/ абаче в магазина ми казаха че неможели да ми го сложат гледах има няква схема ама нищо не разбрах ако някои колега има такав или поне знае как се слага ще сам много благодарен ако обесни а и да питам дали ще мери точно благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

здравеите от няколко месеца си тарся табло с оборотомер и така и не намерих реших да си сложа неоригинален :cool: ето този http://redline-tuning.com/cat/2_25/view/579/ абаче в магазина ми казаха че неможели да ми го сложат гледах има няква схема ама нищо не разбрах ако някои колега има такав или поне знае как се слага ще сам много благодарен ако обесни а и да питам дали ще мери точно благодаря предварително :)

Като гледам какво прави би трябвало да е елементарно.Предполагам че е с 3 кабела + габарита =4?Знаеме ли кой за какво е или и там мъгла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

ами маи са повече кабелите кам 5-6 :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

АМи разбери кой за какво е иказвай да помагаме ина4е трябва да се отвори ..че да се разберат за какво служат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

ами ще ида до магазина направо и ще питам дали не мога да снимам там имаше нещо като схема :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest enigma

пи4 знае6ли дали става таблото сас оборотомер 1 кам 1 сас това без оборотомер или има вратки :

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

пи4 знае6ли дали става таблото сас оборотомер 1 кам 1 сас това без оборотомер или има вратки :

Колега пасват само откачаш едното и закачаш другото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest enigma

 

пи4 знае6ли дали става таблото сас оборотомер 1 кам 1 сас това без оборотомер или има вратки :

Колега пасват само откачаш едното и закачаш другото :)

 

жив и здрав :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

наи после намерих време и снимах схемата ама не се вижда много ясно :weights:http://snimka.bg/album.php?album_id=91596 ето я снимката има 4 кабела единия е маса, другия се връзва на + ама след като си светнеш фаровете, има още един за осветлението на самия уред и последния немога да разбера как и каде някаде на бобината ама на кои кабел не се знае :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Според мен макарче не се вижда добре на схемата има следните кабели:1. Захранване след ключа, за да работи само като е запалена колата (да го вържеш през бушон)2. Маса (хвани си я от корпуса на колата)3. Кабел който стига до бобината (това е този по който комутатора подава импулси към бобината ) !!! ДА НЕ ГО ВЪРЖЕШ НА ВИСОКОТО СЛЕД БОБИНАТА, ЧЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА СИ КУПУВАШ НОВ !!! 4. Кабел за осветление (хвани го най-добре на клемореда на бушоните на къси или дълги, то надали има голяма консумация за да направи някоя беля )Успех :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

Според мен макарче не се вижда добре на схемата има следните кабели:1. Захранване след ключа, за да работи само като е запалена колата (да го вържеш през бушон)2. Маса (хвани си я от корпуса на колата)3. Кабел който стига до бобината (това е този по който комутатора подава импулси към бобината ) !!! ДА НЕ ГО ВЪРЖЕШ НА ВИСОКОТО СЛЕД БОБИНАТА, ЧЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА СИ КУПУВАШ НОВ !!! 4. Кабел за осветление (хвани го най-добре на клемореда на бушоните на къси или дълги, то надали има голяма консумация за да направи някоя беля )Успех :tooth:

ами добре долу горе ми стана ясно ама само да питам каква стоиност да има предпазитела(бушона) и за кабела до бобината ся не мога да го видя че е тамно ама утре ще го видя ама дали тря да го варжа или само да го увия около него :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Бушон не голям 5-10А ако пише каква му е консумацията се ориентирай. А за кабела зависи каква ти е бобината, ако е с уше слагаш една обувка развиваш гайката и завиваш, а ако е с букса е по-сложно най-добре само свали изолацията(1см) и го увий и после го запой или срежи кабела и му сложи кабелни обувки избора е твой. Успех :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

здравеите колеги пак да питам така като гледам маи нямам бобина :weights: с д13б2 съм гледах и не я намерих каде тря да го варжа тоя кабел ето тука сам снимал делкото http://snimka.bg/album.php?album_id=92028&photo=4 има една букса да питам там ли трябва да го варжа или не и за какво моля помагаите че много искам обороромер :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

поне някои да каже от каде се зема сигнала за оригиналния оборотомер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

Бобината е вътрешна ! Но къде точно трябва да се върже нямам представа ! Намери някой жичкаджия !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest porostorm

ами маи са повече кабелите кам 5-6 :blink:

един приятел си купи същия и си го сложи на Вартбур 1.3 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...