tony-asa 588 #1 Публикувано 2 Май, 2013 Днес си смених дросела с такъв от D16Y8.Моята кола е с двигател D16Z6. Канистъра има 1 входа и 2 изход.Входа е от тръбопровод от резервоара,а изходите са като на снимката 1 влиза в дросела и 2 в клапан на смукателния колектор. Та въпроса ми е,къде влиза изход 1 от снимката при D16Y8 смукателен колектор понеже на дросела няма тръбичка на която да закача маркуча? Изход 1 от канистъра посредством маркуч влиза в дросела на D16Z6 като на снимката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #2 Отговорено 3 Май, 2013 Хайде колеги,този маркуч дето се вижда под TPSа в дросела ли влиза,и дали идва от канистъра?Ако може някой да направи една снимка на неговия дросел ще съм му благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #3 Отговорено 3 Май, 2013 Това което си посочил като ТПС, е МАП сензор.Въпросния маркуч идва от канистера 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #4 Отговорено 3 Май, 2013 (Редактирано) Грешка на езика,мислех за МАП, а съм написал ТПС.Уместна поправка.Питам за този маркуч,понеже надросела който имам я няма тръбичката на която сезакачва маркуча,понеже го купих заради ТПСа.Както и да е,благодаря за отговора,ще я извадя от стариядросел и ще я прехвърля на новия.Причината заради която смених дросела е,че колата при студено време при студенмотор палеше на 2500 оборота,а при температури над 15 градусапали на 2000 оборота.Като загрее държи 1000 - 1100 оборота ноне постоянно,а понякога играят 1000-1400.Опитвах да настроя FIVT клапан на моя дросел,но не се получаваше,не знам колко пътиго отварях и регулирах,но не се получаваше.Накрая прехвърлих МАПа и ТПСа на дросела от D16Y8,той няма FIVT клапан ивсичко заспа.Старт на 1500 и после държи равни 800 оборота. Редактирано 3 Май, 2013 от tony-asa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 3 Май, 2013 А пробвали да почистиш FIVT-то??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #6 Отговорено 4 Май, 2013 Разглобявал съм го над 20 пъти.Чистен е клапана.Тази пластмасоватачашка дето се върти на резба и натяга пружината съм я фиксирал в различни позиции(обороти на резбата)от крайно натегната до крайноразхлабена.Никаква реакция.Видимо не се виждат увреждания покомпонентите на клапана,сменях гарнитури на дросела,дори го лепихс силикон.Не си го обяснявам защо се получава това.Сменил съмтемпературния датчик на колектора,чистено ИАЦВ,нов ТПС настроенна затворен дросел 0,5 волта и на отворен 5 волта.Накрая прехвърлихМАПа и ТПСа на дросела от д16у8 като настроих ТПСа и проблемаизчезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 4 Май, 2013 Трябва да реагира щом въртиш пластмасовата чашка,най вероятно проблема ти е е изцяло в FIVT-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове