Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, колеги :)/> Тъй като във фейсбук имаше лек спор относно дали дадена хонда е type S или не, предлагам някой, който е по-запознат с темата да даде инфо и ако може да постне снимки какво всъщност представлява type S, и най-накрая да се сложи край на спора дали въпросната http://jdmworks.com/projects/the-silver-type-s/ е наистина type S или не :)/> Благодаря оредварително : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата е (беше) на колегата I_V_O и е с двигател от VTI (B16A2). Шеста генерация нямат Type S модификация. Имат Si за Американците, имат Si-R за Канада и Япония а за Европа VTi, VTi-R за Австралия, Vi-RS за Филипините и естествено върха на сладоледа им е Type R ЕК9.

 

Ето и темата му: ПРОЕКТ , КРАСИВА Б16-ка

 

п.п. ти на какво заложи в спора...? Публикувано изображение

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има VTi-S. Ето малко инфо и за него United Kingdom Limited EditionsVTi-SThe MB6 VTi-S five-door was made in a limited run of 500 of each body type, and only sold in the Honda colour 'Pirates Black', with body coloured bumpers. The VTI-S improved on the appearance of the standard Civic VTi five-door with a more pronounced front lip and also a rear lip on the bumpers, and different side skirts. The VTi-S specification also included chrome/aluminium gear-knob(silver/black plastic on later VTiS models), VTI-S floor-mats and tailgate badging. It also came fitted with lightweight 15" Speedline Chrono alloy wheels, with a split spoke design. The later VTi-S models came fitted with the lightweight Speedline "fan" alloy wheels. Other than this, the it is identical to the regular VTi. The instrument dials on later VTi-S models changed slightly, now with italic numbering.The three-door EK4 VTi-S was produced in 1998 only and 200 were produced in this time, all on 'R' registration plates. Like the MB6 VTi-S, the EK4 VTi-S was based on the standard VTi hatch, with differences being the Starlight Black paint, front and rear bumper lips/skirts, rear mid-spoiler, 15" speedline chrono alloy wheels, the dashboard cluster used white numbering on the speedometer, fuel gauge etc., rather than orange/red as in the regular VTi, however it still retained the red needles. The boot badges spelling out 'Honda' 'Civic' '1.6VTi' and 'VTEC' were all replaced with a single VTi-S badge, and there was an alloy gear knob and VTi-S floor mats. Mechanically and in performance terms it is identical to a regular EK4 VTi. Due to a problem with the registration process many genuine VTi-S' were not on the log books as a VTi-S, but a VTi, and regular VTi Civic's were logged as VTi-S, this problem also affected the special edition EK4 Civic Jordan, of which some were also logged as a VTi-S.Civic JordanTo commemorate the Honda (Mugen) Jordan F1 team. A 500 car special limited edition Honda Civic VTi (EK4 3-door model) was created with their own signed Eddie Jordan Plaque with the specific number stamped on it in the centre console. This car was sold in 1999–2000. It had the same basic spec as the EK4 VTi, but the extras included: Sunlight Yellow paint work, yellow-and-black leather interior, Jordan decals on the sides and rear of the car as well as stitched into the seats and floor carpets.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя заложи, че е тайп с, ама като не слуша какво и се говори... мисля, че няма смисъл от тази тема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам на кого беше колата, дори съм се возила в нея :D но ми стана интересно... знам, че истината е някъде там, и исках да разбера със сигурност каква е.. :D а и да си знам по принцип с какво се отличават :) Благодаря, колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето с какво се отличават :

 

Da poqsnq kakvo e Civic Type S EK . Tova e kola samo za Shveicariq i e samo facelift , kato imeto e promeneno ot vti na type s zaradi pove4eto ekstri koito ima kato oborudvane , a te sa slednite : mugen kilometraj + pedali , oem ek9 lip kit , OZ F1 djanti ot zavoda i stikeri type s , vsi4ki ostanali ekstri sa ve4e vupros na li4en izbor ot sobstvenika ... Type S izlizat s EK9 cvetove glavno , za pove4e info ima v EK9 org za 2 julti Y56 type S civic-i , moqta e 4erna ek9 cvqt NH592P (SBP) , kakto i de nqma znachenie koito se interesuva shte vidi che tova ne e nqkukva izmislica ami naistina tezi koli sa realnost i pod4ertavam 4e sa samo za Switzerland .

Ето го и въпросният Муген километраж за ЕК4, който се слага само и единствено в Тайп С (поне аз не съм го виждал в друга 6ген или да се продава в интернет някъде, за тези които си мислят, че собствениците на Тайп С сами си го слагат) :

 

Публикувано изображение

Редактирано от jonny
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...