Jump to content
Guest D16A8

Прекъсва

Recommended Posts

Guest D16A8

Много гаден дефект! Получава се само, когато е загряла колата и до 1000-1100 оборота. Като подам газ и сякаш почват да прекъсват 1-2 цилиндъра, после изчезва и си работи нормално. Интерсното е, че преди около 6месеца ми го правеше този дефект. Оказа се, че влизаше масло при свещите. Смених гарнитурите на капака (60 кинта в Бултрако) и това изчезна до сега. Сега масло при свещите няма, ама пак запрекъсва. :ph34r: Не ми се вярва да е от кабели, заради загряването. Евентуално делко ли, дюзи ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Много гаден дефект! Получава се само, когато е загряла колата и до 1000-1100 оборота. Като подам газ и сякаш почват да прекъсват 1-2 цилиндъра, после изчезва и си работи нормално. Интерсното е, че преди около 6месеца ми го правеше този дефект. Оказа се, че влизаше масло при свещите. Смених гарнитурите на капака (60 кинта в Бултрако) и това изчезна до сега. Сега масло при свещите няма, ама пак запрекъсва. :lol: Не ми се вярва да е от кабели, заради загряването. Евентуално делко ли, дюзи ли?

При мен същия проблем и се оказаха свещите :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Много гаден дефект! Получава се само, когато е загряла колата и до 1000-1100 оборота. Като подам газ и сякаш почват да прекъсват 1-2 цилиндъра, после изчезва и си работи нормално. Интерсното е, че преди около 6месеца ми го правеше този дефект. Оказа се, че влизаше масло при свещите. Смених гарнитурите на капака (60 кинта в Бултрако) и това изчезна до сега. Сега масло при свещите няма, ама пак запрекъсва. :lol: Не ми се вярва да е от кабели, заради загряването. Евентуално делко ли, дюзи ли?

При мен същия проблем и се оказаха свещите :D
Първия път ги смених и се оправи, после пак се прецака. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRacing

Провери си лулите на кабелите за влага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Провери си лулите на кабелите за влага.

Ок, ще ги погледна, но не е ли логично като загрее именно влагата да изчезва? Утре ще ги видя, дано!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Няма стенд за тестване на влошена изолация по запалителната система.Обслужването(не смяната) на запалителната система върши прекрасна работа за един сезон.Може спокойно да се извърши от неспециалист и няма нищо опасно ако не са ти и двете ръце леви.Сваля се дистрибуторната капачка(рапидна/кръстата отвертка или глухо ключе 8),Ако не можеш да запомниш кой кабел на кой цилиндър отива ги оцвети с нещо или ги снимай в сглобено положение.Капачката я разглеждаш внимателно за пукнатини и ако няма продължаваш с старателно измиване,като предварително си откъртил нагара от 4-те електрода.средния електрод който контактува с палеца е графитен и не прави нагар.можеш да миеш с всичко което се сетиш вода разтворител,спирт,ултразвук и т.н.Подсушаваш с сушоар и разглеждаш отново за пукнатини.Ако няма Лакираш с аерозолен безцветен лак само отвън и си готов.Лака за предпочитане е WURD,но къвто намериш...Кабелите измиваш с веро и вода и подсушаваш старателно с кърпа и сушоар.Върху контактните пластини пръскаш малко WD40,a самите кабели и лулите лакираш с същия лак.Сглобяваш и палиш.Загряваш двигателя до температура на отворен термостат-стрелката до средата на скалата и гасиш.Лакът трябва да е изсъхнал напълно вече...Свещи...Ако двигателят не пипа масло и гори нормално свещите се самообслужват,ако пипа по малко масалце се проверява дали няма натрупан нагар между керамичния изолатор в центъра и корпуса(резбата).Ако има с тънка отвертка и се изчовърква внимателно и се доочиства с телена четка.Разстоянието се регулира спрямо изискванията на проиводителя за конкретния двигаел освен ако производителя на свещите не е сметнал друго за необходимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Няма стенд за тестване на влошена изолация по запалителната система.Обслужването(не смяната) на запалителната система върши прекрасна работа за един сезон.Може спокойно да се извърши от неспециалист и няма нищо опасно ако не са ти и двете ръце леви.Сваля се дистрибуторната капачка(рапидна/кръстата отвертка или глухо ключе 8),Ако не можеш да запомниш кой кабел на кой цилиндър отива ги оцвети с нещо или ги снимай в сглобено положение.Капачката я разглеждаш внимателно за пукнатини и ако няма продължаваш с старателно измиване,като предварително си откъртил нагара от 4-те електрода.средния електрод който контактува с палеца е графитен и не прави нагар.можеш да миеш с всичко което се сетиш вода разтворител,спирт,ултразвук и т.н.Подсушаваш с сушоар и разглеждаш отново за пукнатини.Ако няма Лакираш с аерозолен безцветен лак само отвън и си готов.Лака за предпочитане е WURD,но къвто намериш...Кабелите измиваш с веро и вода и подсушаваш старателно с кърпа и сушоар.Върху контактните пластини пръскаш малко WD40,a самите кабели и лулите лакираш с същия лак.Сглобяваш и палиш.Загряваш двигателя до температура на отворен термостат-стрелката до средата на скалата и гасиш.Лакът трябва да е изсъхнал напълно вече...Свещи...Ако двигателят не пипа масло и гори нормално свещите се самообслужват,ако пипа по малко масалце се проверява дали няма натрупан нагар между керамичния изолатор в центъра и корпуса(резбата).Ако има с тънка отвертка и се изчовърква внимателно и се доочиства с телена четка.Разстоянието се регулира спрямо изискванията на проиводителя за конкретния двигаел освен ако производителя на свещите не е сметнал друго за необходимо.

Много изчерпателно, мерси. Утре ще аправя всичко това и да видим. Жалко, че не си от Софето да :cool: . Ще напиша утре какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Няма стенд за тестване на влошена изолация по запалителната система.Обслужването(не смяната) на запалителната система върши прекрасна работа за един сезон.Може спокойно да се извърши от неспециалист и няма нищо опасно ако не са ти и двете ръце леви.Сваля се дистрибуторната капачка(рапидна/кръстата отвертка или глухо ключе 8),Ако не можеш да запомниш кой кабел на кой цилиндър отива ги оцвети с нещо или ги снимай в сглобено положение.Капачката я разглеждаш внимателно за пукнатини и ако няма продължаваш с старателно измиване,като предварително си откъртил нагара от 4-те електрода.средния електрод който контактува с палеца е графитен и не прави нагар.можеш да миеш с всичко което се сетиш вода разтворител,спирт,ултразвук и т.н.Подсушаваш с сушоар и разглеждаш отново за пукнатини.Ако няма Лакираш с аерозолен безцветен лак само отвън и си готов.Лака за предпочитане е WURD,но къвто намериш...Кабелите измиваш с веро и вода и подсушаваш старателно с кърпа и сушоар.Върху контактните пластини пръскаш малко WD40,a самите кабели и лулите лакираш с същия лак.Сглобяваш и палиш.Загряваш двигателя до температура на отворен термостат-стрелката до средата на скалата и гасиш.Лакът трябва да е изсъхнал напълно вече...Свещи...Ако двигателят не пипа масло и гори нормално свещите се самообслужват,ако пипа по малко масалце се проверява дали няма натрупан нагар между керамичния изолатор в центъра и корпуса(резбата).Ако има с тънка отвертка и се изчовърква внимателно и се доочиства с телена четка.Разстоянието се регулира спрямо изискванията на проиводителя за конкретния двигаел освен ако производителя на свещите не е сметнал друго за необходимо.

Много изчерпателно, мерси. Утре ще аправя всичко това и да видим. Жалко, че не си от Софето да :cool: . Ще напиша утре какво е станало :)
е нали има интернет...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Направих всичко това и сега ок. Няма никакъв проблем. Имаш голяма почерпка от мен. Ако идваш към Софето или имаш някаква работа насам, казвай, ще помагаме ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

На такива отговори виждам смисала от форумите-евалата утре и аз залягам над кочината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Направих всичко това и сега ок. Няма никакъв проблем. Имаш голяма почерпка от мен. Ако идваш към Софето или имаш някаква работа насам, казвай, ще помагаме ;):)

Свършил си половината работа ;)трябваше да разбереш от каде е проблема ;)За почерпка и дума да не става ...аз ше почерпя ;)Профилактика на запалването си правя всеки месец...поотупвам праха дет се вика,че знам колко е скъпо делкото.Вече можеш да си миеш двигателя спокойно ;)

На такива отговори виждам смисала от форумите-евалата утре и аз залягам над кочината

Хахахах не всички могат да дават такива отговори,щото трябва да си изпатиш че да знаеш.Аз съм в бизнеса от 15 години,но от 3 години имам хонда.Доста се поизпотих докато я стегна,но специално проблема с изолацията го имат всички марки автомобили.Решението смяна с ново и там идва проблема с по-деликатните марки..няма или са на адски цени.Ама българина не го плаши с няма....ще намери начин...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Лакираш с аерозолен безцветен лак само отвън и си готов.Лака за предпочитане е WURD,но къвто намериш...Кабелите измиваш с веро и вода и подсушаваш старателно с кърпа и сушоар.Върху контактните пластини пръскаш малко WD40,a самите кабели и лулите лакираш с същия лак.Сглобяваш и палиш.Загряваш двигателя до температура на отворен термостат-стрелката до средата на скалата и гасиш.Лакът трябва да е изсъхнал напълно вече...

wow много полезно мнение, :D само не разбрах целта на лака каква е в случая, какво помага?и като изсъхне, няма ли да се напуква, и да напуква и кабелите на свещите и всичко гумено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Пак започна да прекъсва :blush: Подозирам, че има нещо на кабела за четвърти цилиндър, защото миналия път беше почерняла леко лулата. Ще го сваля днес-утре да го видя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

wow много полезно мнение, :blush: само не разбрах целта на лака каква е в случая, какво помага?и като изсъхне, няма ли да се напуква, и да напуква и кабелите на свещите и всичко гумено?

.Лакът дефактво закърпва положението с изолацията...поне тоя който ползвам на Вюрд.По кабела има малки пукнатини по външната дъга на кривките,Като се напълнят с прах след намокряне тия пукнатини задържат влагата по-дълго и помагат на искрата да намери път с по-малко съпротивление от разрядника на свеща..съответно някой път съм лакирал 2-3-5 пъти докато постигна 20-25 КВ изолация.Върши работа както казах за 1 сезон-4 месеца,но все пак е нещо.Вместо лак може да се използва силикон,но няма как да го докарам естетически..или поне не съм си играл.Лакът е много тънко покритие ..не е като на металика и се гъне спокойно без да се пука.Тоя вариант на изолиране го ползвам пове4е като диагностика за да елиминирам на евентуален проблем с капачка-кабели от колкото да реша проблема.Все пак кажи на клиента "Смени кабелите и всичко е ОК"и после пак същия проблем....не са малко пари дет се вика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Абе незнам колко са, ама отивам към диагностика и нови май :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

мерси.ако е еластичен лака -- ок -- най-малко искам да нарушавам еластичността на кабелите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

приятелю, мисля че проблема ти няма нищо общо с досега споменатите :dry: аз имах същия с акорда - като загрее и между 1000-1500 оборота прекъсваше, а нагоре нямаше проблеми. И като се почна...... майстори, елкони, бошове, кинти, акъли....... :P - аааа, за нови свещи сиии - аре " Денсо" .........пак същото :huh: - хмм, тряя и кабелите - аре нови японски.........пак същото :( -ооо, дистрибуторна капачкааа.......нова...........пак същото :cool: -ахаа, от палеца еее- земи тоа нов палец..........пак същото :) -авее, я тури оригинален филтър и си готов.......пак същото :lol: -олеее, клапаните искат центровка вероятно.....пак същото :cry: -пфуу, явно иска презацепване на ангренаж.....пак същото :P -еййй ся на мотортестера ще я нагласиме...........пак същото :P ........................................................................................накрая батка седнах :P мислих, мислих :lol: и...........го измислих - ами явно се обеднява сместа в най-ниските обороти и колата забива сякаш е на 2-3 цилиндара, а после като отвори клапата и в същото време се вкара и повече бензин и нещата се оправят в средните и високите :dry: Взех брато едни големи клещи, стиснах само пластината за реглаж на дроселовата клапа в посока да затваря по-добре.............................................................................................................................................................................и ооооо небеса :lol: колата заспа!!! ТРЪГНА СИ МААААЗНО КАТО............ :P след това последва сваляне и почистване на дросела, регулиране и КРАЙ!!!:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

приятелю, мисля че проблема ти няма нищо общо с досега споменатите :D аз имах същия с акорда - като загрее и между 1000-1500 оборота прекъсваше, а нагоре нямаше проблеми. И като се почна...... майстори, елкони, бошове, кинти, акъли....... :thumbs1: - аааа, за нови свещи сиии - аре " Денсо" .........пак същото :P - хмм, тряя и кабелите - аре нови японски.........пак същото :( -ооо, дистрибуторна капачкааа.......нова...........пак същото :D -ахаа, от палеца еее- земи тоа нов палец..........пак същото :D -авее, я тури оригинален филтър и си готов.......пак същото :D -олеее, клапаните искат центровка вероятно.....пак същото :D -пфуу, явно иска презацепване на ангренаж.....пак същото :D -еййй ся на мотортестера ще я нагласиме...........пак същото :P ........................................................................................накрая батка седнах :D мислих, мислих :thumbs1: и...........го измислих - ами явно се обеднява сместа в най-ниските обороти и колата забива сякаш е на 2-3 цилиндара, а после като отвори клапата и в същото време се вкара и повече бензин и нещата се оправят в средните и високите :D Взех брато едни големи клещи, стиснах само пластината за реглаж на дроселовата клапа в посока да затваря по-добре.............................................................................................................................................................................и ооооо небеса :D колата заспа!!! ТРЪГНА СИ МААААЗНО КАТО............ :P след това последва сваляне и почистване на дросела, регулиране и КРАЙ!!!:P

Хмм искаш да кажеш, че нещо не сработва клапата като хората? не отваря? Да я свалям ли? Щото утре щях да ходя до Бултрако на диагностика, ако не да свалям клапата през деня и... Казвай, че пътувам събота сутринта за прованса на свинско и винско, ще има май и за теб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

имаш ЛС, ако стане идвай направо с прасето :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Браво колега за самопомощта...това е най-важното качество на българина,след краденето.Само ако може обясни по-подробно за коя пластина става въпрос че напрактика не става ясно.А и дросела си има регулировка от болта.Какво значи бедна смес на ниските след като инжекциона това му е работата да мери и да смята....на всички обороти.А и съвети на ЛС .....след като 100 души чакат решение на проблемите си :thumbs1:.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nisa 1.6

имаш ЛС, ако стане идвай направо с прасето :thumbs1:

Колега защо лично съобщение :thumbs1: Пиши да чучем и ние- темата е много интересна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

гледам да не спамвам - затова на лични, но щом ви е интересно........всъщност току-що се зарових в руски форуми и намерих описано подробно и със снимки това действие, а и много други полезни неща - http://www.hondamotor.ru/userhelp/honda/size.shtmlhttp://www.hondamotor.ru/board/index.php?s...6911&st=280 -до тук съм стигнал с четенетоhttp://www.hondamotor.ru/board/index.php?a...f=3&t=13159http://accord-car.narod.ru/а това което констатирах аз е следното:вероятно при често каране на газ се натрупват мнооого налепи по дроселовата клапа (намира се между инжекциона и въздухопроводния маркуч), тези наслоявания са невероятно лепкави и трудни за почистване, затова се наложи да сваля въздуховода, след това отвих 4-те болта с които е закрепен дросела, извадих 3 вакуумни маркучлета - запишете си местата им, отдолу е и маркуча за отопление на инжекциона - и той се откача.....май само това беше. После е лесно - сериозно почистване (продават спрейове за почистване на инжекциони и карбуратори) и реглаж на клапата. Това става с едно малко имбусно болтче под дросела, като целта е така да се затваря клапата, че погледнато срещу светлината да се вижда равен и еднакъв просвет с дебелината на косъм. Продухват се и изчистват всички канали, болта за реглаж на въздуха за празният ход и т.н. Тук до колко зная няма реглаж на качеството, понеже това се извършва и следи от компютъра и ламбдата. Ами това е за ся, късно е вече ако се сетя още нещо ще пиша, а ако не ви е ясно нещо - питайте, но не съм монтьор да знаете :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

от Омбре знам, че понякога когато газта гръмне няколко пъти в колектора, това кара дроселовата клапа да потбие алуминия около нея и да не може да уплътнява добре вече. Тогава с малкото болтче можеш да пренастроиш положението и така че да уплътни пак.не че това променя нещата.... просто споделям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Пичове, положението е следното: колата няма газова уредба, но май е имала. Наслояване наистина имаше и то едно такова много мазно и черно. Почистих, също и стъпковия мотор, защото ми беше много под ръка и го свалих и него. Сега празния ход е много по-равномерен и работи изобщо добре. Всичко се сваля сравнително лесно, като изключим малките маркучрета, които се бяха спекли на тръбичките. Монтажа става после за 10-15мин. Довечера като се прибирам от бачкане ще видим как е и ще ви напиша. Сега имам едно излизане, ама то е 2км и е много малко за да може да се каже. Ако някой от вас се заеме да прави същото, препоръчвам да измие с топла вода и сапун и голямата гумена тръба. В нея има прахоляк. Накрая имам един въпрос. На дроселовата клапа има едно нещо с куплунг с три извода, което е занитено и не посмях да го отворя. Някой знае ли за какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Пак прекъсва! Ще се ходи до Бултрако май.... Незнам, но аз все си мисля, че е от делкото. Само като подадеш рязко газ почва да прекъсва. Ако караш лекичко няка проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Накрая имам един въпрос. На дроселовата клапа има едно нещо с куплунг с три извода, което е занитено и не посмях да го отворя. Някой знае ли за какво е?

ТПС... Throttle Position Sensor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

от Омбре знам, че понякога когато газта гръмне няколко пъти в колектора, това кара дроселовата клапа да потбие алуминия около нея и да не може да уплътнява добре вече. Тогава с малкото болтче можеш да пренастроиш положението и така че да уплътни пак.не че това променя нещата.... просто споделям.

:D точно така е

Пак прекъсва! Ще се ходи до Бултрако май.... Незнам, но аз все си мисля, че е от делкото. Само като подадеш рязко газ почва да прекъсва. Ако караш лекичко няка проблем.

дано си настроил и притворил добре клапата, че симптомите, които описваш са абсолютно същите с тези, които аз имах и от тогава тотално изчезнаха ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHO 1

приятелю, мисля че проблема ти няма нищо общо с досега споменатите ;) аз имах същия с акорда - като загрее и между 1000-1500 оборота прекъсваше, а нагоре нямаше проблеми. И като се почна...... майстори, елкони, бошове, кинти, акъли....... :huh: - аааа, за нови свещи сиии - аре " Денсо" .........пак същото :huh: - хмм, тряя и кабелите - аре нови японски.........пак същото :( -ооо, дистрибуторна капачкааа.......нова...........пак същото :D -ахаа, от палеца еее- земи тоа нов палец..........пак същото ;) -авее, я тури оригинален филтър и си готов.......пак същото ;) -олеее, клапаните искат центровка вероятно.....пак същото ;) -пфуу, явно иска презацепване на ангренаж.....пак същото :( -еййй ся на мотортестера ще я нагласиме...........пак същото ;) ........................................................................................накрая батка седнах ;) мислих, мислих :( и...........го измислих - ами явно се обеднява сместа в най-ниските обороти и колата забива сякаш е на 2-3 цилиндара, а после като отвори клапата и в същото време се вкара и повече бензин и нещата се оправят в средните и високите ;) Взех брато едни големи клещи, стиснах само пластината за реглаж на дроселовата клапа в посока да затваря по-добре.............................................................................................................................................................................и ооооо небеса :( колата заспа!!! ТРЪГНА СИ МААААЗНО КАТО............ :P след това последва сваляне и почистване на дросела, регулиране и КРАЙ!!!;)

май имам същия проблем и ако е от това и от мен почерпка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Незнам. Бях в Бултрако, нямаха час свободен за мойта количка. Разглобявах и делкото междувременно. няма му нищо. Само едно ме съмнява.... не изчистих клапата много добре!... а сместа е бедна като подадеш рязко газ.... който го оправи, евала!!!! Значи цар съм и на делко и на всичко само че.. :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

възможно е клапата да си е направила легло в алуминия, опипай добре с пръста да няма засечка и ако не се оправиш сам иди при някой стар карбураторджия - той ще знае какво трябва да направи по дросела.По тия модерните елкони са такива папагали, че ако не им каже компютъра какво да направят, ще гледат като телета - поевропейчват се вече и мозъците явно се спичат :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gazarat_pz

Братле аз имах проблем горе долу като твоя с някои изключения. Значи колата си вървеше как си трябва докъто един слънчев ден си даде почивка. Спря да пали или ако запали работеше на високите обороти на ниските прекъсва и като изгасне жеднага цапаше свещите с бензин(мокреше). Тръгнах по майстори да я лекуват ..... майстор след майстор кабели свещи и така нататък ...... От ходенето по майстори разбрах че има много нищожна пукнатина на делкото при другия маистор че няма достатъчно ток до свещите при последния майстор разбрах че проблема не е в кабелите или в пукнатото делко а в комутатора. И от тука започнах да купувам каквото и да е. Купих комутатора и за всеки случай свещи и кабели. Първо смених комутатора и тогава колата СЕ Е ОПРАВИЛА но аз и всички майстори незнаехме.

И от тука се започнаха предложения какво да сменя с две думи започна цифроманията нали знаеш. Пребрах се унас сметнах колко пари трябва да отделя за да си карам отново колата стана ми лошо и заспах. На другия ден слезнах долу пред нас и реших да си сменя гарнето (поне това ще мога да направя на 100%) гарнето ми беше пукнато затова го сменям. започвам сваляне на задното гърне свалих го и паднаха доста боклуци от трабата кадето е свръската сякаш е била запушена. :angry:;);)Като малък обикаляхме из махалата и на почти всяка кола слагахме по една краставица или картов в аспуха за да немогат да запалят колите. Еврика. Тър-так тър-так бръъъъъъъм запали сега ще я загася (обаче няма да чистя свещите) и сте пробвам пак.

Тър-так тър-так бръъъъъъъм. Пак запали :D на всичкото отгоре и не глахне нема ниски нема високи това си ми е хондата. Гас в червено две кръгчета върви си перфектно.

Отидох при майсторите при всеки от тях и им казах да знаят какво да проверяват при някои с моя случаи. Бяхме любопитни дали комутатора е свършил работа и се оказа че да. Така или иначе си смених свещите че не ми харесваха старите . И това беше. Не казавам че проблемат ти е там но провери комутатора и най-вече гарнето задното средното или предното в което е катализатора ако имаш такъв на мойта беше свален а аз си мислех че имам и това го направи преди да идеш в магазина да ти вземат парите за куп части който няма да ти трябват в случая.

 

Ще се радвам ако сам помогнал. Успех .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

как да го проверим комутатора, как да разбереме дали му има нещо и какво може да му има ???иначе и аз имам некъв подобен проблем с моята машина, наякой път неще да запали и примерно след половин или няколко часа пак я пробвам и пали, друг път пали чак след няколко дена, но и ако тогава не иска, се налага да пали с дърпане като и тогава пали много трудно, явно става някаква мизерия с токовете и бензина и идва в повечко и се дави и после едвам пали, и след като запали никаква я няма в ниските обороти, от 2500 нагоре е добре но от там надолу яко прекъсва, се едно не на три ми на два цилиндъра работи, супер зле е и така докато не загрее.Много се чудя дали не е от делкото, защото диодчетата са ми поизтъркани, а и ми липсва малка част от оплътнението, но пък ми казаха че не можело да бъде от оплътнението..............не знам и аз какво да правя, мислех си за нова капачка евентуално !?!?!?!!?също си проверявах и свещите, цвета си беше нормален, но при едната имаше малко масалце.........................моля разбирачите да изкажат мнение по въпроса !!!п.п. това го прави по-често когато е студено времето, когато е топло почти не се случва тази мизерийка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Комутатора,както и 3-те сензора за движение на мотора се проверяват с обикновен аналогов осцилоскоп.Ползва се предимно за ремонт на телевизори ,ама в случая по-удобно няма.По -случайност оня ден ми докараха ровър с 1.6 мотор на хонда с подобен проблем,само дето беше с 2 вала ама това са подробности.3-те сензора пращат импулсите си на Екуто и проверката им е лесна.Проверяват се на съпротивление с ом-метър 500-1800 ома.С осцилоскопа гледаме формата на импулса и големината на импулса.По-някой път след ремонт на делкото се налага регулиране на хлабината между сензорите и оста на делкото....става въпрос за 10-ти от милиметъра.Сигналите се обработват от Екуто и се връщат в делкото за управление на комутатора.Тоя сигнал също може да го видим-разликата е че той вече е цифров(тоест правоъгълна форма).Комутатора изработва маса на бобината за да изскочи искрата.Тук идва тънкия момент ,че тоя кабел който връзва комутатора с бобината е вътрешен за делкото и не минава през буксите.Най лесно да го видим е като разглобим делкото и пркрепим тънко кабелче към клема 1 на бобината (-).и го изкараме извън капачката.Запалваме и вече можем да наблюдаваме работата на комутатора.(първична верига на бобината).Аз правя тая диагностика с 2-лъчев осцилоскоп и сравнявам по време и широчина импулсите. Не по темата - не открих проблема на роувъра.Оказа се че Екуто по някакъв начин наслагва импулси (може би от дюзите)върху сигнала от разпределителния вал,от което центровката се побърква.Вдигнах мокета и видях Екуто да плува в вода......следва продължение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

възможно е клапата да си е направила легло в алуминия, опипай добре с пръста да няма засечка и ако не се оправиш сам иди при някой стар карбураторджия - той ще знае какво трябва да направи по дросела.По тия модерните елкони са такива папагали, че ако не им каже компютъра какво да направят, ще гледат като телета - поевропейчват се вече и мозъците явно се спичат :)

За съжаление си много прав.Преди 12 години и аз гледах като теле...наложи се да си доуча електроника ,за да науча как Екуто прави диагностика и доколко може да му вярва.Сега знам колко да вярвам и колко не ,ама пак гледам като теле,когато клиента няма 20 лв да си плати диагностиката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да се е*ба в главата проста! Има си компютър и той си показва грешката и си ма подробно описание как се оправя, като за простаци! Утре ще действам и ще ви кажа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

За всички, които се интересуваха от темата и им беше интересна-: кабел беше проблема.Сега всичко е сменено и е като нова! :newbie::boxed: п.с. Виктор ако прецени може да заключи темата :stupid:

Редактирано от D16A8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

е що да я заключваме?вземи кажи къде се оказа проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

За всички, които се интересуваха от темата и им беше интересна-: кабел беше проблема.Сега всичко е сменено и е като нова! :tooth:

 

 

То си е казал без бой :punk::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да конкретизирам- лула! Защото смених кабелите с други- от сивик, те са с по-дълги лули и работеше супер, после си сложих мойте лули и пак се прецака. Сега карам със старите кабели и лули, само че съм намотал изолирбанд на лулите и почти изчезна проблема. Ще намотая още малко и няма да има проблем. След нова год. ще търся кабели да си купя. п.с. Весело посрещане на 2007 на всички и много успехи и безаварийно! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Някои свещи (BCP) са с по къса горна част и може да имаш проблеми ако си с такива на двигател предвиден за BKRсори, питах за кой кабел щото мислех че е нещо по инсталацията :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...