Jump to content
svetli92

Проблем с охлаждането на двигатела

Recommended Posts

Здраввйте : Публикувано изображение

Имам проблем с охлаждането на двигатела.....грацко колата си загрява нормално но излезнали извън града карам 20 км и стрелката на температурата отива към червеното.... перката постоянно върти,радиаторът доле ниско е студен ..сменил съм водна помпа и термостат обаче пак същата работа...дори водата в радиатора незавира...нехарчи антифриз...няма въздушна възглавница....Помогнете ! :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,ако радиатора ти е студен при загрял двигател, проблема е в термостата. Устоял е в затворено полужение. Предполагам парно имаш. Смени го пак термостата преди да си прегрял моторетката.Поздрави,Мариян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

ако радиатора ти е студен при загрял двигател, проблема е в термостата. Устоял е в затворено полужение. Предполагам парно имаш. Смени го пак термостата преди да си прегрял моторетката.

 

Поздрави,

Мариян

 

Аз съм го сменил 3 4 дена преди да напрай същия проблем..но ще го сменя отново..Благодаря Публикувано изображение Ирадиатора горе е топъл а доле студен да оточна все пак :) Редактирано от svetli92
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнете термостата и пробвайте без него!Ако положението е същото - или радиатора не работи / запушване / или някъде има тапа на големия кръг.Парното как топли? П.П. Поздрави Роби! ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнете внимание че градско няма проблем а само извън града.Менеме съмнява да е просто термостат,но за всеки случай като свалиш термостата го пусни в една тенджера с гореща вода и ще видиш дали се отваря.Ако можеш да следиш и температурата на водата с една термодвойак от някой мултицет ще разбереш колко е читав.НО найстина според мене раковничето е в това че проблема е само извън града,при условие че тогава се охлажда най добре колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си капачката на радиатора. И при мене беше така със двигател Б16А2, смених си капачката и всичко се оправи. Само извън градско ми загряваше особено след 130 много бързо влиза в червеното. Има много фалшиви капачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат или датчик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най вероятно е от капачката на радиатора.Както капачките така и термостатите на пазара са адски фалшиви.Сложи си оригинална капачка след това и термостат да си сигурен поне в тях на 100%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е капачката на радиатора , вземи от някой колега за проба Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...