svetli92 2 #1 Публикувано 25 Април, 2013 Здраввйте : Имам проблем с охлаждането на двигатела.....грацко колата си загрява нормално но излезнали извън града карам 20 км и стрелката на температурата отива към червеното.... перката постоянно върти,радиаторът доле ниско е студен ..сменил съм водна помпа и термостат обаче пак същата работа...дори водата в радиатора незавира...нехарчи антифриз...няма въздушна възглавница....Помогнете ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #2 Отговорено 25 Април, 2013 Привет,ако радиатора ти е студен при загрял двигател, проблема е в термостата. Устоял е в затворено полужение. Предполагам парно имаш. Смени го пак термостата преди да си прегрял моторетката.Поздрави,Мариян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #3 Отговорено 25 Април, 2013 Въздух, термостат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetli92 2 #4 Отговорено 25 Април, 2013 (Редактирано) Привет, ако радиатора ти е студен при загрял двигател, проблема е в термостата. Устоял е в затворено полужение. Предполагам парно имаш. Смени го пак термостата преди да си прегрял моторетката. Поздрави, Мариян Аз съм го сменил 3 4 дена преди да напрай същия проблем..но ще го сменя отново..Благодаря Ирадиатора горе е топъл а доле студен да оточна все пак Редактирано 25 Април, 2013 от svetli92 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #5 Отговорено 25 Април, 2013 Махнете термостата и пробвайте без него!Ако положението е същото - или радиатора не работи / запушване / или някъде има тапа на големия кръг.Парното как топли? П.П. Поздрави Роби! ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #6 Отговорено 27 Април, 2013 Обърнете внимание че градско няма проблем а само извън града.Менеме съмнява да е просто термостат,но за всеки случай като свалиш термостата го пусни в една тенджера с гореща вода и ще видиш дали се отваря.Ако можеш да следиш и температурата на водата с една термодвойак от някой мултицет ще разбереш колко е читав.НО найстина според мене раковничето е в това че проблема е само извън града,при условие че тогава се охлажда най добре колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yani Kirov 0 #7 Отговорено 28 Април, 2013 Смени си капачката на радиатора. И при мене беше така със двигател Б16А2, смених си капачката и всичко се оправи. Само извън градско ми загряваше особено след 130 много бързо влиза в червеното. Има много фалшиви капачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #8 Отговорено 29 Април, 2013 Термостат или датчик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #9 Отговорено 29 Април, 2013 Според мен най вероятно е от капачката на радиатора.Както капачките така и термостатите на пазара са адски фалшиви.Сложи си оригинална капачка след това и термостат да си сигурен поне в тях на 100%. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #10 Отговорено 29 Април, 2013 Най вероятно е капачката на радиатора , вземи от някой колега за проба /> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове