Jump to content
Guest apple_jack

Техническо обслужване на Cr-v

Recommended Posts

Guest apple_jack

Здравейте, отскоро карам CR-V 2i (Първата ми кола) и мисля дя и правя техническо обслужване, което е горе-долу задължително при покупката на кола втора употреба. От Пловдив съм и в момента разучавам къде би могло да се направи - най-изгодно, съответно покупка и монтаж на консумативите. Местата където мисля да проверя са Аутошоп Анастасов (Магазин +Сервиз), Сервиза на Castrol в Кичука(Магазин+Сервиз), Магазнина на Косер бул. Македония - 55, Магазина на Пещерско шосе - 87.Мисля да сменя:Ангренажен ремък+ролка Горивен, Въздушен, Маслен и за ACСвещиДвигателно маслоМисля да проверя и да сменя ако е необходимо:Маслото в скоростната кутия (Много ми се иска да е с MTF, но като чета във форума, май е трудна задача - предпочитам засега ако не е необходимо да карам с наличното)Масло в задния диференциал (По същите причини, ако не е необходимо мисля да не го пипам)Искам съвет, дали е необходима смяна на:Антифриз - в момента проверих и концентрата е доста "гъст" може би е 100% антифриз,удари уреда в края на скала -40°ССпирачна течност за спирачките и съединителя. (задължителна ли е смяната, мога ли да долея Дот4, ако незнам в момента с какво са пълни системите).Това са мои синтенции,моля за съвет в областта на техническото обслужване,местата където могат да се купят консумативите, качеството им и мястото където могат да се монтират. Аз от своя страна мисля да опиша моите проучвания тук и дано са полезни ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest apple_jack

Това, което успях да намеря като цени днес е:Ангренажен ремък оригинален Хонда/неоригинален (японски) - 150 лв/97 лвРолка Хонда/неоригинална - 160/90 лвМаслен филтър оригинал/неоригинал - 31/12лвВъздушен филтър оригинал/неоригинал - 80/20лвСвещи NGK - от 15-18 лвПродължавам с проучването.... Иска ми се с тази тема да улесним бъдещите купувачи на CR-V, а и тези каращи такива с най-доброто,най-качественото, най-изгодно и тн, къде, как да обслужват колата си конкретно CR-V. Моля за постове и коментари.

Редактирано от apple_jack

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest XapBu

здравей, по всяка вероятност спирачките и съединителя са с дот 3 - най-добре е да промиеш и да я подмениш с новаако си решил да работиш сам -https://techinfo.honda.com/rjanisis/RJAAI001_OMANUAL.aspот тук може да се види ръководството за cr-v за америка, както и за всички останали американски модели на хонда

Редактирано от XapBu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

филтри от косера не взимай. Или оригинални или миамото. Ако не намериш оригинални японски свещи NGK по добре остави старите(има френско NGK, голямо дърво са). Аз лично ремък вземам contitech или gates.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Магазин Самурай , преди дискотека Папараци , попитай ги там , няма да згрешиш :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest apple_jack

Благодаря на всички. Днес пообиколих тук-таме и направих една табличка (table)с цени, в която с оглед да не злепоставям фирмите(мисля, че не е редно да упоменавам имената им) съм номерирал с цифри, сигурен съм, че по-обиграните от вас ще се досетят кое откъде съм намерил, а на който се интересува бих споделил кое откъде е.Tino, благодаря за инфото, ще проверя в магазина, който ми препоръча.Neven, ти откъде пазариш и кой сервиз ползваш.Колебая се за масло 5W30,5W40 или 10W40 и производител. В manuala na CRV-то препоръчват 5W30 API SJ.Свещите - мисля, че цената на Denso 8.5 лв/бр ми допада.Ремъка и ролката бих искал да са изпитани, Neven, очаквам от теб помощ.Филтрите там разликата в цените не е голяма и фрапантна, ще се спра на японските аналози.Harvi, късно прочетох поста ти. Вече ги смесих :blink:. Доволен ли си от HR-V то,много се колебаех между HRV i CRV :).

Редактирано от apple_jack

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

Ами contitech ги внася autohelp, a gates tech-ko. Ако ми дадеш типа на мотора мога да ти кажа колко пари струват. За ролката кво да ти кажа, като знам какви боклуци се продават.....гледай лагера да е NTN. Примерно има ролки които са произведени в германия но лагера им е NTN. Тук във форума имаше един пич който можеше дапоръчва части от уса, ако не бързаш по-добре от там.Твоя мотор не е ли с верига?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest apple_jack

Ами contitech ги внася autohelp, a gates tech-ko. Ако ми дадеш типа на мотора мога да ти кажа колко пари струват. За ролката кво да ти кажа, като знам какви боклуци се продават.....гледай лагера да е NTN. Примерно има ролки които са произведени в германия но лагера им е NTN. Тук във форума имаше един пич който можеше дапоръчва части от уса, ако не бързаш по-добре от там.Твоя мотор не е ли с верига?

Не с ремък е. Двигателя е единствен за този модел, така че няма да имаш проблем с цената мисля. 2000 см3, 16V, бензин. Ще съм ти благодарен за цена и евнтуално от Пловдив откъде мога да ги купя.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest apple_jack

Ами contitech ги внася autohelp, a gates tech-ko. Ако ми дадеш типа на мотора мога да ти кажа колко пари струват. За ролката кво да ти кажа, като знам какви боклуци се продават.....гледай лагера да е NTN. Примерно има ролки които са произведени в германия но лагера им е NTN. Тук във форума имаше един пич който можеше дапоръчва части от уса, ако не бързаш по-добре от там.Твоя мотор не е ли с верига?

Не с ремък е. Двигателя е единствен за този модел, така че няма да имаш проблем с цената мисля. 2000 см3, 16V, бензин. Ще съм ти благодарен за цена и евнтуално от Пловдив откъде мога да ги купя.Поздрави.
Магазините открих, още утре ще проверя за какво иде реч."Аутохелп" бул. България 111, Tech-co - Васил Априлов 151. За филтрите - къде мога да открия миамото или оригинални, но да имат на склад :cool:, не ми се чака :lol:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

колега, виж и на 4-ти километър - откриха представителство на Хонда и там трябва да предлагат оригинални части! Шарнир от сервиза на Анастасов ми се скъса на 4-тия месец, направо си излезе от леглото, а за рекламация не щяха и да чуят :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

и miyamoto се продавало в техко......ако искаш да ти ги проверя прати ми типа на рамата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest XapBu

Доволен ли си от HR-V то,много се колебаех между HRV i CRV :thumbs1: .

доволен съм :thumbs1: как да не съм доволенче е и хонда на всичко отгоре :D аз не съм се колебал - големичко ми е cr-v, ама ти щом си го предпочел - значи това си искал - със здраве да го караш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest apple_jack

Благодаря на всички. Магазин Самурай мисля, че ми предложи това от което имах нужда на добра цена.Пазарих оттам всичко , остава да видим как ще се държи количката след смяната днес. Harvi, и до ден днешен не мога да преценя коя кола трябваше да взема :angry:. това е и двете са ми на душата :D и двете са ми супер симпатични. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest apple_jack

След като вече съм технически напълно обслужен, ми възникват следните въпроси, на които всеки (сервиз, магазин, колеги) ми отговарят различно. На колко хил. километра се сменя ремък (gates), на колко синтетично масло 5W40, филтри и тн, понеже диапазона е доста голям, примерно за ремъка ми казаха от магазина Самурай - 30000, което ми се вижда мн. малко, а в сервиза 90 000, което пък ми се вижда много или да взема да карам на средно аритметично :angry:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:cool: ма как си уцелил отговора :) принципно се сменя на 100к, но съм забелязал че повечето от нас предпочитат да го правят на около 60 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

първата смяна е на 100К, всяка следваща на 90К. След номера на ремъка(gates) трябва да има букви XS - което означава подсилен, тогава спокойно сменяш на 90к, ако няма XS на 50к.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...