Jump to content
Guest MonsterOOD

Хонда Д15З1

Recommended Posts

Guest MonsterOOD

Здравейте пичове! Появи ми се проблемче което ми се обягва и искам мнения по въпроса. Колата е Хонда Сивик с мотор Д15З1 на газ и на бензин. От два три дена започна да ми прави номера на газ и на бензин, а номера от красавицата е следния. На празен ход в движение или не и беззначение гривото като натисна леко газта всичко си е ОК, но натисна ли рязко затихва доста все едно ще я гася и баууу вдига обороти. Моля дайте савет какво да проверя.П.С. Сменени свещи, кабели, дистрибуторна капачка, нормален разход.Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Здравейте пичове! Появи ми се проблемче което ми се обягва и искам мнения по въпроса. Колата е Хонда Сивик с мотор Д15З1 на газ и на бензин. От два три дена започна да ми прави номера на газ и на бензин, а номера от красавицата е следния. На празен ход в движение или не и беззначение гривото като натисна леко газта всичко си е ОК, но натисна ли рязко затихва доста все едно ще я гася и баууу вдига обороти. Моля дайте савет какво да проверя.П.С. Сменени свещи, кабели, дистрибуторна капачка, нормален разход.Мерси предварително

Не вярвам да е ЕЦУ-то.Накарай някой да ти форсира и гледай под капака при пълна тъмнина къде ти бяга искрата.Не видях да си сменил и палеца или само си пропуснал да го напишеш :ph34r:Втори вариант е някой датчик да се е скапал и да не получава необходимото предварение колата при подаване на газ рязко.Трябва ти стробоскоп и тебешир ......тебешир знам че ше намериш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD

Палец не съм сменил но и това ще направя. Каде е този датчик за изпреварването на искрата, колко горе доло ще струва центровки и евентоално датчика? Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

такъв конкретен датчик няма. в делкото имаш 3 датчика които ЕЦУ-то ползва за да знае положението на двигателя. провери си предверението и ако можеш и сместа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD

1net пич както винаги :ph34r: Припомням че делкото е поправяно и е с външна бобина все още, но ще погледна а как да разбера дали е ОК всичко идея си нямам. Мерси все пак. А между другото това прекъсване се получи след като си смених изпаритела и при настройката му каза баууууу (експлозия във филтара) и се появи проблема дано да е ориентир. Поздрави

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivailobaltov

Провери да не ти смучи въздух от някъде около филтъра,или някое излезнало маркуче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD

Мерси за насоките пичове нещата са вече ОК. Направих следното: отидъх на реглаж на газовата и стана дума за моя проблем. Майстора веднага хвана бас с мене, че проблема е в изпреварването на искрата поигра си с лампата как се казваше не се сещам и установи че е на 0 градуса. Завъртя делкото но уви няма място за повече центровка демек е неправилно зацепен анг. ремък. Казах му действай и човека се хвана на работа. Пич голем. Презацепи ремък с един зъб нагласи искрата центрова газовата и колата замърка както си беше приди. Сега напрово отлита бях позабравил как вървят хондите брееее. Много съм доволе и ми излезна всичко 48 лв. Мерси отнова на всички за помоща все пак..........а инаце като се преберах от работа от Бизнес парка как гръмнах предетонация че хората на спирката се уплащиха че стрелям с пистолет та ме запсуваха хехехехехехе веселба. Айде лека и безавариина колеги. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Мерси за насоките пичове нещата са вече ОК. Направих следното: отидъх на реглаж на газовата и стана дума за моя проблем. Майстора веднага хвана бас с мене, че проблема е в изпреварването на искрата поигра си с лампата как се казваше не се сещам и установи че е на 0 градуса. Завъртя делкото но уви няма място за повече центровка демек е неправилно зацепен анг. ремък. Казах му действай и човека се хвана на работа. Пич голем. Презацепи ремък с един зъб нагласи искрата центрова газовата и колата замърка както си беше приди. Сега напрово отлита бях позабравил как вървят хондите брееее. Много съм доволе и ми излезна всичко 48 лв. Мерси отнова на всички за помоща все пак..........а инаце като се преберах от работа от Бизнес парка как гръмнах предетонация че хората на спирката се уплащиха че стрелям с пистолет та ме запсуваха хехехехехехе веселба. Айде лека и безавариина колеги. :blink:

Всичко е добре когато завършва добре :)Ако устанивиш и защо гърми газовата ще ти е от полза.Ако те кефи да те мислят за Мутра по спирките .......По-принцип..... принципа на монтажа е свързан с това високоволтовата част на автомобила и тръборляците с газта да не са много близко.Маркуча от изпарителя до плочката(щутцера да е максимално къс.изпарителя да се напречно спрямо оста на автомобила и разположен достатъчно ниско в купето.Да не влиза повече въздух при по-голяма скорост-смукателя да е към задницата на колата...това е в общи линии.Палеца знам че е много як и много рядко пробива ,но за да нямаш въпросителни си го смени... Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...