Jump to content
Guest My Honda

Температура и термостат

Recommended Posts

Guest My Honda

ЗдравейтеКаква трябва да е нормалната работна температура на двгателя и вярно ли е, че топлия въздух от парното /когато е на максимум/ трябва да е със същата? От къде да си купя качествен термостат на добра цена? Питам, защото на последък ми е доста хладно, а и имам чувството, че колата загрява по-бавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Мисля,че работната температура е 85-90 градуса.Термостата започва да отваря на по-ниска температура и при 85 е напълно отворен.Започва да затваря на около 75.Така регулира темп. на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Аз като си сменях моя термостат, ми предложиха 2 варианта - зимен на 82 градуса и летен на 78. Взех си зимен, а после и майстора каза, че това е бил правилния избор. Марката е Nipparts и е някъде ... 36лв или нещо от сорта. Има смисъл от такава инвестиция определено, стария ми беше блокирал в отворено положение и загрявах след 10-15 мин :) А сега - кеф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zora

И аз май трябва да сменям термостат. В София къде да търся и къде да отида да ми го сменят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Обичайния заподозрян :) ОмбреАз между другото съм с такъв за 78 градуса и проблеми - никакви.двата вида термостати не са зимен и летен, а са направени за различни климатични условия: ужна/северна държава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chavdu

... а за колко време трябва да загрява ? примерно ако я оставя на празен ход, сега при тия температури , за колко време трябва да загрее ,ако всичко е тип-топ. Моята достига работна темп. за около 3-4км или около 7-8-9 мин. (тръгвам веднага ,след като запаля) ...нещо май е много бавно... как мога да проверя дали работи добре термостата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Мисля,че времето,което си посочил е абсолютно нормално.Когато двигатля е натоварен т.е. в движение е колата-тогава загрява по-бързо,но не е хубаво да я юркаш много.На място загрява по-бавно особено при ниски външни температури.Термостата се проверява като се постави в съд с вода или антифриз и на котлона-загряваш с потопен в същия съд термометър с високи температурни стойности и гледаш при каква температура започва да отваря и да затваря термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xags

Наи добре ако ще го сменяш си купи Японски щот поне знаеш че само слагаш и караш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Наи добре ако ще го сменяш си купи Японски щот поне знаеш че само слагаш и караш :angry:

От 70 кинта???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

На мен сутрин като ми се налага да чистя стъклата от леда, я оставям да работи на място. Като съм готов(3-4 мин) вече почва да духа топло. Ако тръгна веднага направо умирам 10-12 мин :angry: , а пътя до работата ми е 20. Кофти. Като пипна горния маркуч от двигателя си е доволно топъл, а долния направо омрял от студ. Не съм база за сравнение защото радятора е двапати по-голям от стоковия. Това е при мен.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

от една страна е нормално да е топъл горния маркуч, който отива към радиатора - първо антифриза се разширява като се стопли, от циркулацията също навлиза топла вода в този маркуч (а топлата вода се стреми нагоре, студената надолу от конвекцията), а и термостата по дизайн никога не затваря абсолютно напълносъщо се усеща и горната част на радиатора да е леко затоплена. но съвсем леко - ако е доста топла, преди стрелката да е достигнала поне 1/3 от скалата, значи термостата отваря много рано (ако изобщо затваря)може да направите теста с вестника пред радиатора - слагате вестник пред радиатора и палите (на студен двигател)аз също пускам и парното да духа - така по-бавно загрява двигателя, повече време антифриза циркулира и съответно може да се усети, ако термостата сдава багажакогато двигателя се стопли, стопля се леко и горния маркуч. когато двигателя стане приятно топъл, вече прибора ще е отлепил от абсолютната 0 и ще е някъде към началото на скалата - тогава е нормално и горната част на радиатора леко да се затоплиако стрелката е под 1/4 от скалата, а средата на радиатора започне да се затопля, значи термостата е за смянатермостата нормално започва да отваря на около 1/3 от скалата ми, или ако не съм пуснал парното - на около 40%, като напълно е отворил на 50% от скалата ми. Но на вашите уреди може и да е различно показанието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...