Jump to content
Guest Furious

Проблем с презареждане -help

Recommended Posts

Guest Furious

Помагайте моля . Значи проблема е следния - както си карах снощи изведнъж ми светна лампата за зареждането , след малко светнаха е SRS и АБС лампите , всички лампи започнаха да светят супер силно . Като видях че работота отива на зле спрях на най-близката бензиностанция (след около 300м ) но вече ми бяха изгорели крушките на фаровете . ;) Премерих зареждането и се оказа че е 16 V Загасих колата и я оставих там . На сутринта отивам да я паля , но се оказа че акумулатора е паднал (9V). запалих я с бутане и премерих зареждането , показваше 14.2 V и никакви лампи не светеха . Покарах я малко и се появи отново същия проблем. Моля дайте съвет от какво може да е това . А забравих да спомена предния ден си купих чисто нов акумолатор AC Delco 62 AHa .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Ами точно от презареждането ти се е скапал акумолатора, а новия не е паднал до толкова, че да ти компенсира презареждането и ти изгарят крушките. Сменяш релерегулатора на алтернатора и си готов но си провери всички крушки по таблото дали ти бачкат. ;) за мен ТОВА е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Е възможно ли е ако не работи релето, алтернатора да даде 16 волта? Да го презреди, да ама 16 волта? Не споря, просто разсъждавам. Иначе и според мен проблема е в алтернатора, но си имам моя версия за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Е възможно ли е ако не работи релето, алтернатора да даде 16 волта? Да го презреди, да ама 16 волта? Не споря, просто разсъждавам. Иначе и според мен проблема е в алтернатора, но си имам моя версия за него.

На практика ако не работи регулатора, напрежението зависи от оборотите...... до 24 волта е възможно да вдигне машинката....Съвета ми е да потърсиш техник.При тоя проблем често гърмят ЕКУ-та и други електронни модули предвидени да работят до 14,8в.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Е чакайте... а какво стана с бушоните?! Нали са там, за да не ти се пръснат всички крушки, компютри и уреди в колата?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

бушоните са там за да препазят от пожар при късо съединение. При повишено напрежение има микроскопичен шанс да помогнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

бушоните са там за да препазят от пожар при късо съединение. При повишено напрежение има микроскопичен шанс да помогнат.

Да. Един предпазител, които е 15А например, може да се ползва и при 12 и при 380в., стига да не се превишават тези 15А.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

бушоните са там за да препазят от пожар при късо съединение. При повишено напрежение има микроскопичен шанс да помогнат.

И електронен микроскоп нема да помогне :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...