Jump to content
Guest _Daniel

спортно Vs оригинално гърне

Recommended Posts

Guest _Daniel

Здравейте, Може ли да ми кажете има ли смисъл от спортно задно гърне. Намерих разни китайски боклуци по 50-60лв. Предлагат ми и оргинално за Хонда Сивик на цена 110лв. Каква ще е цената на по-качествено спортно гърне, и от къде мога да си купя (в София)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ако нямаш някакви маняшки цели , не ти препоръчвам спортни гърнета , шуми яко и полза голяма няма , само от гърне , единствено по-хубав вид :D Или иначе оригинално спортно ( наистина ) гърне втора ръка под 200 лв е луд късмет да намериш :D именно защото е спортно и оригинално го прави много скъпо и на втора ръка :) Според мен , ако имаш цели относто по-добра изпускателна система и приятен звук спортни колектори , по-голям диаметър на самите тръби и 3 бр. филтриращи гърнета !!! Демон-а има такава система и е 6 точки !!! Или иначе само едно гърне изодзадзе е гъзарийка само , на дълъг път ще ти се пръсне главата !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest h3ll1

по-добре се насочи към спортна ГЕНЕРАЦИЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Здравей, колега,това е линк към моя тема тук във форума:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=4715&hl=С две думи мога само да ти кажа, че явно има разлика между Ремус и гърнета по 50-100 лв.Аз мисля че се изразява в следното - Ремуса е все пак в норми когато говорим за шум. Махнал съм катализатора и съм само с Ремус за крайно гърне - моето купе няма други средни гърнета и т.н. - т.е. от двигателя до края има само един Ремус. Но като говорим за мощност и разход - разлика почти няма - много леко осезаема е. Просто е една идейка по-пъргава откакто беше със задръстения катализатор - логично е да се е поотпушила малко.Колкото до звука - няма нищо общо с другите гърнета, които съм чувал (не че го хваля защото аз съм си го купил) - ако искаш да пуснеш някоя аларма с форсиране...... ще ти е трудничко, защото звукът не е оглушителен и силен а равномерен и боботещ - т.е. басов и нисък. При максимално форсиране и ускорение имаш праг, над който не се увеличава звукът..... никога досега не ме е боляла главата. При стандартно ускорение се чува най много от 60 до 90км/ч - изравниш ли 110 - 120 и задържиш без да ускоряваш - звукът е никакъв, просто не го чуваш защото се затихва и маскира от шума от настилката и въздушното съпротивление. Ако тръгнеш да вкарваш тогава в обороти се чува но доста по-леко.Отначало и аз се притеснявах за шума и как ще бъде градско и извънградско, но накрая се успокоих.Не бих сложил резонаторно гърне сега - градско е забавно да боботиш като 5 литров двигател а извънградско слушаш музика без да си надуваш главата. ;-)Все се каня да мина на месечната сбирка, че бях обещал и на други хора, ама ......... ако този месец е в някоя по-нормална дата, която не съвпада с празниците,..... може да се срещнем и чуеш ;-)ПП: ремуса съм го взел за 307 лв. от Хр.БотевУспех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...