B E X 3 M 979 #1 Публикувано 31 Март, 2013 Здравейте колеги, До 1 месец ми предстои монтиране на ролл кейдж,но още незнам какъв да слагам.Кейджа ще се прави Custom в България.Колата е олекотена на макс.Таванът ще се сменя с по лек,вратите преден и заден капак са олекотени.Разглеждах доста клетки и ми прави впечатление че едни имат и разпънка към задните амортесьори други нямат.Кой вариант е най удачен за този спорт? 1. 2. 3. предложете най-удачния вариант, Благодаря 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #2 Отговорено 31 Март, 2013 Провери изискванията на федерацията за клетка Защото ако направиш не хомологирана такава или не отговаряща има огромна вероятност да не те допуснат до участие 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #3 Отговорено 31 Март, 2013 На работа правихме подобен на 3 вариант но на тавана имаше Х и погледната от зад беше като вариант 2 с Х и имаше разпънка към задните амортесьори тръбите знам че бяха поръчани от АНГЛИЯ от лицензирана фирма за ролбари тръбите бяха малко по дълги от колкото трябваше ние си ги до напасвахме колата беше АУДИ ТТ и врати ,табло ,преден капак ,капак на багажника , калници и тавана беше поръчан от карбон . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #4 Отговорено 1 Април, 2013 За драг разпънки отзад нети трябват за какво са ти :huh:/> Виж наи напред изискванията, но според мен маи номер 2 е за драг другите са за рали Някои ако има регламент за правените клетките ще съм му мно благодарен да го сподели. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #5 Отговорено 1 Април, 2013 По спомен мисля отзад трябва да е Х Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #6 Отговорено 2 Април, 2013 И според мен внимателно прочети изискванията и я направи възможно най-постна и олекотена няма смисъл от сериозен кейдж за драгаджийка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #7 Отговорено 2 Април, 2013 http://www.hondatuningmagazine.com/features/htup_1104_1992_honda_civic_cx/photo_24.htmlТози тип кейдж е монтиран на драгстер. Малко ме притеснява като отрежа тавана и сложа по лек ако няма заварки на гредите да не вземе да се сгъне купето 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolov_VTI 11 #8 Отговорено 2 Април, 2013 Избери най лекия вариант.Защото при драга няма голяма опастност от станични удари.И какъвто и ролбар на сложиш ще укрепи достатъчно купето. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #9 Отговорено 3 Април, 2013 как да няма голям шанс.Всичко става.Може да спукаш гума,да гръмне двигател и да загубиш контрол над возилото.Най-важното нещо в този спорт е сигурността.Все пак не ща да си рискувам живота 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #10 Отговорено 3 Април, 2013 2.4 Всички състезаващи се автомобили БЕЗ интериор или подменени стъкла ( направени от друг материал) , трябва да имат вътрешен ролбар /приложение 2/. Минималните изисквания към ролбара са показани на схемата.Тръбата е минимум Ф40мм с дебелина на стената 2мм и Ф45мм с дебелина на стената 1.5мм, желателно е да е безшевна ! Не трябва да бъде от алуминий! Така направената клетка , трябва да е стабилно закрепена в долния си край към купето , посредством планки с болтове (минимум Ф 13мм , якост 8.8 ) или заварка! Това са минималните изисквания , като всички ролбари съставени от повече и по-дебели тръби ще бъдат приети!Всички хомологирани ролбари, предназначени за автомобили от пистов или рали шампионат , притежаващи необходимата документация за това , ще бъдат допускани за участие, независимо от размера и вида им! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolov_VTI 11 #11 Отговорено 3 Април, 2013 Исках да кажа, че за всяка дисциплина има различни видове ролбар. Аз мисля, че за драг и рали неса едни и същи примерно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #12 Отговорено 9 Април, 2013 2.4 Всички състезаващи се автомобили БЕЗ интериор или подменени стъкла ( направени от друг материал) , трябва да имат вътрешен ролбар /приложение 2/. Минималните изисквания към ролбара са показани на схемата.Тръбата е минимум Ф40мм с дебелина на стената 2мм и Ф45мм с дебелина на стената 1.5мм, желателно е да е безшевна ! Не трябва да бъде от алуминий! Така направената клетка , трябва да е стабилно закрепена в долния си край към купето , посредством планки с болтове (минимум Ф 13мм , якост 8.8 ) или заварка! Това са минималните изисквания , като всички ролбари съставени от повече и по-дебели тръби ще бъдат приети!Всички хомологирани ролбари, предназначени за автомобили от пистов или рали шампионат , притежаващи необходимата документация за това , ще бъдат допускани за участие, независимо от размера и вида им!този регламент от куде го изкара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jowy 22 #13 Отговорено 9 Април, 2013 от тук - ЛИНК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #14 Отговорено 10 Април, 2013 Само едно не мога да разбера.Много хора казват ,че всяка година изискванията могат да бъдат променяни.Това означава ли ,че всички хора хвърлили по 2000лв + за клетка ще се наложи да си съсипят купето като махнат(отрежат заварената) неотговарящата по новите изискавния клетка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #15 Отговорено 10 Април, 2013 Според мен за това трябва да се притесняват само хората с къстъм клетки. Не вярвам да променят правилата за хомологизираните клетки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #16 Отговорено 19 Април, 2013 Направете я така че да е по правилата, но възможно най-лека (тук ги правим от хломолиген не знам как се казва в България) дори и да има промени в правилата то ще се добавят 1-2 тръби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове