Jump to content
B E X 3 M

Roll Cage за ДРАГ

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

До 1 месец ми предстои монтиране на ролл кейдж,но още незнам какъв да слагам.Кейджа ще се прави Custom в България.Колата е олекотена на макс.Таванът ще се сменя с по лек,вратите преден и заден капак са олекотени.Разглеждах доста клетки и ми прави впечатление че едни имат и разпънка към задните амортесьори други нямат.Кой вариант е най удачен за този спорт?

 

1.Публикувано изображение

 

2.Публикувано изображение

 

3.Публикувано изображение

 

предложете най-удачния вариант,

 

Благодаря

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери изискванията на федерацията за клетка :) Защото ако направиш не хомологирана такава или не отговаряща има огромна вероятност да не те допуснат до участие

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На работа правихме подобен на 3 вариант но на тавана имаше Х и погледната от зад беше като вариант 2 с Х и имаше разпънка към задните амортесьори тръбите знам че бяха поръчани от АНГЛИЯ от лицензирана фирма за ролбари тръбите бяха малко по дълги от колкото трябваше ние си ги до напасвахме колата беше АУДИ ТТ и врати ,табло ,преден капак ,капак на багажника , калници и тавана беше поръчан от карбон .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За драг разпънки отзад нети трябват за какво са ти :huh:/> Виж наи напред изискванията, но според мен маи номер 2 е за драг другите са за рали :) Някои ако има регламент за правените клетките ще съм му мно благодарен да го сподели.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен внимателно прочети изискванията и я направи възможно най-постна и олекотена няма смисъл от сериозен кейдж за драгаджийка! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.hondatuningmagazine.com/features/htup_1104_1992_honda_civic_cx/photo_24.htmlТози тип кейдж е монтиран на драгстер. Малко ме притеснява като отрежа тавана и сложа по лек ако няма заварки на гредите да не вземе да се сгъне купето
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избери най лекия вариант.Защото при драга няма голяма опастност от станични удари.И какъвто и ролбар на сложиш ще укрепи достатъчно купето.

  • Нагоре 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да няма голям шанс.Всичко става.Може да спукаш гума,да гръмне двигател и да загубиш контрол над возилото.Най-важното нещо в този спорт е сигурността.Все пак не ща да си рискувам живота :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 Всички състезаващи се автомобили БЕЗ интериор или подменени стъкла ( направени от друг материал) , трябва да имат вътрешен ролбар /приложение 2/. Минималните изисквания към ролбара са показани на схемата.Тръбата е минимум Ф40мм с дебелина на стената 2мм и Ф45мм с дебелина на стената 1.5мм, желателно е да е безшевна ! Не трябва да бъде от алуминий! Така направената клетка , трябва да е стабилно закрепена в долния си край към купето , посредством планки с болтове (минимум Ф 13мм , якост 8.8 ) или заварка! Това са минималните изисквания , като всички ролбари съставени от повече и по-дебели тръби ще бъдат приети!Всички хомологирани ролбари, предназначени за автомобили от пистов или рали шампионат , притежаващи необходимата документация за това , ще бъдат допускани за участие, независимо от размера и вида им!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да кажа, че за всяка дисциплина има различни видове ролбар. Аз мисля, че за драг и рали неса едни и същи примерно.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 Всички състезаващи се автомобили БЕЗ интериор или подменени стъкла ( направени от друг материал) , трябва да имат вътрешен ролбар /приложение 2/. Минималните изисквания към ролбара са показани на схемата.Тръбата е минимум Ф40мм с дебелина на стената 2мм и Ф45мм с дебелина на стената 1.5мм, желателно е да е безшевна ! Не трябва да бъде от алуминий! Така направената клетка , трябва да е стабилно закрепена в долния си край към купето , посредством планки с болтове (минимум Ф 13мм , якост 8.8 ) или заварка! Това са минималните изисквания , като всички ролбари съставени от повече и по-дебели тръби ще бъдат приети!Всички хомологирани ролбари, предназначени за автомобили от пистов или рали шампионат , притежаващи необходимата документация за това , ще бъдат допускани за участие, независимо от размера и вида им!

този регламент от куде го изкара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно не мога да разбера.Много хора казват ,че всяка година изискванията могат да бъдат променяни.Това означава ли ,че всички хора хвърлили по 2000лв + за клетка ще се наложи да си съсипят купето като махнат(отрежат заварената) неотговарящата по новите изискавния клетка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за това трябва да се притесняват само хората с къстъм клетки. Не вярвам да променят правилата за хомологизираните клетки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направете я така че да е по правилата, но възможно най-лека (тук ги правим от хломолиген не знам как се казва в България) дори и да има промени в правилата то ще се добавят 1-2 тръби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...