Нимрод 265 #1 Публикувано 29 Март, 2013 Пускам темата за да ви запозная с един достоен съперник от японски произход на чудовищният к24/к20 франк Двата билда от линка по-долу са ссъс степен 12:5:1 и резултатите са на обикновен бензин, по-слабият мотор е с оем валове,маф сензор и смукателен колектор.Надявам се да ви е интересно http://www.azht.net/forum/showthread.php?t=145570Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #2 Отговорено 29 Март, 2013 Доста стряскаща цифра изкарва тоя мотор, при сток валове и смукателна система. Не съм сигурен, че к24/к20 има толкова сила. По спомен трудно се изкарва над 300коня на вала, камо ли на колелата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #3 Отговорено 29 Март, 2013 Много силни резултати се вадят с N1 oem нисан части при този сетъп.А и резултатите на писта също са достойни да конкурират ол мотор хондите.http://www.youtube.com/watch?v=aegR9q_0sSY Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #4 Отговорено 10 Април, 2013 Да ви запозная и с донорът на мощните заводски части с които се вадят толкова много коне а именно най-силният 1.6 SR16VE N1 200 PS (197 bhp)(147 kW) @ 7800 rpm and 134 lb·ft (181 Nm) @ 7600 rpm. Redline of the N1 Version 2 (1998) is at 8600 rpm. This is also the most powerful production 1.6l naturally aspirated engine.http://www.youtube.com/watch?v=qnEV8_qangQhttp://www.youtube.com/watch?v=YmLcfNYbYQE 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #5 Отговорено 10 Април, 2013 Факт e, че нисанският 1.6 е по-мощен и превъзхожда по сила дори 1.8 тайп ар моторите на Хонда.А и фактът, че колата оборва спуун сивик, е показател за това, този пулсар колко добре подготвена заводски кола е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #6 Отговорено 10 Април, 2013 С една идея ми скочи уважението към Ниссан като марка. Досега си мислих, че само турбинираните мотори са им добри... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #7 Отговорено 10 Април, 2013 Имат сериозни разработки както турбо така и атмосферни със голямо разнообразие от брой цилиндри и клапани SR е много подценен като база в Бг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #8 Отговорено 10 Април, 2013 Простете за въпроса, но този Blue top на Нисан не ползва ли V-tec? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #9 Отговорено 10 Април, 2013 Къде ги тези Нисани в България Така като гледам това си е само JDM, тук такова животно никога не е стъпвало освен някакви 2.0 Алмери с по 150 коня... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #10 Отговорено 10 Април, 2013 А ЕК9 къде го в България ? Ако трябва да следваме тази логика Тук са само сивичета с по 160 коня Идеята на темата не е да подрони авторитета на хонда ами по-скоро да покаже,че има и други еквивалентно силни двигатели За блутоп-а не не е витек ами neo vvl което е кажи речи витек да 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #11 Отговорено 10 Април, 2013 До колкото знам тази система е по патент на Хонда или поне така пише из нета. А относно Нисаните, силни коли са няма спор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #12 Отговорено 10 Април, 2013 ЕК9 в България, поне аз до колкото знам, има няколко... Ако не се лъжа има 3 във Варна Принципно аз уважавам всяка една Японска марка с изключение на Шитсубиши... незнам защо, но това не е марка за мен (лично мое мнение) Преди време много исках да си взема Нисан, но не можах да намеря нищо, което да ме грабне, освен няколко 350Z (само колко съм скромен), някой друг GTR и ако има някой хубав останал 200SX Тук няма да пропусна и единствената в България S15-ка Но все пак това са коли, които не всеки може да има.... Но ако имам парите съм ЗА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #13 Отговорено 10 Април, 2013 За движеща се ЕК9 в България аз не съм чувал, но това, че е само JDM въпросната кола със този мотор, не я прави по-слаба нали така, и Ек9 с б16б и Dc2 с B18 Spec R 98 e само JDM, но това не ги прави по-малко жестоки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #14 Отговорено 10 Април, 2013 ЕК9 в България, поне аз до колкото знам, има няколко... Ако не се лъжа има 3 във Варна Лъжеш се! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #15 Отговорено 11 Април, 2013 Ето още един много сериозен участник в 1600цц класа Toyota AE111 4AGE 20V Blacktop 165hp 6 speed LSD http://www.youtube.com/watch?v=yUH6hPXlGsshttp://www.youtube.com/watch?v=ju7XtrblFTQ 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #16 Отговорено 15 Април, 2013 Историята на нисан с мощни малолитражни двигатели се разпростира доста назад в лентата 1970та година Датсън 510 БРЕ 1600цц 190кс при 9500 рпм http://www.youtube.com/watch?v=6IOJOwZomUUДефиницията за спортна кола 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #17 Отговорено 15 Юли, 2013 (Редактирано) Да изровя Нисанската тема в Хондиският форум от прахта :lol:/> Съни н14 със Н1 Ср20Ве :ph34r:/> Колата седи и ускорява потресаващо Приятно гледане Редактирано 15 Юли, 2013 от EGocentric 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #18 Отговорено 16 Юли, 2013 (Редактирано) Дъжда обърка работата за 1-вото място,иначе на пилота много му се кара,както и на колата и се върви много Редактирано 16 Юли, 2013 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
car_stickers 56 #19 Отговорено 17 Юли, 2013 мн върви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове