Guest mgnv #1 Публикувано 16 Ноември, 2003 Accorda mi e s dvigatel F20Z1 i ponqkoga gubi niski oboroti-zagluhva,padat do 200-300,kachvat se na 800-1000 i otnovo...ili na svoboden hod durji 1500-1700 i kato natisna gazta otdolo na gore sa opravqt. kazaha mi 4e el.ustroistvoto na injectiona ne e v red i e za smqna-okolo 260lv. taka li e i ne moje li da se opravqt/regulirat oborotite Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #2 Отговорено 16 Ноември, 2003 Имаш ли АГУ ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ombre #3 Отговорено 17 Ноември, 2003 Mislja che problema e otstranim bez da kupuvash tozi detail (IACV). .ima varianti na IACV koito ne sa kapsulovani i se otvarjat.edno pochistvane v 90% ot sluchaite vurshi rabota.Druga vuzmozhna prichina e nisko nivo na ohladitelnata technost (vizh v radiatora a ne v prelivnika).IACV se namira na nivito na kapachkata na radiatora i ako nivoto e nisko toj ne se zagrjava ot antifriza a ot vuzduha v ohladitelnata sistema. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mgnv #4 Отговорено 17 Ноември, 2003 Merci za otgovorite. Nqmam AGU, a si i mislq 4e ne e dobra ideq da sloja??? Ne sum siguren dali IACV e kapsulovan, no ne znam kak da go demontiram ot injectiona-strah me e da ne go s4upq.na rezba li e?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Titi-Honda #5 Отговорено 7 Декември, 2007 Бате все пак хвьрли едно око и на мотор4ето за жьздух което ти определя оборотите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kalmara #6 Отговорено 7 Декември, 2007 Бате все пак хвьрли едно око и на мотор4ето за жьздух което ти определя оборотитеБате, а ти от къде по дяволите я изкопа тая тема от преди 4 години и кусур ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ombre #7 Отговорено 7 Декември, 2007 А бяхме млади Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове