Jump to content
Guest Restless

Максимален въртящ момент на Д15Б2 - колко об?

Recommended Posts

Guest Restless

да, в стикнатата тема пише 119@3000 !но всички други сайтове пише @4500Дайте някакво инфо откъде черпите информация че правилното е 3000 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

От няколко измервания на дино-стенд. Не знам защо хонда го дават на 4500, като ние мерим други работи. Странното е че 2 независими и разнесени във времето измервания, на 2 различни д15б2 двигателя показаха почти еднакви криви на въртящия момент и на двете измервания максимума беше на 3000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chavdu

...някой ако му се намира ... да постне графика , моля :rolleyes: да знам в какви обороти да си карам моята ... м/у 3000 и 4500 все висок ли е момента ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

...някой ако му се намира ... да постне графика , моля :rolleyes:

да знам в какви обороти да си карам моята ... м/у 3000 и 4500 все висок ли е момента ?

ето какво намерих - постнато от Демона във връзка със спортния филтър който е слагал:

Тема за спортен филтър с графики

Публикувано изображение

Значи въртящия момент расте от 2200-2300 докъм 2800, плато докъм 3100, плавно намалява до 3500 (до нивото от 2200), следва плато до 5000 ... и там пада в пропастта... само 100Нм на 6000 оборота :thumbs1:

 

хм, че то "пика" е само на 20% от "минимума" при 6К ... значи относително най-добрия участък е 2500-3200, но и до 5000 момента не мърда практически

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Да, но виж какво става с въртящия момент до 5500 оборота пак при същия двигател, но още подобрения като пълна инжекция и колектори:

 

Публикувано изображение

 

п.п. Графиката е доста стара и искам да отбележа, че Емо успя до някъде да намали дупчицата между 3000-4000 оборота. След цялостния тунинг колата е като някой дизел на ниските обороти, а сток беше мъртвец до 3000 оборота в сравнение със сега. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

а от какво се получава дупката ? гледал съм че я има при V-TEC и е обяснима ,но тука защо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

при добре настроен втек я няма.иначе си се получава от факта че всички тръби всмукателни и изпускателни си имат резонанси... понякога си помагат, понякога си пречат. Просто атмосферките без втек/ввт/т.н. са си така. Освен това не се бъркайте... тази дупка не е толкова огромна колкото изглежда.. все пак е по-малка от 10%.и тъй като втек-а променя газоразпределението, променя как горепосочените резонанси си влияят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Публикувано изображение

С риск да о*ера темата :D искам да попитам или по-скоро ако може някой да ми разясни тази графика, какво е в жълтите полета, защо на една и съща таблица са няколко диаграми, кой цвят какво значи.....? Абе като цяло кое каво е? :D

 

Ще ви бъда благодарен !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

всеки цвят съответства на някое измерване. Просто се правят няколко последователни измервания за да е сигурно че резултатите не са повлияни от случайни фактори. Освен това тези измервания ако не се лъжа за правени докато Ванката си е настройвал регулатора на бензина и докато са настройвали са гледали как по-богата/бедна смес се отразява на двигателя.ако забелязваш, между най-лошия резултат и най-добрия разликата е 6Нм и около 6к.с Ей така с такива малки промени и постоянно мерене се стига до оптимална настройка на двигателя :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

.............Освен това тези измервания ако не се лъжа за правени докато Ванката си е настройвал регулатора на бензина и докато са настройвали са гледали как по-богата/бедна смес се отразява на двигателя...............

:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

няма дупка, има лек спадвсе пак графиките не са нормирани, не започват от нулата, а от 100 на въртящия момент и от 30 на мощносттаако се направят така, че да започват от (0,0) изглеждат доста по-приятно, равно и могъщоп.п. и моята графика е с 2 пика, като леко спада (с около 15нм при средни обороти)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

а в горното дино от къде идват разликите от 5Нм в двата реда графики ? филтър ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

тези измервания ако не се лъжа за правени докато Ванката си е настройвал регулатора на бензина и докато са настройвали са гледали как по-богата/бедна смес се отразява на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

това нали беше за запушването на дупката ... и за първото ли е същото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

нещо не зацепвам май какво ме питаш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Публикувано изображение

 

 

е те тая картинка, съдържа два класа графики ,отделени от около 5Нм :angry: .. от де е тая разлика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Тази разлика май бе6е от спортни колектори, генерация и филтър. Ако тази графика е на Демона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Демонееееееееееее помагай, че нещо ми е ръждясала историята на твойта кола.Наистина идва от някакви такива промени, ма дали са точно изброените и дали нямаше и регулатор на горивото в тази картинка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Демонееееееееееее помагай, че нещо ми е ръждясала историята на твойта кола.Наистина идва от някакви такива промени, ма дали са точно изброените и дали нямаше и регулатор на горивото в тази картинка....

Тук бях сложил колекторите, това беше разликата. Повиших към 8 коня, а бях с моноинжекцията. А предишното мерене беше с всичко сток освен въздушен филтър и настроен бензинов регулатор, тогава дадох 84 и нещо си коня на колелата.п.п. И мойта история е поръждясала, доста се замислям вече като някой извади нещо от архива и метне някой въпрос.......колеги, не ме карайте да си спомням неща от преди 3 години и на мен вече паметта ми изневерява !!! Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

аааа, значи правилно съм си мислел че си без пълен инжекцион тогава... щото имам спомен че с инжекциона и вече сложените колектори ти се промени ФОРМАТА на въртящия момент, а тук се е запазила. !!! абе на теб скоро не сме ти пипали колата :worthy: аз току 6то установих че читава д15-ка държи поне до 220к.с на колелата ако е настроена добре, така че давай да запретваме ръкави :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

аз току 6то установих че читава д15-ка държи поне до 220к.с на колелата ако е настроена добре

как го установихте това? да не си сложил турбо на твоята, я се издай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

не съм... просто си припомних един разговор с една луда глава дето беше решил да турбинира д15-ка.... 190кс на колелата и после докарани до 220 на дино. Е вярно, накрая го е строшил, но след около година тормоз.Глей са.... :) малко избързвам с информацията, но.... има бъг в програмата на мойто ЕЦУ, както и при всички с мои чипове за ПМ6/ПМ7. Този бъг си го има в програмата от pgmfi.org която ползвам от повече от година. Бъгът се изразява в това че когато ЕЦУ-то чете последната колона от таблиците, взима грешни данни. Тъпа работа, но го оправих. Изчаквам няколко човека да тестват и ще бия камбаната да подменям чипове. Та от тази дивотия, аз от около година карам с доста детонации. По моя преценка съм достигнал около 120кс на колелата. карам с 95 и със 100 е същата работа. Най-вероятно и заради тия детонации съм за смяна на сегменти.... или можеби е щото колата е на около 220к км :) Това което се опитвам да кажа е че не е като да не съм се опитал да го строша.... даже много скоро ще се опитам още по-сериозно, но след като реших проблема с детонациите се съмнявам че още 20-30к.с ще го уплашат.Слаби били.... д16з6, който е с около 10% по-ниска мощност от д15-ката ми троши биели без да е пипан. 8000 оборота не са табу... даже сравнително често им ходя на гости и биелите държат. Абе пред много от вас съм го казвал: Аз този двигател ще го строша! Лошото е че колкото повече се опитвам, толкова повече разбирам колко е трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

......... ;) абе на теб скоро не сме ти пипали колата :) аз току 6то установих че читава д15-ка държи поне до 220к.с на колелата ако е настроена добре, така че давай да запретваме ръкави :)

Абе знаеш, че шило в торба не стои, скоро ще ти звъна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...