Jump to content
Guest Hronos

Състезателен Type-r /2007г./

Recommended Posts

Guest Hronos

Много е вероятно през следващия сезон да се появи състезателен Type-R, Spec 2007-240ps.Правят му тестове в момента.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Времето ще покаже,дано не са само слухове.

От кога чакам да видя заводски подготвен състезателен автомобил на Хонда ама не ги интересува автомобилния спорт много.А иначе правят автомобили със спортен дух.Крайно време е да погледнат към международната рали сцена,има голям шанс за добри позиции.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

за тая работа трябва и пилот :P Себастиан го доказа ... въпреки че не съм му фен ноя ги напука с не-най-добрата кола и ги напука с много и даже имаше време да си счупи ръката и да си почине преди края на сезона :) ...но иначе Евала и Дано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

240 коня това не е ли двигателя на с2000;) в този сивик голяма маниика е ;))(само жалко 4е хонда не са изкарали някои нови4ак върхов двигател както сме свикнали да ни изненадват) :D:D:D:P:P:P:P;););):rolleyes::thumbs1::D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

ами всъщност не е от С2000 - друг е и май е доста по-добър :rolleyes: ...а иначе новия TYPE-R не е със стария двигател - не се бъркай от обема и мощността... тоя новия е по-високо оборотен и доколкото разбирам върви по-гладко - демек няма подскоци по дривата на момента ... П.П. тоя 240 коня доколкото разбрах пак е двигателя на новия TYPE-R , но с чарджър ... ама може и да бъркам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Аууу много ме кефи браточки доно стане готож по бьрзо нямам тьрпение :rolleyes::thumbs1::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

От кога чакам да видя заводски подготвен състезателен автомобил на Хонда ама не ги интересува автомобилния спорт много.А иначе правят автомобили със спортен дух.Крайно време е да погледнат към международната рали сцена,има голям шанс за добри позиции.

Един приятел / RADKU- да е жив и здрав / ми даде книгата "Г-н Хонда"-и от нея -а и от други факти съм останал с впечатление ,че във философията на Хонда е залегнало участието в престижните надпревари по света-и като поле за изява на нови технологии и като средство за реклама. Не знам друга фирма за масови автомобили -която от самото създаване и с изключително постоянство да отдава такова значение на спорта. Отговора на твоя въпрос е в поведението на Тойота - след няколко супер успешни години в рали шампионата ,за да влязат във формулата се отказаха от WRC. А са най -богатата компания. И пак НЕ си позволиха битка на двата фронта-а пък и нищо не показаха досега. Иначе новината ти е супер и ще се радвам да се осъществи. Да не говорим ,че ще бъде най-добре изглеждащата и аеродинамична /без да знам коефициента :rolleyes: /кола там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Дано не са слухове и тестовета да минат ОК. Така като го гледам тоя Type-r ще бъде като Best Motoring на живо :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Публикувано изображение

 

Ще се разбере скоро надявам се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

http://www.jasmotorsport.com/CIVIC%202007%...T%201.11.06.xls

 

http://www.jasmotorsport.com/civicTypeRGr.htm

 

 

The new Civic Type-R motorsport kit will cost 50,000 Euros

 

As well as wheeling out the production version of the new Civic Type-R at Paris, Honda also showed a motorsport derivative that complies with forthcoming changes to FIA rallying regs and is eligible for circuit work.

 

Honda tasked JAS Motorsport, an Italian-based company that has successfully prepared a variety of Hondas for European championships since 1998, to create a racing kit for the new car so it can compete in FIA R3 (up to 2-litre) rally series in 2008.

 

With a few mods the kit is also suitable for 2007's Group A regs. The kit costs approximately €50,000 (not including the car) but does give you 240bhp.

 

The kit includes a new 6-speed sequential gearbox, competition brakes, shock absorbers, suspension components, roll cage, reinforced driveshafts and a state-of-the-art limited slip differential. You also get lightweight carbon-fibre door panels, dasboard trims and floor panels.

 

As if the 200bhp offered by the standard hot hatch unveiled at the Paris Motor Show wasn't enough for most serious enthusiasts, the JAS Motorsport-tuned racing Type R pumps out a colossal 240bhp.

 

Originally developed by the Italian specialist for track use, the upgrade kit will also be made available to road-going buyers looking for an even greater 'Type' of performance. With a remapped engine control unit (ECU), upgraded camshaft, custom-built six-speed transmission and lightweight components, the super Civic should significantly improve upon the Type R's 0-60mph time of 6.6 seconds and top speed of 146mph.

 

The standard Type R goes on sale in March, and anyone who is brave enough can log on to the JAS website www.jasmotorsport.com to place their order for the kit. However, it won't be cheap: the extra performance offered by the package costs somewhere in the region of £36,000 on top of the Type R's £19,000 asking price

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

Страхотна е :) ...Иначе знам ,че една от възможностите е първият досега турбо двигател на ACURA. 2,3 литровият i-VTEC турбо двигател с 240 к.с.(представащ се повече от отлично :) )е използван при новата ACURA RDX .Някой казат,че пасвал почти идеално в новия Type-R :) .Както се пееше "Дано,дано,дано...... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

При положение, че Citroen вадят 315 к.с. от 2-литров 4-цилиндров мотор във версията C4 WRC (с разликата, че е с принудително пълнене), не мисля, че този Сивик има голям шанс!В последните години, се разочаровам от Хонда... занемариха имиджа си на производител на спортни автомобили и вече дори европейските марки ги задминаха. Първо да извадят един читав спортен модел в серийно производство (не мисля, че последният Type-R е достатъчно убедителен, за да се нарече спортен!) и тогава да се бутат на състезателната сцена! А и не мисля, че атмосферен двигател, пък било то и VTEC, може да се справи с конкуренцията във WRC шампионата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

То във ВеЕрЦе не е само до конете, според мен. То и 1000 коня да е, като няма къде да ги "изпънеш"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

Аве дайте му на Лъоб едни 240 магарета и му гледайте сейра ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

При положение, че Citroen вадят 315 к.с. от 2-литров 4-цилиндров мотор във версията C4 WRC (с разликата, че е с принудително пълнене), не мисля, че този Сивик има голям шанс!В последните години, се разочаровам от Хонда... занемариха имиджа си на производител на спортни автомобили и вече дори европейските марки ги задминаха. Първо да извадят един читав спортен модел в серийно производство (не мисля, че последният Type-R е достатъчно убедителен, за да се нарече спортен!) и тогава да се бутат на състезателната сцена! А и не мисля, че атмосферен двигател, пък било то и VTEC, може да се справи с конкуренцията във WRC шампионата!

кво ти пука бе мой рено като са шампиони нямат и една 4итава кола за каране а при хонди4ките е обратното мислят за потребителя и врц са 315 на колелетата ина4е мотора е около 420 к.с. 600н.м.така е няма ги по състезанията тия хонди те си наблягат на безкраино тъпата за мен Ф1 ама те си знаят кво им е изгодно нямат голям успех при туристи4еските и рали автомобилите п едполагам 4е и тоя тайп-Р няма да е нищо особенно в професионалния спорт но нали си правят добри здрави серийни коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Тоя автомобил не е ВРЦ.Спецификациите му са Група А и N.Предназна4ен е за Европейски и Републикански първенства.ВРЦ-автомобилите са коренно разли4ни от останалите рали автомобили,дори и заводски подготвени да са те.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Ето малко видео:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...