keranisimo 0 #1 Публикувано 7 Март, 2013 Здравейте, колеги, шофирам икономик д15з6. Решил съм да си махна катализатора и като чета по форума разбирам, че е по-добре да си сменя и колектора. С какъв е най-одачно да се смени? Трябва ли да правя генерация, на колко мм, колко гърнета трябва да има, за да не е много шумна. Смисъл навил съм се да сменям цялата изпускателна система. Благодаря!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rep 1 #2 Отговорено 7 Март, 2013 Аз съм с икономик и сложих колектор от D15B7 мисля че беше,който пасна идеално точно до връзката преди средното гърне.Развиваш и завиваш другия.Назад съм със стоковата генерация-чува се прилично и е малко по живичка.:ph34r:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheFastman 1 #3 Отговорено 7 Март, 2013 колега ако искаш да махнеш катализатора,на негово място сложи резонатор,защото ще е по шумна,а ако иска цяла генерация,сложи спортен колектор 4-2-1,да не е 4-1,и назад вземи от вти,надявам се помогнах...поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #4 Отговорено 7 Март, 2013 (Редактирано) Моята д15з6 е с "афтърмаркет" колектор от ebay на 50 мм и до края има 2 резонатора, 51 мм тръби, и крайно гърне (+ тапа) 63-110 мм. Звука е доста приятен :)/> Можеш да я караш и много тихо и много шумно. Разликата се усеща и според мен си струва ;)/> Редактирано 7 Март, 2013 от www.spirit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keranisimo 0 #5 Отговорено 7 Март, 2013 Чета, че колектора от д16з6 става, той на колко мм е и 4-2-1 ли е? Примерно, ако сложа такъв а назад си е стандартната генерация не бива нали? И също да питам с колектор 4-2-1 има ли разлика във вървенвто примерно на ниски на високи обороти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #6 Отговорено 7 Март, 2013 Става, всички Д-серия колектори са взаимно-заменяеми, но за да има пълен ефект мисля, че трябва да довършиш това кето започваш до край.Определено тръва добре още от началото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове