Jump to content
Guest bojeto

Играят ми оборотите

Recommended Posts

Guest bojeto

Здравеите колеги .. имам следния проблем..Парвоначално като колата ми беше студена оборотите ми играеха от 2500-1500 постояно ... докато незагрееше и си седяха на 900 някаде е да ама до днес .. са играят от 1000-2000 постояно .. не е стъпковото моторче със сигорност .. от какво може да е подяволите Колата е црх б16а1мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gothic_fan

Видях темата и реших да споделя и аз проблема си. Аз съм със Сивик 93 Хеч карбуратор, направих грешката да сложа газова преди 1 година, отначало всичко беше ОК, сега съм вдигнал ръце: оборотите ми играят и на бензин, и на газ, като на газ ми ги държи толкова високи че харчи по 17 на 100!!!! А колата е 1.3... Вече карам само на бензин (по-евтино излиза), но проблемът напоследък е че като е студена, като поработи 5-6 минути, при засилване и изключване от скорост и ГАСНЕ. След 10-тина минути каране се оправя, и после държи прекалено високи обороти. Един познат имал подобен проблем, и сменил палец при което всичко се оправило. Идеи??? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joker

Гасненето при висока скорост е от бедната смес на ЦО2...тоест прекалено много въздух влиза. Говоря ако караш на газ, ако на бензин ти гасне нямам идея!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Здравеите колеги .. имам следния проблем..Парвоначално като колата ми беше студена оборотите ми играеха от 2500-1500 постояно ... докато незагрееше и си седяха на 900 някаде е да ама до днес .. са играят от 1000-2000 постояно .. не е стъпковото моторче със сигорност .. от какво може да е подяволите Колата е црх б16а1мерси предварително

Според мен това не е проблем който може да бъде рещен в форума.Ако почна да изброявам възможни повреди 20 реда няма да сми стигнат,затова пусни самодиагностиката не компютъра и виж какви кодове за гршки ще има/няма за да имаш някаква насока за търсене на проблема.1.Махаш кората под таблото в краката на пътника ,за да стигнеш до компютъра...голяма лъскава кутия2.Даваш на контакт.3.Броиш миганията на лампичката която седи на компютъра4. възможните кодове за грешки са от 0 до 44Едноцифрените кодове се изобразяват с кратки мигания и паузи +-+-+----+-+-+-------(свети,не свети)това е код 3.Двуцифрените кодове са с десетици и единици +++---+-+-------+++---+-+---(12)+++-+++---+-+---(22)5.Между отделните кодове има дълга пауза(не свети)Дано да се справиш.Възможните грешки ще обсъдим тук!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivailobaltov

Здравеите колеги .. имам следния проблем..Парвоначално като колата ми беше студена оборотите ми играеха от 2500-1500 постояно ... докато незагрееше и си седяха на 900 някаде е да ама до днес .. са играят от 1000-2000 постояно .. не е стъпковото моторче със сигорност .. от какво може да е подяволите Колата е црх б16а1мерси предварително

Ако си този за когото си мисля,ти пише предишния собственик на црх-са.Ходи при Сашо(Омбре),той я оправи миналия път,беше някъв датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

...затова пусни самодиагностиката не компютъра и виж какви кодове за грешки ще има/няма...

Ако няма грешки какво става? Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Абе и аз да се оплача. От една седмица на сам сутрин като я паля и ми играе леко стрелката. Като подам гас на празен ход и пусна педала, обототите падат до 500 и веднага се вдигат да 1250 (когато е на смука4). След известно време като загре си седи и стрелката закова на 750 обората, което е нормално. 4удя се от какво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

...затова пусни самодиагностиката не компютъра и виж какви кодове за грешки ще има/няма...

Ако няма грешки какво става?
Има механични фактори които самодиагностиката не хваща:1.ЕГН-то на Автомобила2.Категорията на водача и цвета на кичурите му :lol:3.Налягане на бензинова помпа и състояние на бенз.филтър4.Състояние на въздушен филтър5. Напукани вакуумни маркучи,гарнитури на пълнителни колектори6.Измерена компресия и разлика между компресията на различните цилиндри(става въпрос за 4, 5,6 -та генерация,щото след 2000 година се следи даже налягане на резервна гума)7.Състояние и разстояние на Свещи-нарочно е с голямо С(имах клиент който си направи иридиевите Денсо на 0,8мм)8.Състояние на катализатор9.Количоство горене на двигателно масло,състояние на отдушник,кондензатор за маслени пари.101112..... Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

....

Извинявай колега, не съм се изразил ясно.Въпросът ми всъщност е: "Как компютърът визуализира липса на грешки?"10x Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikitooo

Ивайло, ако при подаване на контакт диода светне само един път, след което не мига, това означава че ЕЦУ-то не отчита никакви грешки. Ако има такива, компа ги реди докато не върнеш контактния ключ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

или на по-новите, на които гледаш ЧЕК-а, докато е закъсен куплунга и няма грешки, ЧЕК-ът си седи светнат и не мига. Ако има грешки е изгасен и мига кодове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

колега и аз съм така въпреки, че съм с друг мотор и мисля, че е нормално дори понякога и да е загряла на ниски обороти продължават да плуват леко. Нямам представа от какво може да е пък и не става по лошо и за това си карам така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

или на по-новите, на които гледаш ЧЕК-а, докато е закъсен куплунга и няма грешки, ЧЕК-ът си седи светнат и не мига. Ако има грешки е изгасен и мига кодове.

Ами то си е било абсолютно точно така, но докато не го пробвах защо не го схванах не знам. :( Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbuls

пичове,скоро и аз писах по такава тема.като запаля сутрин на бензин и оборотите отка4ат,1000-2000 и така,но като я изфорся леко и се оправя.сега след като се постопли времвто този проблем го няма,само при студено времв го прави.смених и све6тите,моге и от тва да е,дрруго не сам бутал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...