paganini 9 #1 Публикувано 7 Март, 2013 Здравейте всички,Доста търсих надолу из темите и реших да повдигна въпроса за автоматичните кутии с ръчен режим и тяхната устойчивост.Четох много по Американските и Английски форуми и много говорят за счупени кутии ,но предимно става въпрос за големия ВИТЕК Н22 и почти никъде не прочетох как е въпросната SS кутия с F сериите моторизация.Аз лично съм с Прелюд ,но знам че и на много Акорди в диапазона '97 -' 02 моделна година се монтира същата неблагонадежна кутия.Искам и да помоля предимно собственици / бивши и настоящи/ да се включват в темата,за да избегнем излишния спам от сорта на един приятел казал на друг а пък той нямал сестра. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #2 Отговорено 24 Март, 2013 Ако не си сменяваш маслото се чупи много,вярно е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #3 Отговорено 24 Март, 2013 (Редактирано) Ето ме мен с големия Vtec, 97-ма година, имам колата от почти две години и скоростната кутия си е ок, при положение, че рядко издевателствам над нея и в повечето случай карам плавно и карам изключително на D4, не ползвам типтроника.(маслото на скоростите е много хубаво да е ATF на Honda) http://en.wikipedia.org/wiki/Manumatic Ако някога търсиш информация за Прелюд с типтроник, типтроника е с търговско наименование SportShift, това е общо като информация за колеги, дето надникнат в темата. Ще направя по някое клипче с ускорение и с плавно каране, за да се види как сменя предавките. Редактирано 24 Март, 2013 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paganini 9 #4 Отговорено 26 Март, 2013 В тази връзка има ли признаци че маслото на кутията е за смяна.Променя ли му се цвета и на какъв интервал се сменя.Снощи погледнах маслото при мен,на цвят е розово към червено и щеката е на макс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове