Jump to content
Guest Mark Antoniy

Поддръжка

Recommended Posts

Guest Mark Antoniy
Публикувано (Редактирано)

Някой правил ли си е сметка точно колко пари е хвърлил за части по- колата си ? Например списък с кво е сменил или тефтерче, в което да си отбелязва смяна масла , филтри , ремъци и пр. Разбира се това включва всичко като на пример сменял си е някой двигателя или скоростната кутия , не само за консумативи, а всичко. Ще бъде интересно да се прочете от всички например: - 260 000 км. пробег (за които се знае) - изминати 55 000 км. от мемента на придобиване - 2,7 години от момента на придобиване - ХВЪРЛЕНИ между 4 000 и 5 000 лв. за поддръжка (БЕЗ ТРУД).Са , аз ще разваля доброто име на Хонда ама моят случай е друг. Говорим за хората , който си карат нормално колите и не искат да я строшат или пък не я карат като за последно. Също така , не са я купили в окаяно състояние. :rolleyes: Аз например до към 2 000 лв. всичко знаех . От там нататък изгубих нишката.Също така за да я карам колата ми коства 3 000 лв. на година. В това число влиза и бензина!

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

За половин година, откакто я имам хондата, съм вкарал към 1400 лв, като се старая да си записвам повечето разходи (без бензин, ама и той лесно се смята).Минал съм към 10 000 км което прави 14 ст/км. Докато разходите ми за бензин са 10-12 ст./кмНо от друга страна, към 600лв от тези пари са за upgrade-и, за екстрички, без които определено може - музика, bilstein амортесьори, 15" джанти и гумиЛошото е, че ме чакат още разходи - трябва да се кърпи колата, дъното почти го няма.Пък и тампоните на торсионите ми са за смяна, не мога да ги намеря, и тампоните на предните амортесьори и те :(От една страна си мисля, че е нормално първите няколко месеца, да има по-голямо наливане на средства в колата, за да стане както трябва. Но от друга страна, предишният и собственик (Стас) беше налял и той, беше я обслужил колата от всякъде и ставаше за каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

По колата са правени много неща,но Слава Богу :ph34r: нищо много сериозно ;) Главно косметични работи , сменяни й са амортесиорите , задно стъкло и мисля дискове заедно с накладките ;) Всичко останало са консумативи , винаги колата е карана с бензин 98 и са 10 годините ако не се лъжа откогато е във фирмата и една при мене.Във фирмата парите за бензин които са дадени не ми се мисли просто , но са поне около 5 пъти повече отколкото е струвала самата тя :D Винаги е била карана с най-доброто масло без значение дали е скъпо . Претърпяла е едно скачане в канафката и селд това на ливадата , от което е и изкривен малко долу метала дето е за дърпането,а и се беше счупило задното стъкло ;) От там следват само подобрения , които съм ги направил аз откакто я имам.Това са:- Нова боя , която беше около 1000 лв,ако не и повече(знам че е много , но просто не попаднахме на майстори ;) )- Нови предна и задна броня за 110 лв ;) ( Омбре пак мерси )- Смяна на маслото в скоростната кутия - 50 лв - 4 броя лети джанти 13'' - Калъфки които свалих от другия вече бивш сивик 5г ;) ( много са грозни , ама засега са по добре от собствената й тапицерия ) - Спортен въздушен филтър - 30 лв- 4 броя свещи - 20лвИ засега е това , бензина не съм го смятал но не е много,някъде около 200 лвЗначи станаха 1410 лв , но искам още неща да и направя като:- Почистване на карбуратора - Трябва да и боядисам новите брони- Нова музика че старата е вече стара ;) - Калъфки нови- Десен габарит- Полиране с паста и още нещо , ама сега вече не се сещам ;) Но колата е изкарала топлкова пари за фирмата че се е платила поне 100 пъти за тези години , ако не и повече и наистина е една много добре поддържана Хонда , за която не са се правили компромиси и отстъпки , дано и за напред не се правят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE
Отговорено (Редактирано)

Не искам да пиша че ще се разрева

Редактирано от BOGIE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Не искам да пиша че ще се разрева

Хахахаха....!И аз така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

За 4 години около 1500лв.Са трява да се похарчат около 500-700лв поради менталивите части и смяната на някой консумативи. 1/2 от тях можеха да се спестят. За части с труд са дадени около 800лв до сега без консумативите. Останалите са ъпгрейди... Като спортни филтри, чипове, изпускателни системи и разни други които предпочитам да не споделям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Имам я от малко повече от месец и не съм много пътеводна светлина ,ама ще си кажа: Седанчето е от Австрия ,ама много интелигентно третирано-никаде невиждам ръжда ,акумулатора -некъв малък Хонда-за пръв път виждам такъв ,свещите NGK , ангренажния му остават още 70 000,ако се вярва на писанията -ама си поръчах вече нов за 130-140 лева с ролки там-SKF.Кво направих досега:Смених маслото с Helix Ultra - и карам само с 95 V-Power-въпреки многото мнения против Shell консумативите - - рядко масло -не било за старата ми кола и др.подобни- ВЪОБЩЕ НЕ ГО ГОРИ !!!!!- и мотора е по-тих от преди-но и със старото е карала 12 000 тъй ,че си беше за смяна.Нямам никакви оплаквания към бензина!!!/95 v-power/.Смених външните маншони на полуоските/не бяха скъсани -ама не искам да ги чакам/.Смених десния маншон на кормилната рейка-беше скъсан-долях специална течност за кормилно управление с хидроусилвател за Хонда разбира се- мисля ,че сервото е слабо място май- не ми е намалявала течността -ама след някоя и друга година ще се наложи да се заема със рейката.Въздушен филтър.Баланс на галошите ми -предница- помпене с азот ..../щот на манометрите на бензинаджийниците не вярвам/...Смятам зимата да не карам с тея нископрофилни гъзарии .И пролетта -нови летни гуми.Това е -друго не мисля да правя -опасността идва само от безумното ми и критично шофиране ,иначе съм доволен - HONDA FOREVER !!!:ph34r:;) - АЗ ЛИ ДА СИ ВЗЕМА ГОЛФ АЗ ЛИ??? -ХА ХА ХА ХА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ogi

здравейте абе много харчите по тия коли аз я имам моята от 8месеца и до сега съм пхаряил около 350-450 лева и това е за филтри масло ремаци и работа/не смятаме бензина разбирасе/ друго до сега да чукна на дърво не сам правил по нея но пък мойта си дойде с музика и спортно окачване и джантите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

абе много харчите по тия коли

Аз мисля че малко бъркате понятията "подръжка" и "глезотии" ;) Аз като размазах Accorda трябва ли да ги смятам парите за тенекии и боя?Не разбирасе.Проблема е ,че купуваме коли на по 12-15 години и се опитваме да си ги стегнем,за да станат талива квито ни се иска.Ако колите са здрави при покупката разходите са направо смешни:ремък,масла и евентуално накладки.Изплашихме хората еййййййй :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blagoy

Прав е Омбре, той знае какво е сменявал по моята - ремъци, филтри, масло, свещи, пълнене с фреон:ph34r:ами май това е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude
Отговорено (Редактирано)

Я и аз сега да ги досплаша хората с мойта колица:ph34r:държа да подчертая че предишния й собственик само е свалял пички с колата и на мен ми се насъбра повечко за правене;)имам я от 2 години и 20 дена.като я купих плачеше за предни накладки които са 50лв.след това замина меката връзка след генерацията и понеже тръбите и гарнетата също плачеха за нови-смених всичко като ми излезе 250лв с работата.маслото,ремаците,свещите и филтрите са ясни;)само дето при мен въздушния филтър струва 75лв,свещите са 50лв,маслото е около 70лв и ремъка с ролката са 140лв.аз обаче дадох допълнителни 50лв за да се свали ремака с който взех колата,защото на табелката пишеше че е нов,а аз не вярвам на такива неща.платих си 50-те лв за да го свалят,него и ролката,и наистина се оказаха нови.върнахме ги пак тях и сега си имам комплект ремък с ролка за след няколко хиляди км;)следващото вадене на пари беше за радиатор.там дадох 350лв.по окачването смених една втулка на носача,един долен шарнир(50лв) който тропаше още като я взех и рециклирах двата горни шарнира(2*25лв),защото не се продават такива.после смених водната помпа(80лв) и един датчик за перката на радиатора(30лв).работата за помпата беше май 50 или 60 лв.два външни маншона на полуоските по 15лв всеки и за труд по още толкова;) на мойта кола и се сцепи задната греда под двигателя от ЕГН-то и ми взеха 135лв за да я демонтират,заварят и монтират обратно.забравих да кажа че като взех колата смених и джантите,защото с предишните беше опасно да се кара.замених тези с които беше обута колата за тези с които сам в момента като доплатих 170лв май или там някъде;)аз обаче имам и излишно вадене на пари,защото имах малко ПТП.124$ за два мигача от Щатите,80лв за двата рефлектора на фаровете,50лв за хубави крушки Филипс,30 лв за лепене на предна броня,250 лв за изчукване на ламарините;)купих си и две нови гуми за по 106 лв едната.отделно ми пратиха и К&Н спортен филтър пак от Щатите ама от този който е в кутията(80$) и комплект за почистването и смазването му(12$)абе сигурно ще се сетя и още неща,но ми писна да пиша;)аз си записвам в едно тефтерче всяко нещо от първия ден в който взех колата и даже дати мога да ви казвам:)на някой може да му се стори че Хонда е най-скъпата за поддържане кола и най-голямата бричка от това което написах,но няма да е прав.аз просто искам всичко да е максимално добре.иначе колата е прекалено здрава и ако не вкарваш тия пари-пак ще те вози:Dсамо дето после излиза соленото наведнъж;)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

абе много харчите по тия коли

Аз мисля че малко бъркате понятията "подръжка" и "глезотии"
Доста вярно ... от тези 1400 лв моите, като махнем 'глезотиите', махнем смяната на маслото (консумативи), остават .... 0.00 лвТоест спокойно можех да си я карам, без да и пипам НИЩО и пак нямаше да се разпадне или да ме остави на пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Има една голяма истина , която и преди се е коментирала . Има поддържани Хонди има и неподдържани :) Когато колата е неподдържана , може да те кара , да ти върши работа ,НО когато искаш колата да ти е в перфектно състояние от ужастно , готви се да дадеш пари,вече зависи от проблемите много или малко.А когато колата бъде преведена в перфектна изправност , то тогава може само да подобрявате и усъвършенствате количката ви ;) Хонда е марка и кола която обича да се глезоти и да се обича , ще те кара до последен дъх , но се погрижи въздуха които ще диша да е чист :D;):ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

за година и половина и над 30-40000км - още в началото 3-4 накрайника с работата общо под 200лв- това е целият ремонт :D разбира се всички консумативи(ремък,ролка,филтри,масла-над 20лв/л, предни накладки), но на коя кола не се сменят???- общо около 300лв с монтажа ;)ми :ph34r: това е ;) Ааааа,изръсих се 18лв за стенд,само за да ми кажат,че показателите ми са ТОЧНО както заводските ;););) все-пак съм на 150000км вече ;) Може би тук е място да кажа,че на жената(!) Дайхатсуто е също на 150000км,имаме го от 3,5г , навъртяла е около 30000км и за това време има смяна на 2 гърнета,щото е на газ и по-бързо гният , едно каре и предни накладки:)и масла и филтри разбира се,но от най-евтините ;) амии-не е хонда все пак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Е аз на опела за 6000км се набих за едни маншони на полуоски, задни спирачни цилиндърчета и накладки и пълен ремонт на главата, смяна масло на скорости. 9 месеца ми струваше към 500-600лв за 6000км без никви глезотии.Само належащи работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Нищо пари за поддръжка и много пари за абгреид ,глезотии и др.Всичко е от главния процесор.Сбъркани хора сме т,ва феновете.И така историята на 2бр. "CRX "2 бр."Shuttle"С малко думи-за подръжка около 400 лева на година и много за простотиики.Тва за ЦРХ-ите.Стария ми ходи до Гърция за подготовка даже и само там отвлякоха 2000 марки беха още.Имаше 5 удара за една година като последния фатален за колицата.Старото купе със ZC-1 мотор,но още чувам се носят легенди за него.Сегашния много се кара за година сам направил 45000 км.Имам доста дни с по 1000 до 1300км.Като София-Варна-София,или Бургас например.Като не е каран зимата и карам и др.коли,но най ми допада да си пътувам с него.Никой не иска да се вози но даже ми е по добре.Абе има още малко вкарване на пари по него но до сега ми е над 10 бона като сам го платил 850 EUR. и 2300 лв за мито.Но го карам с удовоствие.За поддръжка незнам дали сам дал и 1000 лв.За Шатълите- само каране яко, на втория за година и 3/4 мес. 80 000 км.Бях го направил служебен.И обикаляше обектите ми в цяла българия.И аз го карах понякога да видя от какво се нуждае.Еми от нищо нямаше нужда Голям изрод беше.Даже и вода не пие като Камила е тая кола.С литър помалко вода и пак не грее.Тва всички си го знаем,На новите собственици ще го усетите и вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Ам има потдържани и не потдържани коли. Има части менте и не менте. Аз лично опитах и от двете. Колата я имам от година 1 месец и 5 дни (към настоящия момент 14.07) и в началото просто от радост ли незнам - не и бях обърнал много внимание. Маслото беше сменено, на външен вид беше добре, но месец след покупката дойдоха проблемите и аз трябваше да сляза на земята. Започна се с едно тракане в предно дясно колело. Оказа се шарнирен болт. Поръчах - 48 лв бройката - смених и двата. Дойде другия момент - деня преди да замина с нея на море отново тропане в предно ляво колело - втулките на горния носач - подмяна - 42 лева комплекта! Подмяна. За няколко месеца само масло и бензин!!! Но ... след поредните 10 000 км пробег се "озъбиха" задните шарнирчета и втулки. Не са проблем, но шарнири НИКЪДЕ не мога да намеря. Казаха ми само с поръчка и вече съм в тетрадката чакащи на ЕМ Комплект 33 от близо 2 седмици. Да не ви говоря, че преди началото на зимата отидоха накладки. Оказа се, че задните апарати вообще не са работили, а са били блокирали, накладките бяха износени на една страна, абе ужас. През цялото време съм спирал само на предни колела. :ph34r: С течение на времето се "озъби" и гарнитурата на картера и т.н. Истината е че е страхотна кола, просто беше страшно занемърена! Сега има едно скърцане отпред от един тампон, който безумно много ме дразни и всяка сутрин го поливам с вода. И него ще сменя и то скоро. Не е трудна Хонда-та за потдръжка, просто трябва да е системно и да не оставяш да капне съвсем и тогава да се сетиш, че и тя има нужда от малко внимание.До тук да съм дал по нея около 550-600 лева за части и труд. Но не съжалявам за НИЩО!!!;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ogi

искам да се обърна към prelude абе бате каде ги намери тия скъпи свещи аз се канех да ги сменя мойте ама ти ме отказа да не се някакви специални или нещо от тоя сорт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Ей го и тоя,абе ти за лични съобщения да си чувал а.Нас в тая тема не ни итересува това за свещите ти приятелю и не се засягай ами си вземи бележка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...