Jump to content
kazadores

Спортна генерация на Д16

Recommended Posts

Здравейте колеги,предполагам някои от Вас ще кажат,че пускам тази тема за да се фукам,но това не е така.Правя го,за да покажа на колегите,че в БГ има талантливи хора,които си вършат качествено работата.Знам,че много малко хора в този форум разбират и оценяват качеството.Всеки иска бърз резултат,даващ големи подобрения и ако може на ниска цена.Лично аз преди няколко години имах късмета да се запозная с човека,който изработи генерацията ми и още с влизането в гаража му разбрах,че ако някой ще пипа някога по изпускателната ми система,това ще е само той.Имена няма да споменавам,за да не сметнат модераторите,че правя някаква реклама.Ако някой се интересува,нека ми пише на лични.Изчетох маса информация по темата,събирах средства година и нещо и накрая получих един изключително качествен продукт,напълно конкурентен със световните марки в тази област и много далеч от китайските боклуци заливащи пазара.Знам,че много хора ще кажат "защо ти е","сложи си Туистър,OBX.." или "отиди при Д**о"...За мен качеството е от първостепенно значение.Пускам темата за малкото хора, които обичат като мен красивото и изпипаното.Нека да толерираме и българското а не да пълним гушите на китайците,които бълват на килограм.Малко инфо за генерацията: 2 резонатора,крайно проходно гърне.Катализаторът е премахнат,но е оставена опцията за бърз монтаж обратно ако се наложи (демек Болт он е).Диаметърът на тръбата е 50 мм на средната част и 60 мм на последната кривка и гърнето с цел оптимизиране на въртящия момент и да няма загуби от прекалено голям диаметър.Всичко е от неръждавейка,резонаторът и гърнето са ръчна изработка,напълнени са с неръждаема вата.Накрайникът е 89 мм с вътрешна фуния за омекотяване на звука при прехода от 60 на 89 мм.Всички куки са от неръждаем профил.Всички заварки са изпилени и полирани.Звукът е плътен,нисък при празен ход.Няма никакви елементи на бучене,пърдене и всички негативни ефекти на китайските гърнета.При извънградско каране (120-130км/ч и 3000 RPM) е тиха и не надува главата,като същевременно отпушва доста вървежа над 140 км и във VTEC режим. Поздрави на всички колеги и пожелавам на тези,които ще харесат и оценят работата да получат същото удовлетворени като мен,когато завъртях ключа за 1-ви път след смяната и разбрах,че не съм си хвърлил парите на вятъра :)

  • Нагоре 5
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Сега остава и да споделиш какви пари ти излезе цялото удоволствие

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро до колкото виждам това е просто гъната тръба.Добре изглежда но не отнема много майсторство за изработка.Честито

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или "отиди при Д**о"...За мен качеството е от първостепенно значение.Пускам темата за малкото хора, които обичат като мен красивото и изпипаното.Нека да толерираме и българското а не да пълним гушите на китайците,които бълват на килограм.

Доста смело изказване за видимо бос в областта човек ;) Случайно да ти е ясно, че Драго който ти е направил генерацията заедно с въпросният Д**о заедно основаха extreme tuning.И случайно да си виждал работа на Д**о? за да я сравниш с тази на майстора който ти е правил "генерацията" ? Преди да се говори така смело за качество,колко го цениш и да се намесват имена спрягайки ги като "некачествени" се поинтересувай малко ок? ;) Поздрави
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха да ти е честита генерацята и да те радва дълго време. При първа възможност ще наснимам моята и на някоя седмична или месечна ще ти покажа, защото не един път те съветвах да отидеш при Д**о и предполагам визираш мен :). Резултата е подобен само дето твоята е все още лъскава, което ще се промени след малко употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не Боби,не визирам теб,не съм обърнал внимание,че и твоята е правена от Дидо,но съм виждал негова работа и според мен е малко прехвален майстор.Лично мнение.Колкото до това кой какво е основал и къде е работил,мен не ме касае.Просто пуснах темата,за да покажа какво е мнението ми за качество.Не знам защо все едни и същи хора ме хапят в този форум,а аз никога не съм казал нищо за техните "бегачки".Всеки има разбиране за бързо,бавно,красиво и грозно.Аз просто споделям своето мнение и все пак предпочитам да карам по-бавна и смотана кола с д16З6,(който,откакто си я купих излезе по-куц и от Д13-ките в този форум) Ако може някой от модераторите да затвори темата,защото явно е безсмислено човек да сподели мнението си.Аз винаги съм се радвал,когато видя колега да е направил нещо качествено по колата си и съм взимал пример от такива хора.Съжалявам,че "босият" се намеси при разбирачите...Поздрави на всички.

Редактирано от kazadores
  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Жоро не играй обидена госпожица :)/> Когато представата ти за качествена изпускателна система е 50мм тръба гъната на дорник е пределно ясно.Другото което е грам не ти прави чест да категоризираш непознати за теб имена като "прехвалени" или "некачествени" с обосновка изчерпваща се с "лично мнение" Не защитавам никого но явно наистина не знаеш за какво говориш в случая. Лека вечер

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kozadores,колега как да процедирам с темата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха е как ще се процедира ни е ясно на всички :lol:

Но преди да я заключите или изтриете без отговор, бих желал да видят хората за какво е всичкият шум.

Какво тънко обидният младеж дефинира като "прехвалено" и обективно да го сравнят с качеството ;)

Ето и една генерация от безименният некачествен майстор

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Не мие работа, но съм добре запознат със способностите на момчето и когато човек с видимо никакви технически познания в областта му сипе така...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек явно само ти и брат ти знаете съкращението на Д''о :)/>Нека колегата пуснал темата да ми пише какво я правиме ,а до тогава катанец!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...