Jump to content
Guest Rammkopf

Civic Turbo

Recommended Posts

Guest Iceman

Това е Integra Type R, a не Civic. Грешно са го именували, като са го качвали там. Иначе си е приятна машинка! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

А КАТО Я ГЛЕДАМ даже не е и турбо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf

Нищо, мене и Integra ме радва. ;) А турбо или не - ускорението й след 140 си е е*ало майката! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Звукът от тоя двигател е музика за мойте уши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А това е моята голяма и неосъществима мечта. Колегите са прави, това е Integra TypeR, по-големия и силен брат на Civic. Този звяр би на писта даже Субаро Ипреса, раливерсията с турбото, както и много други автомобили все японски в този клас, дори след него остана и Honda Civic TypeR. Въпросният тест беше правен от някое от предаванията на Best Motoring Nismo. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

Този звяр би на писта даже Субаро Ипреса, раливерсията с турбото, както и много други автомобили все японски в този клас, дори след него остана и Honda Civic TypeR.

 

 

еее чак пък да бие импреза малко се поизсилвате тука с тия хонди сигурно и на дрифтинг ще бие някои нисан силвия :( а "тайп р" си е по слаба от б18ц5 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Този звяр би на писта даже Субаро Ипреса, раливерсията с турбото, както и много други автомобили все японски в този клас, дори след него остана и Honda Civic TypeR.

 

 

еее чак пък да бие импреза малко се поизсилвате тука с тия хонди сигурно и на дрифтинг ще бие някои нисан силвия :( а "тайп р" си е по слаба от б18ц5 ;)

 

Сега аз без да съм наясно много-много с ДВГ-тата на сивик ще ти кажа че Б18Ц5 май се слага само в някакви английски сивици и си е рядкост.И защо когато човек говори като цяло за една кола и поведението и на писта,веднага умувате колко конски сили е.Не сте ли разбрали че това не е най-важното....?

колата просто е уникална като цяло и толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Този звяр би на писта даже Субаро Ипреса, раливерсията с турбото, както и много други автомобили все японски в този клас, дори след него остана и Honda Civic TypeR.

еее чак пък да бие импреза малко се поизсилвате тука с тия хонди сигурно и на дрифтинг ще бие някои нисан силвия ;) а "тайп р" си е по слаба от б18ц5 ;)
Човече, гледай Бест Моторинг и не се изказвай така. Интеграта наистина го би на асфалтова писта и не само Субарото ами и доста още автомобили, включително победи и Сивика. Мога да се разровя из нас и да ти кажа точното заглавие на серията......После ако не си съгласен се свържи с въпросните автори на тестовете и филма ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

Този звяр би на писта даже Субаро Ипреса, раливерсията с турбото, както и много други автомобили все японски в този клас, дори след него остана и Honda Civic TypeR.

еее чак пък да бие импреза малко се поизсилвате тука с тия хонди сигурно и на дрифтинг ще бие някои нисан силвия ;) а "тайп р" си е по слаба от б18ц5 ;)
Човече, гледай Бест Моторинг и не се изказвай така. Интеграта наистина го би на асфалтова писта и не само Субарото ами и доста още автомобили, включително победи и Сивика. Мога да се разровя из нас и да ти кажа точното заглавие на серията......После ако не си съгласен се свържи с въпросните автори на тестовете и филма ;)
....абсолютно си прав ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

Този звяр би на писта даже Субаро Ипреса, раливерсията с турбото, както и много други автомобили все японски в този клас, дори след него остана и Honda Civic TypeR.

еее чак пък да бие импреза малко се поизсилвате тука с тия хонди сигурно и на дрифтинг ще бие някои нисан силвия ;) а "тайп р" си е по слаба от б18ц5 ;)
Човече, гледай Бест Моторинг и не се изказвай така. Интеграта наистина го би на асфалтова писта и не само Субарото ами и доста още автомобили, включително победи и Сивика. Мога да се разровя из нас и да ти кажа точното заглавие на серията......После ако не си съгласен се свържи с въпросните автори на тестовете и филма ;)
....абсолютно си прав ! ;)
тия дето не са наясно с двигателите да не пишат като не знаят филмчета не гледам много това което искам да кажа е чеот гореспоменатите автомобили (интегра р и субаро (рали версията с турбото)) по бързата е субарото независимо на какъв терен ще помоля некомпетентните да не изказват мнение това че карате хонди неги прави наи добрите автомобили ;) а на тва филмче някои знаели въобще през какъв тунинг са минали колите с какви гуми са и т.н. е много ясно че ще победи сивика нали е по мощна тая интегра .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

пич направо ме уби ! ... може да си про-драйвер , ама какво от това ? чувал си за едното ,чувал си и за другото и си правиш изводи по мощност на двигателя ? бахти и стратегията ! ... филмчето го гледах пак преди няколко дни и импресата падна яко , колите бяха сток ,а пистата е бавна ... и пилотите не са случайни ;) на единия му викаха нещо с Д...P.S. сунару импреса wrx не-sti ... да не си помислиш нещо ;)

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

... и пилотите не са случайни ;) на единия му викаха нещо с Д...

Дори Дори ;)

 

И наистина Интеграта победи на тази писта.

Една кола не е само двигател,сток Интеграта е със страхотно окачване и

винаги е получавала високи оценки точно за този си параметър.

Просто комбинацията от 220 к.с.,супер окачване и спецификата на пистата й донесоха победа.

 

Аз обаче незнам кой сток б18ц5 е по-мощен от к20-ката.

Ако не се лъжа само Интегра ТайпР 96spec, 98spec бяха с б18,нататък вече агрегатите стават двулитрови.

Освен това всички по-съвременни ТайпР-и са оборудвани с някаква версия на К20.

ТайпР сивик-а базиран на 6ген. ЕК9 шаси е с Б16Б,затова казвам по-съвременни.

 

Не става въпрос за някаква предубеденост-просто наистина както каза prelude колата е уникална.

За мен тази кола също е мечта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Някой може ли да даде линк за въпросния епизод?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

дърпаш всичко което има в арената и си ти :) мога да ти кажа кои епизоди не са въпросния , но не помня точно тоя кой е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

не разбрах че става дума за интегра с к20 мотора така съм по съгласен ама и вие сте келещи никои нищо не казва ква точно е колата и въбще не съдя по максималната мощност за една кола да хондите имат добра крива на мощноста и въртящия момент дразни ме само че не ги правят с турбо и със задно иначе са здрави машинки но има къде по големи бегачки а тия филмчета от къде да си ги изтегля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Я си "келешвай" някъде другаде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

скрита реклама на арената ... да не ме разбере не който трябва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

не разбрах че става дума за интегра с к20 мотора така съм по съгласен ама и вие сте келещи никои нищо не казва ква точно е колата и въбще не съдя по максималната мощност за една кола да хондите имат добра крива на мощноста и въртящия момент дразни ме само че не ги правят с турбо и със задно иначе са здрави машинки но има къде по големи бегачки а тия филмчета от къде да си ги изтегля

А нещо като липса на първите 7 години и уважение говорят ли ти нещо или не да не сме на заплата при тебе А??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

А нещо като липса на първите 7 години и уважение говорят ли ти нещо или не да не сме на заплата при тебе А?? Group: MembersPosts: 182Joined: 22-April 06From: СОФИЯ-РАДОМИРMember No.: 1904Кара: HONDA Civic sinq D13B2 :D;):D:):D:):);) към какво кого и защо Уважение???А! А! А!!!:) мевду другото това клип4е с интеграта е правено по надолнище защото доста забива на 4-та и 5-та ускорението не е съразмерно и право пропорционално (освен а ко интеграта не е 1400 кг :) не ме разбирайте 4е трябва де е право пропорционално 0-100 6сек 0-200 12с погре6но защото има и такива :) както и да е но ако някои е карал втек по надолнище му е ясно за какво става въпрос ;);) може да стане 0-100 ~6s 0-220 ~ 25s зависи от надолнището!!! и после гледай мой колко ми върви колата :D така де ако сте забеляза ли доста забива след 210 а това не е така просто е свършил наклонения участък от пътя ;)

Редактирано от PRO-DRIVER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

...Group: MembersPosts: 182Joined: 22-April 06From: СОФИЯ-РАДОМИРMember No.: 1904Кара: HONDA Civic sinq D13B2 :):):);):):D:):) към какво кого и защо Уважение???А! А! А!!!;) ...

Ти на такъв признак ли си вадиш извод за хората.Колкото по-скъпа,мощна и лъскава колата,толкова по-голямо уважение от тебе получава собственика.Нещо ти куца ценностната система.И като имаш нещо да казваш,защо не го обясниш човешки ами трябва да обиждаш хората и да им се подиграваш.Виж колко хора се опитаха да ти го кажат ама ти не поемаш.Айде весели празници и нека да има повече доброта и уважение през новата 2007-ма година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

А нещо като липса на първите 7 години и уважение говорят ли ти нещо или не да не сме на заплата при тебе А??

Group: Members

Posts: 182

Joined: 22-April 06

From: СОФИЯ-РАДОМИР

Member No.: 1904

Кара: HONDA Civic sinq D13B2

:P:D:P:D;):P:D:P

към какво кого и защо Уважение???А! А! А!!!:D

мевду другото това клип4е с интеграта е правено по надолнище защото доста забива на 4-та и 5-та ускорението не е съразмерно и право пропорционално (освен а ко интеграта не е 1400 кг :D не ме разбирайте 4е трябва де е право пропорционално 0-100 6сек 0-200 12с погре6но защото има и такива :P както и да е но ако някои е карал втек по надолнище му е ясно за какво става въпрос :D

 

:D

може да стане 0-100 ~6s 0-220 ~ 25s зависи от надолнището!!! и после гледай мой колко ми върви колата :D така де

ако сте забеляза ли доста забива след 210 а това не е така просто е свършил наклонения участък от пътя :D

към събеседниците ти ;) независимо от това каква кола карат то така като те гледам май и книжка нямаш ама както и да е като пораснеш ще ме разбереш ако ли не то си е за твоя сметка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Ти на такъв признак ли си вадиш извод за хората.

Колкото по-скъпа,мощна и лъскава колата,толкова по-голямо уважение от тебе получава собственика.

Нещо ти куца ценностната система.

И като имаш нещо да казваш,защо не го обясниш човешки ами

трябва да обиждаш хората и да им се подиграваш.

Виж колко хора се опитаха да ти го кажат ама ти не поемаш.

Айде весели празници и нека да има повече доброта и уважение през новата 2007-ма година.

Тука колегата правилно ти го е казал пич. А колкото до двигателите някъде из темата срещнах нещо за B18C5 - това е двигател който се слала на Integra Type-R през годините 96-98 или някъде там. 195 кончета е и "лютеницата" почва някъде от 8900 и повярвай ми доста е добър. Като стана въпрос за скъпите коли нега да ти разкажа малка историйка: както можеш да видиш от аватара имаме късмета да притежаваме една скромна Integra GSR с още по-скромния двигател B18C1 (170 кобилки и "лютеница" 8200 оборота). Та брата ходи на училище за пилоти, та след цял ден каране един пич го питал дали е професионален състезател щото цял ден брата стои като залепен зад него. И познай каква кола е карал въпроснич пич:

 

Engine Type: DOHC, 4 valves per cylinder, supercharged V-8

Engine Displacement (L): 5.4

Bore/Stroke (mm): 90.2x105.8

Displacement (cu in/cc): 330/5409

Compression Ratio (in/mm): 8.4:1

Material: Aluminum block

Horsepower @ RPM: 550@6,500

Torque @ RPM (lb ft): 500@3,750

Horsepower Specific Output (hp/liter): 101.9

Torque Specific Output (lb ft/liter): 92.6

Recommended Fuel: 91 octane (premium)

Fuel System: Sequential multi-port electronic fuel injection -(SEFI) with dual injectors per cylinder

Oil Capacity with Filter (quarts): 12

Usable Fuel Capacity (gal): 17.5

 

Още не ти говори нещо. Ами да ти помогна -- Ford GT40 . Ето как кола за няколко хиляди долара прави впечетление на човек, който кара кола за няколко стотин хиляди долара. Не всичко е мощност -- важен е баланса на колата като цяло.

 

Айде от мен и от мен Весела Нова Година.

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Не учете PRO-DRIVERA той е профи :D:D:D Пич не се заяждам но и по други форуми съм те засичал..........мисли преди да пишеш :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Направих му забележка, даже беше баннат за малко, но като гледам си спазва добрия тон. Да не говорим че последния му пост е съвсем смислен и читав...Така че що не се кротнете малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER
;) мом4ета вие пишете глупости няма да коментирам не ми четете постовете като не ви харесват не ви карам а коi ква кола кара кво има на бaлдъзата свако й си е негова работа ако ще казвате нещо смислено давайте ако не ...... и мнението ми за мен не ме интересува то си е за вас ;) ако не ме разбирате(макар че обяснявам много ясно дори и за неграмотни технически(сигурно пак някой ще се обиди-и то точно който е неграмотен :thumbs1: )) също.А кой и какъв съм не ме познавате че да ми давате съвети или определенияповече ви харесва да се заяждате така прави човек когато не е сигурен в себе си не знае или неразбира нещо(за справка всеки учебник по психология) ;) - помислете върху това и бъдете честни със себе си .обещавам повече да не ви обръщам внимание !НЕ искам никого да обиждам или да се подигравам на когото и който и да било.. ;) типично български манталитет Между другото честита Нова година на всички и милиони безаварийни километри ;);)!!!;);););) а това че нямам книжка си в грешка само за самолет нямам колега красимир_01 :D Редактирано от PRO-DRIVER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

а това че нямам книжка си в грешка само за самолет нямам колега красимир_01 :thumbs1:ами във профила ти пиши че си роден на 1 януари 1990г :D и а че си от някое си българско село иначе казано си на 17г и книжката ти е за всички детски играчки с колела но не и за кола ;) .а до колкото манталитета погледни си писанията .със здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest h3ll1

ПРО-Драйвер - ако си беше пуснал некомпетентното мнение в друг форум, сигурно щеше да пожънеш успех. Ама тук ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

Момчета не мога да разбера едно нещо.Нали сме клуб трябва да сме единни не да си мерим между нас си на кои му е по далаг на кои по дебел тва е селения за мен тва е мн тапо.Дали караш 1,6 v-tec или 1,3 карб трябва ли да ни дели нали сме клуб уж кви са тея глупости не мога да разбера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest A.B. RALLY-DRIVER

Ами гледах въпросният филм и сте в голяма грешка повечето защото ако сте следили на субарото му изпушиха спирачките :P а като беше технически изправно си водеше убедително!Така хондата е по лека и т.н. не съм карал подобна интегра но имам голям опит с моделите на хонда и съм съгласен че имат превъзходно поведение на писта (точно там са най-силни а не на драг :P )но съм карал подобно Субаро и мога да кажа че далеч превъзхожда ходата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest A.B. RALLY-DRIVER

е да де ама сам казваш че спирачките му изпушиха :P и ако колата се мери само по двигател то драгстерите трябваше да са най-великите коли за ЛьоМан примерно :P ама в крайна сметка факта е че по единия критерий субаруто одстъпи крачка назад за да може интеграта да се качи едно място напред по бързина на писта ... ... иначе какво ми пука че било с много мощен двигател и 6 турбини и 6х6 задвижване като не можед аспира повече от 3 пъти последователно от висока скорост - ами да го бяха домислили и нямаше да падне :P

Пак ли чат?!? И мойте пушат когато съм с кофти накладки но когато съм с качествени....смятах че съм се изразил ЯСНО.Не се знае коя кола какво има по себе си като подобрения!!!Пък и е смешно да се съди за една кола по едно филмче ! Не говоря за конски сили и турбини става въпрос за динамичните характеристики като цяло неразбирам защото като нямате доводи и ми изопачавате думите!!!Не ме рзбирайте че съм против хонда или която и да било автомобилна марка за конкретните коли става въпрос че импрезата е по бърза на писта и въобще!!!Но все пак са от различни класове.То квото и да напиша все се намира някой философ с 1000км стаж и голям геймърски опит :P.но няма проблеми никой не се е родил научен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o©
Отговорено (Редактирано)


Ето подробни технически данни на двигателите :P



Integra Type R (1998) and (2001)

Публикувано изображение Публикувано изображение

VS



Impreza Turbo WRX (1994-1998)

Публикувано изображение



P.S. Нека мирно прочетем техническите данни господа :P Редактирано от slus4o©

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а спирачките уочнихме ли къде са по добри - при интеграта или при импресата ?? сега последни два въпроса - сигурен ли си ,че нямаш предвид ,че субаруто е по-добро само на драг ? и как ми измери километрите и геймърския стаж ?

Никой не е казал точно на теб че имаш геймърски стаж идеята ми беше че импрезата водеше убедително докато не и прегряха спирачките!!!И че не се знае какво е било техн. състояние на колата Може да е била с некачествени накладки.Когато беше изправна Беше по-бърза Ами междините доускорявания кривата на въртящия момент ?Тия данни не са всичко което има значение при една кола .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно :rolleyes: нали точно за това говоря ... пък и тия неща зависят и от конкретната писта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...