Jump to content
vmp

Проблем с палене, какъв майстор ?

Recommended Posts

Здравейте,

От миналата седмица приятелката ми се сдоби с автомобил. Honda Civic 1.4i 90HP, 2001г, 5d Hatchback. Вчера направи доста мизерен номер и сега се чудим при какъв майстор да я караме. Искам да поясня и двамата имаме книжки от година и сме карали рядко приятелски коли и сме боси на тази тема. След прибиране от кафе вечер закарахме един приятел до тях. Останахме пред блока му 20-тина минути като оставихме радиото и китайски фм трансмитер да свирят за фон на загасен автомобил. След опита ни да запали се случи нещо доста неприятно. След завъртане на ключа осветлението на таблото угасна и се чу едно цъкане от стартера сякаш не му стига тока да завърти напълно. След 3-4 опита да запалим така решихме, че нямаме ток. Пуснах ме я по надолнището и я запалихме леко засилена на 2-ра скорост. След 3 минути работа на двигателя угасихме и пробвахме пак да запалим и всичко си беше наред, запали безпроблемно.

Та след предисторията на притесненията ми въпроса ми е следния:

На какъв майстор трябва да я караме? Мислите ли, че е добре да се закачи на компютър в сервиз на хонда или някой жичкаджия с нужните кабели и софтуер за диагностика ще свърши работа?

Възможно ли е да изхабим акумулатора за 20-тина минути с радио и фм трансмитер? (Сменян е преди 2 месеца)

Много голям проблем ли е паленето с бутане, че днес акъла ми излезна от четене на подобни теми в форуми,а почти всеки приятел и познат, който сме питали днес каза, че ако се внимава и се пали на по голяма предавка 2-3 за кризисни ситуации не било опасно...? Ако скъса ремък заминават ли клапаните?

 

Благодаря за отделеното време.

Поздрави и приятен ден Публикувано изображение

 

ПП: Забравих да добавя (а не намирам бутон редактирай...) Днес ми казаха,че ако закъсаме пак и някой ни подава ток трябва много да внимаваме,защото има вероятност да изгорим компютъра на колата. Има ли таква вероятност ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятната причина да не запалиш е :1.Хлабава връзка при клемата на полюсите на акумулатора ; 2.Слаб акумулатор - замерва се в сервиз , като няма значение от кога е и колко е работил - важното е да е изправен и зареден ;3.Износени четки на стартера или проблем в шалтера на бендикса / тоест в самият стартер/;4.Хлабава маса на корпуса на двигателя към масата на акумулатора;Паленето с бутане не е сериозен проблем , но е неприятно като физическо упражнение.Ангренажен ремък не се къса толкова лесно ако е нов , но колата при закупуване се обслужва в сервиз и смяната му е на всеки 50 000км.За клапаните -не съм сигурен кой двигател е - ако е от Д серията - не удря клапани .От подаване на ток с кабели принудително може да изгори компютъра само на подаващият - ако е запален автомобила му . Причината е , че динамото увеличава напрежението за да компенсира товара от вторият /разреден/ акумулатор . По-добрият способ е биче/ бустер - стартово устройство .А най-добре е да отстраниш причината - тя е някоя от 4 изброени по-горе ....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора и разясненията. Слаб акумулатор излезе в крайна сметка. Гадна работа само на 2-3 месеца е и мизерии взе да прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...