vmp 0 #1 Публикувано 24 Февруари, 2013 Здравейте, От миналата седмица приятелката ми се сдоби с автомобил. Honda Civic 1.4i 90HP, 2001г, 5d Hatchback. Вчера направи доста мизерен номер и сега се чудим при какъв майстор да я караме. Искам да поясня и двамата имаме книжки от година и сме карали рядко приятелски коли и сме боси на тази тема. След прибиране от кафе вечер закарахме един приятел до тях. Останахме пред блока му 20-тина минути като оставихме радиото и китайски фм трансмитер да свирят за фон на загасен автомобил. След опита ни да запали се случи нещо доста неприятно. След завъртане на ключа осветлението на таблото угасна и се чу едно цъкане от стартера сякаш не му стига тока да завърти напълно. След 3-4 опита да запалим така решихме, че нямаме ток. Пуснах ме я по надолнището и я запалихме леко засилена на 2-ра скорост. След 3 минути работа на двигателя угасихме и пробвахме пак да запалим и всичко си беше наред, запали безпроблемно. Та след предисторията на притесненията ми въпроса ми е следния: На какъв майстор трябва да я караме? Мислите ли, че е добре да се закачи на компютър в сервиз на хонда или някой жичкаджия с нужните кабели и софтуер за диагностика ще свърши работа? Възможно ли е да изхабим акумулатора за 20-тина минути с радио и фм трансмитер? (Сменян е преди 2 месеца) Много голям проблем ли е паленето с бутане, че днес акъла ми излезна от четене на подобни теми в форуми,а почти всеки приятел и познат, който сме питали днес каза, че ако се внимава и се пали на по голяма предавка 2-3 за кризисни ситуации не било опасно...? Ако скъса ремък заминават ли клапаните? Благодаря за отделеното време. Поздрави и приятен ден ПП: Забравих да добавя (а не намирам бутон редактирай...) Днес ми казаха,че ако закъсаме пак и някой ни подава ток трябва много да внимаваме,защото има вероятност да изгорим компютъра на колата. Има ли таква вероятност ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 24 Февруари, 2013 Вероятната причина да не запалиш е :1.Хлабава връзка при клемата на полюсите на акумулатора ; 2.Слаб акумулатор - замерва се в сервиз , като няма значение от кога е и колко е работил - важното е да е изправен и зареден ;3.Износени четки на стартера или проблем в шалтера на бендикса / тоест в самият стартер/;4.Хлабава маса на корпуса на двигателя към масата на акумулатора;Паленето с бутане не е сериозен проблем , но е неприятно като физическо упражнение.Ангренажен ремък не се къса толкова лесно ако е нов , но колата при закупуване се обслужва в сервиз и смяната му е на всеки 50 000км.За клапаните -не съм сигурен кой двигател е - ако е от Д серията - не удря клапани .От подаване на ток с кабели принудително може да изгори компютъра само на подаващият - ако е запален автомобила му . Причината е , че динамото увеличава напрежението за да компенсира товара от вторият /разреден/ акумулатор . По-добрият способ е биче/ бустер - стартово устройство .А най-добре е да отстраниш причината - тя е някоя от 4 изброени по-горе .... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vmp 0 #3 Отговорено 25 Февруари, 2013 Благодаря за отговора и разясненията. Слаб акумулатор излезе в крайна сметка. Гадна работа само на 2-3 месеца е и мизерии взе да прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове