Jump to content
Guest Tino

Ламбда сонда ?

Recommended Posts

Guest Tino

Колеги търся си ламбда сонда за Лого-то , 4 жилна е , интересува ме дали от други модели Хонди ще пасне ??? и също така , дайте мнение за универсалните такива ;) А също така , ако някой може да провери конкретния номер на ламбдата ми ще съм му благодарен , т.е. ако има ауто дата или друга програма или източник ;) аз гледах около нея и в книжката но не намерих нищо като конкретен номер ;) Също така , за ваше улеснение мога да провера какви точно са цветовете на жиците ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Колеги търся си ламбда сонда за Лого-то , 4 жилна е , интересува ме дали от други модели Хонди ще пасне ??? и също така , дайте мнение за универсалните такива ;) А също така , ако някой може да провери конкретния номер на ламбдата ми ще съм му благодарен , т.е. ако има ауто дата или друга програма или източник ;) аз гледах около нея и в книжката но не намерих нищо като конкретен номер ;) Също така , за ваше улеснение мога да провера какви точно са цветовете на жиците ;)

Кажи ми какви са ти цветовете и ще ти проверя за НТК-а или ми дай номер на шаси за да видя за оригиналния и номер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колеги търся си ламбда сонда за Лого-то , 4 жилна е , интересува ме дали от други модели Хонди ще пасне ??? и също така , дайте мнение за универсалните такива ;) А също така , ако някой може да провери конкретния номер на ламбдата ми ще съм му благодарен , т.е. ако има ауто дата или друга програма или източник ;) аз гледах около нея и в книжката но не намерих нищо като конкретен номер ;) Също така , за ваше улеснение мога да провера какви точно са цветовете на жиците ;)

Кажи ми какви са ти цветовете и ще ти проверя за НТК-а или ми дай номер на шаси за да видя за оригиналния и номер
JHMGA3330XS202958 ;) И мисля , че бяха зелена , бяла и две черни , но това утре ще го потвърдя със сигурност ;) А относно марката , какви километри им дават да издържи , че вчера в Бултрако ми заявиха , че ламбда сондите издържали 150 000 км ;) и можели да се скапят лесно ако се карат с оловен бензин ;) но аз до колкото знам , в България не се сипва подобен такъв ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_freak

От Бултрако са прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

36531-P7A-G01Успех

Абслолютно вярно ;) Ако си сигурен че това са цветовете утре ще ти кажа дали има такава и каква и е цената ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Потвърждавам , бял , зелен и два черни кабела ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колеги мерси много за информацията , но остана едно последно нещо да ви питам :) дали ще можете да ми кажете кой кабел , на какво отговаря ;) До колко разбрах двата черни са подгревите , но другите :) А и също така , да ви питам дали ще мога сам да се српавя със свалянето :huh:

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_freak

Tino провери в следния сайт: www.tomco.co.uk след което отиди на следния адрес: http://www.kosser.net/Products/Tomco.php където ще мойе да си поръчаш съответната сонда за твоя автомобил. Поинформация от сайта томко сса производители на ламбда сонди, инжектори и др. горивни елементи. От английския сайт ще видиш за Хонда сивик кой парт номер съответства в таблицата последния ред след което се обайдаш на долния линк който са вносители на сонди за бг и ще ти кажат цена. Моята си я смених днес. Не съм я плащал щото е от един френд но потърсих марката и открих горните полезни адреси. Тези сонди са с трайност около 50-60 хил. км но като качество са добри и доста евтини. Моята едножилна струва около 50 лв. а с подгряване около 100 лв. Така че това е доста по-изгодно от колкото оригинална или специализирана. И колеги не забравяйте да си ги сменяте редовно за оригиналните около 100 000 км. това ще ви спести доста гориво и дребни проблеми Аре чао и успех :DКОлкото до монтажа режеш старите кабели по средата и наставяш с новите по цветове, дори в комплекта с новата сонда има и кербчета за наставки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

здрасти. Тино надявам се няма да се разсърдиш ако питам следното:аз си счупих сондата и си купих някаква универсална на NTK която има: бял сив и 2 черни кабела.Как трябва да ги вържа?Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

здрасти. Тино надявам се няма да се разсърдиш ако питам следното:аз си счупих сондата и си купих някаква универсална на NTK която има: бял сив и 2 черни кабела.Как трябва да ги вържа?Мерси.

За кво да се разсърда :D нали и аз питам същото :D аз си поръчах една от ники , във варна , и ще чакам да дойде пък тогава ще го мисля :D Или иначе , Светльо и твоята ли е 4 жилна ( оригиналната ) , а кабелите на оригиналната какви са ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

да оригиналната е 4 жила, но я изхвърлих и не помня да се. вчера гледах на една 6-та с SOHC двигателя и беше: 1 бял 1 зелен и 2 черни.сигурно зеления==сив при универсалната.но се чудя има ли значение коя черна къде се връзва...иначе самата сонда е доста добре направена като гледам и за разлика от оригиналната има предпазител на керамичната част... да не се чупи.

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

но се чудя има ли значение коя черна къде се връзва...

не.... но за другите 2 ако никой не ти отговори просто сложи сондата запали колата и с мултицет провери къде и сигнал и къде е земя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Малко инфо за NTK универсална сонда 4-жилна:2 бели - подгряване1 черен - към ECU1 сив - земяОригиналната:2 черни - подгряване1 бял - към ECU1 зелен - земяhttp://www.team-integra.net/forum/display_...ng+Common+TopicДано е от помощ.

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Малко инфо за NTK универсална сонда 4-жилна:2 бели - подгряване1 черен - към ECU1 сив - земяОригиналната:2 черни - подгряване1 бял - към ECU1 зелен - земяhttp://www.team-integra.net/forum/display_...ng+Common+TopicДано е от помощ.

От пълна помощ беше ;) Монтирах я сам за 15 мин ;) и сега си бачка , не дава грешка за сега ;) дори качи някой кон ;) Но аз свързах черния кабел със зеления ,т.е. заземяването с кабела за компютъра , но грешка не ми даде ;) Възможно ли е грешка да не ми дава , но да не бачка правилно сондата ??? Или иначе цветовете ми са същите както опоменаваш , знам ли ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Manolov

И сега върви повече нали, а и как няма като сондата дава на компа постоянно, че караш на бедна смес, и тои се стреми да обогати, скоро ще ти светне грешка.Оправи си ги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

И сега върви повече нали, а и как няма като сондата дава на компа постоянно, че караш на бедна смес, и тои се стреми да обогати, скоро ще ти светне грешка.Оправи си ги.

Това го казваш по въпроса , че съм свързал маса със сигнал към компа ли ? ;) Не знам дали е истина това което казваш , но когато не бачкаше сондата колата бачкаше на обогатена смес и вярвай , тая кола не обича повече бензин , но пак не знам де , непонятно ми е защо не ми светва лампата , ако съм обърнал жиците ? Днеска ще ги разменя пак , да видим ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

на мен заради тъпата газ постоянно ми избива тая грешка и колата не върви повече ,а само харчи като ламя ... не знам де да отида да ми сложат някакъв симулатор или да ми го сменят ,че вече полудявам ...смених ламбда ,а не било от нея ;) и 100 кинта на вятъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Размених жиците , не дава грешка ;) което ме озадъчава много , явно само подгревните кабели имат тази способност и не си го обяснявам за какво , как така като съм свързал датчика за маса с този за сигнал към компа и няма грешка ;) Не знам дали се заблуждавам , но колата като че ли върви една идея по-зле от предишната комбинация , може би ще разбера как стоят нещата при още една диагноза ;) на елкон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Тино, ПМ6/ПМ7 много трудно дават код 1 :worthy: забелязал съм че на откачена ламбда светва най-вече след изръчкване и дълго спиране с двигател... и то не от първия път. Карал съм доста време без сонда преди да светне чека. Що не си вземеш един тъп и евтин АФР индикатор който работи с фабричната сонда. И с мултицет можеш да я провериш, но една светодиодна стълбица може да ти каже ужасно много за работата на сондата. Виждаш я кога не е загряла, виждаш какво прави ЕЦУ-то в различните режими и кога я ползва за регулиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

моята май е пм6 и съм забелязъл че грешката избива като се покара на 5-та продължително време на едни обороти - предимно в случаите межди 2500 и 3000 ... като варираш с малко газ и без газ ... ако някой има интерес мога да му покажа как точно става :worthy: почти всеки ден светвам лампата на цариградско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Свързах както казах кабелите последния път и днеска ми светна пак лампата !!! Върнах старите връзки и сега ще я ръчкам колкото може да видим дали ще светне пак :worthy: Емо мерси за съветите , но за тебе сигурно е детска игра , а за мене все още е непозната територия :worthy: Или иначе с изключен датчик на сондата веднага си светва лапмичката , без да съм запалил колата :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

При мен са вързани така:2 бели - долу (ако гледаш куплунга (на двигателя а не този на сондата) фронтално с щипката нагоре)1 сив - горе ляво1 черен - горе дясно.няма грешки няма светене вече. всичко изглежда добре.

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

При мен са вързани така:2 бели - долу (ако гледаш куплунга (на двигателя а не този на сондата) фронтално с щипката нагоре)1 сив - горе ляво1 черен - горе дясно.няма грешки няма светене вече. всичко изглежда добре.

Не и при мене , като размених жиците пак светна лампата , след яко ръчка , загасям колата , загася и лампата - паля тръгвам и карам нормално към 5-7 километра и не ще да светне , явно колегата , Манолов е прав , обогатява сместта и дава богата смес сигурно и кво значи , така ще се кара колата или може да сепоправи по някакъв начин :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...