Jump to content
Guest zarrick

Въпросче?

Recommended Posts

Guest zarrick

Здравейте, някои може ли да ми каже каква е разликата между(освен обозначението на двигателя,де):D15Z1 - 1493/16/MPFI/75 x 84.5/SOHC/VTEC-E/92-95/Civic VEi/90@, иD15Z3 - 1493/16/MPFI/75 x 84.5/SOHC/VTEC-E/92-95/Civic VEi/90@,И на какви купета се монтират? Има ли хора с такива тук да кажат по две думи.Ако си намеря читава може и такава да е. Ще спестя някои лев вместо 6г. ;) Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

А и още нещо те по добри ли са от D15B2 и а с какво го превъзхождат. Виждам че са VTEC и са пълна инжекция. По икономични ли са. Инетерсува ме да ли се монтират на три-вратия хетч и как се представят на него. Още веднъж Thanks.П.С. Вие кое ще ми препоръчате.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didodido

Здравейте, някои може ли да ми каже каква е разликата между(освен обозначението на двигателя,де):D15Z1 - 1493/16/MPFI/75 x 84.5/SOHC/VTEC-E/92-95/Civic VEi/90@, иD15Z3 - 1493/16/MPFI/75 x 84.5/SOHC/VTEC-E/92-95/Civic VEi/90@,И на какви купета се монтират? Има ли хора с такива тук да кажат по две думи.Ако си намеря читава може и такава да е. Ще спестя някои лев вместо 6г. ;) Мерси.

http://www.hondaworld.ru/honda_civic.htmтова е не лош руски сайт където може да се орентирашдоколкото знам д15з3 се мотира предимно на англиискя хечбек 94-97 предимно 95-96 , а д15з1 маи е същия мотор но се мотира на японския седан за д15з3 незнам да се мотира на "тривратка" наслука с търсенето ;)препоръки не се наемам да давам, при англииската сглобка има доста части и модули който са от цяла европа, което донякъде ме дразни, но пък изглеждат по-добре и изпълнението и конфорта на салона и таблото е едно ниво по горе от японките (това е субективно мнение да не се сърдят колегите с оргиналните версии) Редактирано от didodido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho

ами аз съм със Д15з3Това е икономичния модел,незнам какво търсиш?бегачка или нещо,по обикновенно....................макар 4е аз не съм 4увал за ХОНДА дето та не е изтребител ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Аз съм с Д15З1! Мойта е 5г хе4. В сравнение с с немските автомобили от този клас

хондата с този мотор си е жив истребител. В сравнение с други хонди бледнее.

Охооооооооооооо спасих се от дълго писане

 

Ето идеалното обяснение за икономиката! :bash:

 

Предполагам че става дума за СИВИК 5-а генерация (1991-1995), * 2 врати хечбек, с мотора D15Z1 - SOHC VTEC-E 90hp. Точния модел мисля се водеше Civic VEI.

 

Това е един изключително РЯДКО срещан мотор. За Сивик 5-а генерация повече разпространен е D15B2 мотора, който е отново 1.5 кубика, отново 16 клапана, отново е с мощност 90 конски сили, но е МОНО Инжекция и НЕ Е с VTEC. Така че да обобщя - за да попаднеш на Сивик с горе споменатия VTEC-E мотор си е направо "шестица от джакпота"

По принцип - тази система "SOHC VTEC-E" (наричана за по-кратко само "VTEC-E") (защото VTEC НЕ Е една единствена разновидност, а са 5 на брой: SOHC VTEC; SOHC VTEC-E; DOHC VTEC; DOHC i-VTEC; 3 Stage VTEC.) e направена за възможно най-икономичния режим на един мотор, т.е. моторите които са оборудвани с системата VTEC-E са СУПЕР икономични ! При тази система VTEC-а действа САМО НА ВХОДЯЩИТЕ КЛАПАНИ и то САМО ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ !!! В смисъл такъв че при ПОД 2000 оборота някъде, на всеки цилиндър, единият от ВХОДЯЩИТЕ клапани се ИЗКЛЮЧВА ! Т.е., при ПОД 2000 rpm се отваря САМО единия ВХОДЯЩ КЛАПАН (може да се каже че двигателя работи от 16, на 12 клапана). Това дава много по-добра икономия и същевременно прилив на енергия при ниските обнороти - защото в градско каране, в "нажежената" и динамична обствановка много случаи се кара при ниски обороти, като се "влачи" човек от сфетофар до сфетофар и се движи при ниски обороти, но консумацията на гориво при тези да речем 2000 оборота е почти същата каквато при 3800, където се намира върховната точка на въртящия момент на този мотор, само с разликата че при 2000 оборота мотора тепърва ще се "развърта", а при 3800 оборота е вече "вкаран в обороти".

Така като се изключи единия ВХПДЯЩ клапан на всеки цилиндър при ниски обороти се пести много гориуво, пък и мотора става по-динамичен, защото - знаем че при 1500 оборота примерно мотора започва леко да се задавя - навлиза прекалено много гориво което НЕможе да се изгори качествено. И като се изключи по един входящ клапан във всеки цилиндър, мотора започва да работи по-балансирано.

 

Така, двигател снабден с VTEC-E система е хем по-икономичен, хем и по-динамичен при ниски обороти. Въобще прекрасен мотор за хора които гледат икономията на мотора над всичко друго.

Предполагам, ти сам си видял в Интерента данните за консумацията на гориво на този мотор, а именно - че са зашеметяващи - от 5, до максимум 6.5 - 7 някъде. КАто в същото време има едни прекрасни динамични показатели като ускорение, максимална скорост и т.н. Парадокса е че този мотор, е по-икономичен от горе споменатия D15B2 - 1.5 16V 90hp моноинжекция, както и дори по-икономичен от D13B2 - 1.3 16v 75hp карбуратор !!!

 

За цена - трудно е да се каже. Зависи в какво състояние е самият автомобил - това е най-главния цено-образуващ фактор. Другото нещо е - какви екстри има автомобила - като се почне от неща като Ел. пакет и се стигне до 2 въздушни възглавници, климатик, темпомат и т.н. Въобще МНОГО зависи - всичко е много относително !

Затова ако евентуално харесаш някой такъв автомобил - най-добре го закарай в някой сервиз където знаеш че хората си разбират от работата и знаят какво е това "Хонда" и т.н. Те да я погледнат, да кажат за какво иде реч. Иначе дори и ти да я оглеждаш само, то се знае на какво трябва да обърнеш внимание - ако върви като пушка, ако стъпва като гумена топка, ако свети като слънце - значи е ОК Това малко в кръга на шегата, но - всяка шега си има известна доза истина

 

Желая ти успех

 

Дано да съм помогнал :blink:

П.С. ако се нуждаеш от ли4ни наблюдения (от 1год и 6м. съм с З1) ще споделя допълнително, само питай!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Така като го описа си звучи като приказка. Еми по описанието ти аз търся нещо точно такова: хем да има дръпка и да не прави водовъртеж в резервоара, хем да не е някои убитак като Golf III-1.4,60hp(едно аверче има такъв и си казах:- "Голф-НЕ" :bash: ). И аз си мислех за Д15Б2 или Д15З1/3, ама казаното от теб много променя нещата и Z1/3 идва на I-во място сега (за хетча става дума с 3 врати).

Иначе си споменал цена; ами честно казано не ми се дават повече от 4500 - 5000лв МАХ за кола от 1995г. Като за тея пари(5000лв) трябва наистина да е в отлично състояние (мился за нещо под 150000х. км, да не е пипана,Stock да си е, да не е на инвалид, за нов внос?!?-ами желателно е ама станах мн придирчив май :blink: ). Не знам обаче колко е реалистично това. За екстри, ми според мен най-важен е климатика,. Други екстри като ел пакет и пр са добре дошли разбира се (честно да си кажа Темпомат не знам даже какво е :lol: ).

Ами остава да кажа че времето за проучване привършва скоро и след нова година излизам активно на пазара.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Реално погледнато има ли и ако има, каква е вероятността да се намери Сивик 5г D15Z1 хетч-3врати със следните показатели:1995г., да не блъскана, да не е на инвалид, до 150 000 км., да е stock, за предпочитане нов внос, и да е до 5000лв.Чудя се как може да съм такъв оптимист :huh: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

има шанс ако е крадена ... иначе е много малък поне засега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

има шанс ако е крадена ... иначе е много малък поне засега

:):):P професионален подигравчия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest milen77

аз съм с d15z3Комфортна с екстри кара се леко и удобно може да вари малко може и да накъса асвалта.Ами не е голяма бегачка но в класа си....... по добро няма да намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

И аз си мислех за Д15Б2 или Д15З1/3, ама казаното от теб много променя нещата и Z1/3 идва на I-во място сега (за хетча става дума с 3 врати).

Иначе си споменал цена; ами честно казано не ми се дават повече от 4500 - 5000лв МАХ за кола от 1995г. Като за тея пари(5000лв) трябва наистина да е в отлично състояние (мился за нещо под 150000х. км, да не е пипана,Stock да си е, да не е на инвалид, за нов внос?!?-ами желателно е ама станах мн придирчив май :D ). Не знам обаче колко е реалистично това. За екстри, ми според мен най-важен е климатика,. Други екстри като ел пакет и пр са добре дошли разбира се (честно да си кажа Темпомат не знам даже какво е :D ).

Ами остава да кажа че времето за проучване привършва скоро и след нова година излизам активно на пазара.

никога не бих избрал кола със Z1/Z3 пред кола с B2 само заради двигателя ... както и обратното :D

още повече с тоя оскъден бюджет, дето си приготвил - каквото падне, такова. гледай цялостното състояние на колата, стабилна работа на двигателя - другото не е толкова важно

още повече си тръгнал без пари на пазар - по-добре вземи нещо, което по-малко проблеми може да създаде. в случая това е В2. теоритичната икономия не ти е толкова важна в случая, защото е достатъчно само ламбда сондата на Z1/Z3 да е сдала багажа, и вече ще ти гори доста повече от В2 (на която ламбдата е малко по-устойчива)

 

а за 5000лв, забрави за кола в отлично състояние, или да не е на инвалид. още повече и климатик - тази кола, която описа, струва хайде не двойно на бюджета ти, но поне 50% отгоре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho

не отписвайте нашите машини.Могат много повече.В сравнение с немските бараки,са направо номер 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз съм със Д15з3Това е икономичния модел,незнам какво търсиш?бегачка или нещо,по обикновенно....................макар 4е аз не съм 4увал за ХОНДА дето та не е изтребител :(

аз преди седмица си купих такава същатамоята вози малко твърдо - даже много тевърдо -при теб как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_fighter

ок.до тук ясно.а какво зна4и PRO TECH????гледам ги повечето са купета с това наименование??? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...