Jump to content
Guest D16A8

една сбъдната мечта?

Recommended Posts

Guest гризли

http://mobile.de/cgi-bin/displayAddPics.pl...2&Picture=1 Какво ще кажете? 2200 euro. С коментар-2000- 4000лв+200 екотакса+докарване= около 5000. Добре ли е? ;)

Бива, бива!Само да не си помислиш, че колата е наистина на 114.000км. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

http://mobile.de/cgi-bin/displayAddPics.pl...2&Picture=1 Какво ще кажете? 2200 euro. С коментар-2000- 4000лв+200 екотакса+докарване= около 5000. Добре ли е? ;)

Бива, бива!Само да не си помислиш, че колата е наистина на 114.000км. ;)
;) Няма такава опастност ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimy

http://mobile.de/cgi-bin/displayAddPics.pl...2&Picture=1 Какво ще кажете? 2200 euro. С коментар-2000- 4000лв+200 екотакса+докарване= около 5000. Добре ли е? ;)

Бива, бива!Само да не си помислиш, че колата е наистина на 114.000км. ;)
абе не се знае моята е на 78 000 мили и са и реални с книжка, даже и седят и лисчетата за смяна на маслото и ремака , за сметка на тва няма никакви екстри и е доста по изцапан салонасъс здраве да си я караш , тва за мен е най красивия прелюд ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

http://mobile.de/cgi-bin/displayAddPics.pl...2&Picture=1 Какво ще кажете? 2200 euro. С коментар-2000- 4000лв+200 екотакса+докарване= около 5000. Добре ли е? ;)

Саше,и ти ще минеш на истинска кола,а?;)стига с тия картове;)Дали е заради семейни причини се чудя?готин е прелюд-а.казвам го само щото скърца и вибрира по-малко от моя;) Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F-16

Тва е най готиния Прелюд, но е прав колегата че едва ли е на 114000км като му гледам поизтърканата седалка. Важното е да е потдържан като хората. И аз ще вземам нещо такова, но не с този спънат двигател 133коня, който не върви толкова, а гори колкото Втек-а. Искаше ми се да е по-нов, но новият Прелюд за съжаление в предницата е направо ужасяващ. Супер грозен е и поради тази причина ще търся нещо подобно като този. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

http://mobile.de/cgi-bin/displayAddPics.pl...2&Picture=1 Какво ще кажете? 2200 euro. С коментар-2000- 4000лв+200 екотакса+докарване= около 5000. Добре ли е? ;)

Саше,и ти ще минеш на истинска кола,а?;)стига с тия картове;)Дали е заради семейни причини се чудя?готин е прелюд-а.казвам го само щото скърца и вибрира по-малко от моя;)
Карт, ама я да сипем по 10л. тунджа и да видим кой колко ще кара. Даже и на ръчка ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Тва е най готиния Прелюд, но е прав колегата че едва ли е на 114000км като му гледам поизтърканата седалка. Важното е да е потдържан като хората. И аз ще вземам нещо такова, но не с този спънат двигател 133коня, който не върви толкова, а гори колкото Втек-а. Искаше ми се да е по-нов, но новият Прелюд за съжаление в предницата е направо ужасяващ. Супер грозен е и поради тази причина ще търся нещо подобно като този. ;)

Колега,не си прав.Аз карам ВИТЕК-а и макар да имам малко проблеми с настройките едва ли разходът ми ще се закрепи постоянно под и около 10л/100км.А баща ми има Акорд с Ф20А4 мотор,който е баш като на прелюд-а в тази тема......той не съм чул да е изпил повече от 10 градско.верно че дъртия е спокоен и уравновесен човек,но 2000 кубика не харчат като ВИТЕК.И още нещо-2000 не е бавен.Аз със стария си двигател вървях наравно с кораба на баща ми,а уж е 5-7 коня по-малко от мен и незнам колко кг повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да. Аз гарантирам за това, защото вървеше почти наравно с рекса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

о да и аз подкрепям тезата че ф20а4 ниак не е бавен! само да има кой да го кара като хората ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

о да и аз подкрепям тезата че ф20а4 ниак не е бавен! само да има кой да го кара като хората :lol:

......особено кат попадне в моите ръчички :bash: кой твърди че е бавен да идва на писта Калояново :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

о да и аз подкрепям тезата че ф20а4 ниак не е бавен! само да има кой да го кара като хората :blink:

......особено кат попадне в моите ръчички :huh: кой твърди че е бавен да идва на писта Калояново :lol:
Да идвам ли :o:bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F-16

Никой не е казал, че е бавен, а че е по-бавен от ВТЕК-ка и гори горе-долу колкото него. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

ела Тино, ама с тойотата, логото или джазката, а не с оня дзвер :blink: Двигателя Д20А4 хич не е бавен, ПРОСТО ТЕГЛИ МНОГО ПО-ТЕЖКО КУПЕ :lol: , я да сложим Д16-ката на гондолата..........ами едва ще потегли с тези 1300кг празна при това:bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8
:blink: Все едно. Аз исках да кажа, че колата идва сравнително доста по-евтино, което много ме радва. Пък и специално за този прелюд съм навит и 1.4 да е :bash: Колата ми харесва много много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

ела Тино, ама с тойотата, логото или джазката, а не с оня дзвер ;) Двигателя Д20А4 хич не е бавен, ПРОСТО ТЕГЛИ МНОГО ПО-ТЕЖКО КУПЕ :o , я да сложим Д16-ката на гондолата..........ами едва ще потегли с тези 1300кг празна при това:lol:

Стига бе Майна , тея кошове ако бяха мой 100 пати да сам ги разкарал ( е тойотата замина ;) ) Следващата е Джазз-а :huh: а Логото да стои , представи си трансплантация на това под капака на сивика в Логото :blink: Сори за офтопика ;) Или иначе колега , следвай мечтите си , защото хонда е сила на мечтите ти ( това май някъде го бях прочел ;) ) А има колеги във форума , които и 1.3 да им е двигателя , махат и слагат следващия ;) А 2.0 кубика двигател никога не е за подценяване и колегата от Бъргас го доказва нон стоп :bash: Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Никой не е казал, че е бавен, а че е по-бавен от ВТЕК-ка и гори горе-долу колкото него. :blink:

Колко гори Vtec-a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ER_MALYK

аз имам същия Прелюд и сам много доволен.наистина не варви колкото втека,но и никак не е бавен.Пак и не сте ли съгласни че не ускорението е най важно.моторът ф20а4 е супер здрав зимай го и няма да имаш ядове.на всичко отгоре и икономичен :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Никой не е казал, че е бавен, а че е по-бавен от ВТЕК-ка и гори горе-долу колкото него. :bash:

Колко гори Vtec-a
Ми,Драгич.....на мойта разходът май не е много обективен но сега е 12-13 градско.има накъде да се кара по-спокойно,но още й се радвам:blink:А и гориво-въздушната й смес на моменти е прекалено богата.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F-16

H22A гори много различно в зависимост от това как се кара. При нормално каране без много ръчки на градско съм смъквал до 11, а с ръчка 13-15. Извънградско до 120-130 км/ч твърдо 7, а с повече настъпване 8-8,5. Карал съм и F20A и ми е горяла също толкова, а за сравнение с вървенето и дума не може да става. Просто ако се качите на по-мощната версия няма и да си помислите за тези 133 к.с., които от където и да ги погледнеш са много малко на това тежко купе. Разбира се работата опира и до финанси. ВТЕК-а е доста по-скъп, но цената не му се губи и ако решиш да го продаваш след време също ще му вземеш повече пари. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

със супер малко доработки минаваш 185 ца повярвай ми! и то на много по малко парички от акциза на 185цата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Без да съм карал Н22 си мисля 4е след 150км/ч няма стигане тая кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

уффф, майната им на тези 200 коня! Има ли значение! Не това имах предвид! НЗ. Ако исках яка бегачка щях да си взема делта интеграле- кола с турбо. Повярвайте ми, карал съм. Там коленете ти омекват!!! Тук прелюда ми харесва като кола. Автомобил, не race machine или drag!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

уффф, майната им на тези 200 коня! Има ли значение! Не това имах предвид! НЗ. Ако исках яка бегачка щях да си взема делта интеграле- кола с турбо. Повярвайте ми, карал съм. Там коленете ти омекват!!! Тук прелюда ми харесва като кола. Автомобил, не race machine или drag!

Наистина Прелюд-а е готин щото се кара адски приятно.Но онази вечер да ви призная карах късничко и почти нямаше движение.Бях на 3-та и реших да хвана един светофар който беше на около 300 мерта сигурно:blink:вярвате ли ми че ме хвана страх по едно време?даже избързах да сложа 4-та преди да включи ВИТЕК-а,че там става още по-хардкор....:bash:За първи път ми изкара акълите тази кола...... Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Еийй аиде бе кога ще се видим д дадеш кръгче? Сега weekend-a? Ще ти се обадя, ама сериозно вече! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

На връщане от Шумен след Търговище ме подгони Chrysler 300C-5.7 i V8 16V (340 Hp)Голям зор ми даде но удържах на напъните.Страшно е направо да те гони такова животно на 30-50м.отзад,и то при скорости над 200км.И като знаеш че си със зимни гуми 185 и ти се присира направо.Но 4WS-а е големият коз на тая кола.Спряхме на Търново на OMV-то че и на двамата ни свърши горивото,и си побъбрихме.Колегата беше учуден че не се дадох,а аз от характеристиките на танка му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

танка е ново американско (танкоподобно вярно) купе качено на старата Е класа на мерцедес. Като при това са му ръгнали от онези големите американски V8 двигатели дето ръмжат като самолет от 2рата световна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamikadzeto

със супер малко доработки минаваш 185 ца повярвай ми! и то на много по малко парички от акциза на 185цата!

САМО ДА ПИТАМ минавал ли си 185-ца(която не е паркирана разбира се) че заблуйдаваш хората по този начин :blush1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

без да съм му виждал прелюда смея да твърдя че е напълно възможно... не се пали толкова. Щом аз съм давал по-добри времена от Н22А2 и то с 1.5 трябва да ни е ясно че не само мощността определя кой кого ще бие. Маса, разпределение на масите, разпределение на въртящия момент, задкормилно устройство... не всичко може да се реши на хартия.Не се засягай, караш много хубава кола с много добър мотор, но какво от това че някой казал че ще те дръпне.... мир да има :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamikadzeto

без да съм му виждал прелюда смея да твърдя че е напълно възможно... не се пали толкова. Щом аз съм давал по-добри времена от Н22А2 и то с 1.5 трябва да ни е ясно че не само мощността определя кой кого ще бие. Маса, разпределение на масите, разпределение на въртящия момент, задкормилно устройство... не всичко може да се реши на хартия.Не се засягай, караш много хубава кола с много добър мотор, но какво от това че някой казал че ще те дръпне.... мир да има :lol:

логично е да се паля когато някои тварди че е излишно да си вземаш кола 185 коня,като можеш да си вземеш някоя по слаба и с много малко пипане да и сложиш над 50 коня ;) .нека говорим малко по реални неща.аиде сас здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ами да си кажа често на писта сливен видях 160ката която има керамика и още др.подобрения които не ми се споменават сега и малко преди края ме опана с малко бях на огледалото и!!! без проблеми щях да я мина все пак ми беше 1 ви старт там на пистата и не я познавах а и после разбрах че гумите ми бяха на 1,3 :lol: и небеше обогатена колата ми !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Камикадзе ако прелюда ти е готов айде да си напраим една дръпка че искам да видя колата ми срещо твоята машина как ще върви.Просто искам да ги сравним не друго.Ако си навит пиши :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Пак взехте да си мерите шпагите ми се струва.

Прелюда не е кола за стартове.Тежи 1300+ килограма и на фона на останалите шмиргели на хонда си е тежка кола.

Прелюда е кола за каране,за скорости,за удоволствие от скороста и реакция при скорости над 100+ км.

Дори не може да потегли чисто,тъй като високите обороти и пречат,а на ниски си е нормална туристическа кола.

За дисциплини от рода на 402м. един от най важните фактори е кс./кг.

Прелюда като концепция предлага комплексно добри характеристики от ускорение,доускорение,движ. с висока скорост,стабилност в завой и спиране.

Повярвайте ми не са много автомобилите от националния ни авто-парк който могат да се движат с темпото на Прелюде 2.2 V-tec по пътищата на страната.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamikadzeto

Камикадзе ако прелюда ти е готов айде да си напраим една дръпка че искам да видя колата ми срещо твоята машина как ще върви.Просто искам да ги сравним не друго.Ако си навит пиши :)

прелюда ми е готов,още е при бояджията трябват ми няколко дни да го оборудвам и сам на разположение на всички желаещи.вкючително и на тези с коли 1.5 които дават по добри времена от 2.2 витек. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

много добре адаш ваче бяхме загубили позиции с прелюдите останахме малко но сега в понеделник чакаме още един 185 коня освен твоя!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

прелюда ми е готов,още е при бояджията трябват ми няколко дни да го оборудвам и сам на разположение на всички желаещи.вкючително и на тези с коли 1.5 които дават по добри времена от 2.2 витек. ;)

От кой град си? ;)за пипани 1.5 говоря, за да ти се опъне фабрично 1.5 трябва да тежи 600-650 кила ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

грабвайте флексовете и ги почвайте ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

прелюда ми е готов,още е при бояджията трябват ми няколко дни да го оборудвам и сам на разположение на всички желаещи.вкючително и на тези с коли 1.5 които дават по добри времена от 2.2 витек. ;)

От кой град си? ;)за пипани 1.5 говоря, за да ти се опъне фабрично 1.5 трябва да тежи 600-650 кила ;)
как от кой от Бургас много ясно ;) тук сме най големите фенове особено с др 2,2втек който 4акаме се о4ертаваме много силна група

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamikadzeto

прелюда ми е готов,още е при бояджията трябват ми няколко дни да го оборудвам и сам на разположение на всички желаещи.вкючително и на тези с коли 1.5 които дават по добри времена от 2.2 витек. ;)

От кой град си? ;)за пипани 1.5 говоря, за да ти се опъне фабрично 1.5 трябва да тежи 600-650 кила ;)
от Бургас съм и се занимавам с тунинг и не проумявам ;) какво ще пипнеш за да ме вземеш турбо няма да ти помогне със сигурност само с NOS ако моторчето издаржи но това е сериозен риск ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

прелюда ми е готов,още е при бояджията трябват ми няколко дни да го оборудвам и сам на разположение на всички желаещи.вкючително и на тези с коли 1.5 които дават по добри времена от 2.2 витек. ;)

От кой град си? ;)за пипани 1.5 говоря, за да ти се опъне фабрично 1.5 трябва да тежи 600-650 кила ;)
от Бургас съм и се занимавам с тунинг и не проумявам ;) какво ще пипнеш за да ме вземеш турбо няма да ти помогне със сигурност само с NOS ако моторчето издаржи но това е сериозен риск ;)
Колега какво те кара да мислиш , че 1.5 не вървят ??? Извинявай , но без да си видял колите ни ( мойта , на Емо и на Демон-а ) та си мислиш , че нямаме шанс ??? Като си запознат с тунинга , значи знаеш , че съотношението маса - коне е важно ;) в случай 400-те метра и пистово съсезание , но както каза Хронос , при дълъг път ( магистрала ) нямаме шанс или най-малкото след подобно състезание ще ни се наложи поправяне на двигателя , защото натоварването ще е много голямо , на малък двигател ;)Не приемай толкова насериозно нещата , все пак сме от един отбор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...