Jump to content
Dragi4

Твърдост на пружини

Recommended Posts

Имам следния дерт :)/>меки пружини и по-корави стаб. щанги или по-твърди пружини и съответно "меки" щанги.Конкретно с числа 3,9 кг/мм предни пружини и 7 кг/мм за предна щанга 5,1 кг/мм задни пружини и 7,6 кг/мм задна щанга.Това съм в момента.Модела е Honda S2000 и това са пружините и щангите до 2001-ва година.Нагоре в годините както писах втвърдяват пружините за сметка на по меки щанги.С по-твърди пружини се сговнясва возията това ми е ясно,но защо го правят.Според един клип размениха джантите на 2 фабрични S2000-та и колите си даваха почти еднакви времена с много минимална разлика.Едната беше модела 2001-ва на 16' а другата след 2004-та на 17'пп.Много ми липсват мненията на Hronos за такива въпроси :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони отдавна не влиза в тоя форум за жалост :(/>.....за нашите пътища по-меките пружини с по-дебелите щанги май ще е по-добре,лично мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пачо абстрахирай се от пътищата :)каква е идеята да променят по този начин съотношението ;)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С по-твърдите щанги имат склонност към поднасяне

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгич, идеята е, че техните пътища нямат общо с нашите - демек зависи от това къде стъпва колата.Едното компенсира другото и обратно.Иначе, гайджин-а е прав, имайки предвид горното. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С по-твърдите щанги имат склонност към поднасяне

Подкрепям това мнение. А и щом впоследствие са минали на по-меки щанги, японците са ти отговорили на въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение на първият ми пост,разликата когато размениха каплите не била малка :)))))http://www.youtube.com/watch?v=NtdOU-yyZ_w

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-меки пружини- задължително, за нашите скапани пътища/писти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгич,откъде взимаш инфо за специафикациите на пружини/торсиони,че аз имам още по-големи дертове.Вече ще изключвам торсионите на ръка ....

Ами специално за това което ме интересуваше конкретно от :http://www.s2ki.com/s2000/topic/960657-s2000-spring-rate-sway-bar-rates/
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...