Dragi4 1506 #1 Публикувано 27 Януари, 2013 Имам следния дерт :)/>меки пружини и по-корави стаб. щанги или по-твърди пружини и съответно "меки" щанги.Конкретно с числа 3,9 кг/мм предни пружини и 7 кг/мм за предна щанга 5,1 кг/мм задни пружини и 7,6 кг/мм задна щанга.Това съм в момента.Модела е Honda S2000 и това са пружините и щангите до 2001-ва година.Нагоре в годините както писах втвърдяват пружините за сметка на по меки щанги.С по-твърди пружини се сговнясва возията това ми е ясно,но защо го правят.Според един клип размениха джантите на 2 фабрични S2000-та и колите си даваха почти еднакви времена с много минимална разлика.Едната беше модела 2001-ва на 16' а другата след 2004-та на 17'пп.Много ми липсват мненията на Hronos за такива въпроси 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 27 Януари, 2013 Тони отдавна не влиза в тоя форум за жалост :(/>.....за нашите пътища по-меките пружини с по-дебелите щанги май ще е по-добре,лично мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #3 Отговорено 27 Януари, 2013 Пачо абстрахирай се от пътищата каква е идеята да променят по този начин съотношението 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 27 Януари, 2013 С по-твърдите щанги имат склонност към поднасяне 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 27 Януари, 2013 Драгич, идеята е, че техните пътища нямат общо с нашите - демек зависи от това къде стъпва колата.Едното компенсира другото и обратно.Иначе, гайджин-а е прав, имайки предвид горното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-Kris- 14 #6 Отговорено 29 Януари, 2013 С по-твърдите щанги имат склонност към поднасянеПодкрепям това мнение. А и щом впоследствие са минали на по-меки щанги, японците са ти отговорили на въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 29 Януари, 2013 В допълнение на първият ми пост,разликата когато размениха каплите не била малка ))))http://www.youtube.com/watch?v=NtdOU-yyZ_w 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #8 Отговорено 29 Януари, 2013 По-меки пружини- задължително, за нашите скапани пътища/писти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 30 Януари, 2013 Драгич,откъде взимаш инфо за специафикациите на пружини/торсиони,че аз имам още по-големи дертове.Вече ще изключвам торсионите на ръка ....Ами специално за това което ме интересуваше конкретно от :http://www.s2ki.com/s2000/topic/960657-s2000-spring-rate-sway-bar-rates/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове