Jump to content
EmZvr

Термо лента

Recommended Posts

От доста време ѝ се чудя на тая термо лента, главно ме отказват коментарите, че ръждясва колектора и че може да се спука. Но също така попаднах и на две интересни статии в които се вижда, че след поставянето на термо лента, конете падат.. Причината - двигателя работи на по-бедни смеси. И като се замисля има логика в това. Моите разсъждения по темата: Термо лентата задържа топлината в изпускателния колектор, съответно газовете са с по-голяма топлина и излизат по-бързо. Обаче по-топлият въздух съдържа по-малко кислород и от тук ламбда сондата докладва по-ниско АФР и се подава по-малко гориво. Та с една дума, ако не се настрои компютъра след поставянето на термо лента, губим мощност. Ето ги и статиите:http://www.designengineering.com/content/dei-pipe-wrap-test-ironworks-magazinehttp://www.vespalabs.org/User:Internetscooter/Scooters/Dry_Lake_Racer/2011__Upgrades/Exhaust_Heat_Wrap (Тази е за скутер :D/>/>)Какво мислите по темата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чугунен или "тюнинг" колектор ще увиваш,чугунката по дефолт си е ръжда и за него не е препоръчително да се бинтова.Колектор от неръждавейка тръби никога не ми е ръждясвал :)Не съм се замислял дали с увит колектор колата беднее ,но ако е така е супер(ще е в много минимални граници).Когато настройваш да кажем фабричен мотор на Дино,едно от нещата които прави мапера е да обедни фабричната карта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тунинг колектор, неръждавейка става на въпрос. Икономика си работи стандартно на много бедни смеси, не ми се мисли какво ще е ако обеднеят още :D/> Не ми е ясно как става мапването, но си представях точно обратното, че ще се настрои да вкарва повече гориво. А и повечето сме с I/H/E и ми се вижда още по-логично да се повиши горивото.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Обаче по-топлият въздух съдържа по-малко кислород и от тук ламбда сондата докладва по-ниско АФР и се подава по-малко гориво....Какво мислите по темата ?

Нещо не е баш така / не четох статиите /, но дали в тия изгорели газове на изхода температурата има такова значение за съдържанието на кислород, като в атмосферния въздух?!?Силно различно ми се струва. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си прав, просто това са мой разсъждения. Не мога да си обясня по друг начин защо след лентата и двата сетъпа беднеят. За това ми беше интересно какво мислите вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно 99.9% от mini-me тата са със спрени сонди :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чугунен или "тюнинг" колектор ще увиваш,чугунката по дефолт си е ръжда и за него не е препоръчително да се бинтова.Колектор от неръждавейка тръби никога не ми е ръждясвал :)/>/>Не съм се замислял дали с увит колектор колата беднее ,но ако е така е супер(ще е в много минимални граници).Когато настройваш да кажем фабричен мотор на Дино,едно от нещата които прави мапера е да обедни фабричната карта :)/>/>

Dragi4 е нема как ем да е неръждавейка ем да ръждяса :P/> некак си едното не е вярно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...