EmZvr 225 #1 Публикувано 24 Януари, 2013 От доста време ѝ се чудя на тая термо лента, главно ме отказват коментарите, че ръждясва колектора и че може да се спука. Но също така попаднах и на две интересни статии в които се вижда, че след поставянето на термо лента, конете падат.. Причината - двигателя работи на по-бедни смеси. И като се замисля има логика в това. Моите разсъждения по темата: Термо лентата задържа топлината в изпускателния колектор, съответно газовете са с по-голяма топлина и излизат по-бързо. Обаче по-топлият въздух съдържа по-малко кислород и от тук ламбда сондата докладва по-ниско АФР и се подава по-малко гориво. Та с една дума, ако не се настрои компютъра след поставянето на термо лента, губим мощност. Ето ги и статиите:http://www.designengineering.com/content/dei-pipe-wrap-test-ironworks-magazinehttp://www.vespalabs.org/User:Internetscooter/Scooters/Dry_Lake_Racer/2011__Upgrades/Exhaust_Heat_Wrap (Тази е за скутер :D/>/>)Какво мислите по темата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 24 Януари, 2013 Чугунен или "тюнинг" колектор ще увиваш,чугунката по дефолт си е ръжда и за него не е препоръчително да се бинтова.Колектор от неръждавейка тръби никога не ми е ръждясвал Не съм се замислял дали с увит колектор колата беднее ,но ако е така е супер(ще е в много минимални граници).Когато настройваш да кажем фабричен мотор на Дино,едно от нещата които прави мапера е да обедни фабричната карта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #3 Отговорено 24 Януари, 2013 (Редактирано) За тунинг колектор, неръждавейка става на въпрос. Икономика си работи стандартно на много бедни смеси, не ми се мисли какво ще е ако обеднеят още :D/> Не ми е ясно как става мапването, но си представях точно обратното, че ще се настрои да вкарва повече гориво. А и повечето сме с I/H/E и ми се вижда още по-логично да се повиши горивото. Редактирано 24 Януари, 2013 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 24 Януари, 2013 ... Обаче по-топлият въздух съдържа по-малко кислород и от тук ламбда сондата докладва по-ниско АФР и се подава по-малко гориво....Какво мислите по темата ?Нещо не е баш така / не четох статиите /, но дали в тия изгорели газове на изхода температурата има такова значение за съдържанието на кислород, като в атмосферния въздух?!?Силно различно ми се струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #5 Отговорено 24 Януари, 2013 Може да си прав, просто това са мой разсъждения. Не мога да си обясня по друг начин защо след лентата и двата сетъпа беднеят. За това ми беше интересно какво мислите вие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #6 Отговорено 24 Януари, 2013 Сигурно 99.9% от mini-me тата са със спрени сонди :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #7 Отговорено 2 Февруари, 2013 Чугунен или "тюнинг" колектор ще увиваш,чугунката по дефолт си е ръжда и за него не е препоръчително да се бинтова.Колектор от неръждавейка тръби никога не ми е ръждясвал :)/>/>Не съм се замислял дали с увит колектор колата беднее ,но ако е така е супер(ще е в много минимални граници).Когато настройваш да кажем фабричен мотор на Дино,едно от нещата които прави мапера е да обедни фабричната карта :)/>/>Dragi4 е нема как ем да е неръждавейка ем да ръждяса :P/> некак си едното не е вярно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове