Jump to content
Guest semionov

Променливи обороти на празен нод

Recommended Posts

Guest semionov

Здравейте,Мисля, че имам някакъв проблем с оборотите на празен ход и още не мога да го реша. Искам да помоля за мнения на какво може да се дължи.Проблема е, че когато времето е по-студено, оборотите ми са с около 200 по-малко от колкото когато е топло. Например, сега през по-топлите дни през деня оборотите ми са около 900, а през нощта падат до 600-700 об/мин. И в двата случая са вклютени едни и същи консуматори на ел. енергия (къси светлини и музиката).Също, оборотите не падат плавно с намаляване на температурата. Т.е. няма средно положение - или са 600-700 или са 900. Което значи, че причината не е в по-ниското атмосферно налягане. Ходих при Омбре с този проблем, той почисти карбуратора, но проблема още го има.Имате ли идеи от какво може да е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

да не ти задържа педала на газта? пробвай като е на по-високите обороти да дръпнеш педала на газта. или го изритай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

А вечер консуматорите не са ли с един пвоече?именно парното и вентилаторът му?през денят караш ли с него?защото това си е добър консуматор.също така и размразителя на задното стъкло в случай че го включваш....иначе с карбураторите сам много бос,няма какво да кажа за тях:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Сега не мога да проверя дали задържа педала, защото е студено и е в ниски обороти, но мисля че не задържа. Предполагам че щях да забележа ако задържаше, а и преди съм пробвал да го върна назад и не мърда.Еднакви са консуматорите в двата случая. Вярно че като пускам повече ел. джаджи още падат оборотите, но това сравнение го правих с еднакви консуматори - само къси и музика, нищо друго.За всеки случай уточнявам, че колата ми е Сивик 5г хеч 1995 с двигател 1.3 (Д13Б2)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

С абсолитно същия проблем сам и аз :) много ми е интересно какво може да е.При мене дори и като натисна спирачките ми отнема от оборотите ( то е нормално заради серевото ) ама се чувства.Аз съм със 100 ватови крушки те най много се чувстват и ще ги сменя но на мене са ми падали до толкова че купето ми се тресе и смукача се е пускал :D Дано някои с същия проблем да сподели как го е отстранил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

да споделя, и аз имам абсолютно същия проблем, като имам и същият двигател и година. дори много рядко ми залепва на празен ход 900rpm, в повечето случаи седи кум 600-700rpm и гадното е че тогава повече се усещат консуматорите на ток. в общи линии и аз не съм намерил решение на въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Ще се свържа с Омбре и ако има някакъв напредък ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Ще се свържа с Омбре и ако има някакъв напредък ще пиша.

Колега ще бъде много хубаво ако споделиш как си се отарвал от проблема , ако това стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blackw

Има един винт с който се регулират оборотите. Може да си поиграете да ги вдигнете малко. Мойте съм ги направил на 900-1000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Има един винт с който се регулират оборотите. Може да си поиграете да ги вдигнете малко. Мойте съм ги направил на 900-1000.

Проблема е че те са си нормални но само понякога не винаги дайе в повечето случаи са променливи ;) проверявах вакуумчетата , смених свещи кабели дистр. капачка палец , горивен филтър но няма ефект центровката е 6 ;) просто не вийдам от какво може да е , а вклуча ли повечко консумативи направо тресе , например - фарове , парно , музика , нагревател на задното стакло и да си свалям прозореца например е УЖАС ;) незнам какво да поверявам вече :pirate: някой ако знае нещо да сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blackw

Проблема е че те са си нормални но само понякога не винаги дайе в повечето случаи са променливи ;) проверявах вакуумчетата , смених свещи кабели дистр. капачка палец , горивен филтър но няма ефект центровката е 6 ;) просто не вийдам от какво може да е , а вклуча ли повечко консумативи направо тресе , например - фарове , парно , музика , нагревател на задното стакло и да си свалям прозореца например е УЖАС ;) незнам какво да поверявам вече :pirate: някой ако знае нещо да сподели

Да те питам. Кадърен майстор който разбира от карбуратори ако може да ми кажеш? Искам и при мен да направя някаква центровка. Където съм ходил или не разбират или не им се занимава. При мен понякога май смукача не се затваря докай / ръчен е / и колата заглъхва при повече газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Хора според мен на почти всички тук в темата проблема се дължи на EACV-клапана що се отнася до Д13Б2 двигателя.Точно този клапан трябва да се грижи за нормализирането на оборотите при включване на консуматори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

При мен проблема е, че оборотите зависят от температурата на въздуха (от времето).Като включа консуматори също падат оборотите, но това ми е по-малкия проблем, защото ако ако на студено не падаха оборотите, даже и да включа повече консуматори нямаше да се тресе колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Pit Bull

Провери дали ти работи правилно Алтернатора (динамото) и от там да ти идват колебанията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

То май всички с тоя двигател имаме проблем когато застудее слагах и добавка за бензина с нея беше малко по-добре ама не задълго докато не се свърши бензина с добавката и след това пак същото даже в големия студ двигателя работеше като задавена моторница все едно няма смукач

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gothic_fan

Колеги, и аз съм карбуратор 1.3, сложих газова, преди всичко беше ОК, но напоследък направо се побърка колата, докато загрее държи ужасно високи обороти, после уж се нормализира, и като засиля и изключа от скорост пак ги вдига, но дотолкова, че вече ми харчи 18 на 100 градско газ!!!!! Понякога като я изрежа се оправя но само за малко, и пак започва да вие...На бензин всичко е наред, идеи???????????? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Хора според мен на почти всички тук в темата проблема се дължи на EACV-клапана що се отнася до Д13Б2 двигателя.Точно този клапан трябва да се грижи за нормализирането на оборотите при включване на консуматори.

Колега би ли споделил каде се намира този клапан ако може и да е със снимков материал ще е перфектно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Колега би ли споделил каде се намира този клапан ако може и да е със снимков материал ще е перфектно ;)

За съжаление снимки нямам,но ако е както при мен трябва да се намира най-вдясно на смукателния колектор като застанеш с лице пред двигателя.Ти като гледам си с Д15 моторетка незнам дали при теб ще е това,по прицип Д13-ките страдат доста от него,но не ти пречи да го провериш все пак.И на мен ми правеше мизерии-примерно на смукач вдигаше към/над 2500 оборота,сваляне и почистване реши донякъде проблема-сега рядко надвишава 2000 оборота и чат-пат изравнява оборотите като включа де що консуматор има.Обаче при мен никога не е тресяла колата-падат примерно до 600 и седята там.А като му дойде на акъла да сработи при включени консуматори се покачва малко под 1000-та оборота.Друг "ефект",който се сещам,е че примерно при загрял двигател като угасиш и запалиш после и колата държи към 1500 оборота примерно към минута/минута и нещо. Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

Колеги, и аз съм карбуратор 1.3, сложих газова, преди всичко беше ОК, но напоследък направо се побърка колата, докато загрее държи ужасно високи обороти, после уж се нормализира, и като засиля и изключа от скорост пак ги вдига, но дотолкова, че вече ми харчи 18 на 100 градско газ!!!!! Понякога като я изрежа се оправя но само за малко, и пак започва да вие...На бензин всичко е наред, идеи???????????? :blink:

като засилиш колата и изключиш от скорост е редно да ти падат оборотите но въздушната струя която обдухва колата отпред влиза във въздушния филтър и от там в карбуратора и се получава бедна горивна смес и за да не изгасне мотора ти компа подава още гориво та се вдигат оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Ще се свържа с Омбре и ако има някакъв напредък ще пиша.

Колега някакъв напредак по въпроса , какво каза д-р Омбре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veno

в крайна сметка някой реши ли си проблема ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...