Jump to content
Emo1234

Как да си направим Шорт Шифтър

Recommended Posts

Здравеите колеги решил съм дави покажа как сами да си направите шорт шифтър. Работата е много лесна и бърза. Ето и какво представлява скоростния лост.http://lancer6644.snimka.bg/automobiles/asd.719105.29479751 След като го смъкнете изкараите и втулката под ябълката иначе ще се стопи оплатнението при заварянеРежете по средата между чбълката и втулката http://lancer6644.snimka.bg/automobiles/asd.719105.29479799След това добавете одалжение тръбичка наи подходящо според мен 30 мм са напълно достатъчнии ето какво се получава. Зачистете после добре заварката около ябълката и внимаваите дане я нараните.Преди монтаж е хубаво да я намажете с малко грес.http://lancer6644.snimka.bg/automobiles/asd.719105.29479753А ако изкате да одалжите и от горе както аз си го направих Режете пак над ябълката от правата част. Избирате си колко да ви е висок и огъвате тръбата по ваш избор. На кои както му е одобно.http://lancer6644.snimka.bg/automobiles/asd.719105.29479756За топката изрежете шпилката на лоста и я заварете за преправения http://lancer6644.snimka.bg/automobiles/asd.719105.29479761Ето и краиния резолтат :)http://lancer6644.snimka.bg/automobiles/asd.719105.29479765http://lancer6644.snimka.bg/automobiles/asd.719105.29479764

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де.. кажи реално с тази схема, спести ли ход за сменяне на скоростите, респективно намали ли времето за превключване?Защото това по-скоро ми изглежда като long-shifter...А с удължението на горната част, даже си увеличил времето за превключване на предавките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лонг е като дължина,но като ход не е ясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-дълъг, толкова по-дълга дъга описва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така с по малък ход по-голъма дъга. И ефекта си е какъвто трябва да бъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основното скъсяване на хода се дължи на удължаването на долната част (под ябълката). Така печелите къс ход, "спортно усещане", бързо разсипана трансмисия и времето за превключване си остава същото.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че с удължаване на долната част (ябълковидната) се постига късия ход на скоростите, но с това удължение на горната част всичко се връща в изходната си позиция. Ти реално в момента правиш същото движение с ръката при същия ход на скоростния лост...просто ръкохватката ти се намира по-високо. За мен това си е безсмислена процедура, но щом те кефи така, дерзай!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теория това трябва да се случи но на практика пак ми сравнително по къс хода. Затова съм ви показал два варианта които какъвто изка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата си го е направил както си му е реда ... като не знаете за какво става въпрос защо изобщо коментирате не мога да схвана ... ;(Свикнали сте с китайските шорт-шифтърчета за по 30 лева които нямат нищо общо с целта на упражнението което трябва да се получи ...

Редактирано от Doomwisher
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'Doomwisher' Е твоят коментар е къде, къде по-креативен.Ние грам не разбираме какво е направил колегата, въпреки така изчерпателното му обяснение и приложени снимки.Може би ти като по-компетентен ще ни обяниш защо смяташ схемата на колегата за правилна?

Редактирано от paRADOx
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'Doomwisher' Е твоят коментар е къде, къде по-креативен.Ние грам не разбираме какво е направил колегата, въпреки така изчерпателното му обяснение и приложени снимки.Може би ти като по-компетентен ще ни обяниш защо смяташ схемата на колегата за правилна?

Тогава си го одължи само под ябълката ако изкъш да си правиш. Какъв ти е проблема немога да разбера колега?
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам такъв с този профил който е подобен на този на колегата и хода се скъсява страшно много ... не би трябвало да има значени от чупката нагоре колко е дълъг ..

 

Публикувано изображение

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че има значение, както е написал Player101 по-горе - колкото по-дълъг лост, толкова по-дълга дъга описва. Дуумуишър е прав. Идеята на този лост (поне както го разбирам аз) основно е удължаване на лоста, така че да е като на състезателните автомобили. Целта е да е по-близо до волана, за да се губи по-малко време. Да, но ако само удължим лоста без да променим долната част, отклонението при всяка предавка ще е доста по-голямо (заради дължината на лоста) затова колегата прави хода по-къс като мести ябълката долу, а го удължава горе, така че хем да не му е неприятно къс хода, хем да му е по-дълъг лоста и на по-удобно място.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята цел е точно такава. И които изка нека да си направи, но с шорта трява и да си ограничаваме и хода на ръката отначало е малко варварско :lol:/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...