Jump to content
Guest eftimov

За задната скорост

Recommended Posts

Guest eftimov

некой да споделя същия минус на задните скорост?да речем зимата - студено е, съответно колата дига обороти като се запали, за да включиш задна ВИНАГИ стърже. а и не само зимата е това. вредно ли е това за скоростната и саамо на мен ли се случва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

некой да споделя същия минус на задните скорост?да речем зимата - студено е, съответно колата дига обороти като се запали, за да включиш задна ВИНАГИ стърже. а и не само зимата е това. вредно ли е това за скоростната и саамо на мен ли се случва?

в интерес на истина и на мен ми се случва често и е доста дразнещо. ама не мога да установя кога стърже. Защото не го прави винаги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Момчета не искам да давам съвети които може би знаете , но по принцип колите с предно предаване преи да загреят винаги се тръгва напред,или иначе се получава такова драскане или на мене ми се е случвало изобщо да не иска да влиза :) Абе по принцип си е добре да тръгваш винаги напред и разбира се в спряло положение ! НО съм съгласен с вас че много често се получава такъв проблем,ако мога да го нареча проблем,който аз лично избягвам чрез вкарване на първа скорост(просто я вкарваш) и след това задна.Предращване ми се е получавало , но някво свирепо бъркащо в сърцето :) Случвало ми се е също да си мисля че съм включил задна ;) но си мисля че е просто специфика на скоростните кутии,както при тойотите втора скорост винаги трябва да я вкараш много бавно и внимателно за да не стърже :) Но интерестното пак е че не при всички хонди на които съм се качвал е така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest civic 1.5 cx

и на мене ми се случва почти всеки път. на сегашната и на топла кола, абе почти винаги.(на старата ми хонда:4г почти го нямаше този проблем). та се чудя дали е болка за умиране:да трябва да се сменят някви мизерии или е нормално. може ли да се направи нещо за да не стърже или да си карам спокйно????? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

некой да споделя същия минус на задните скорост?да речем зимата - студено е, съответно колата дига обороти като се запали, за да включиш задна ВИНАГИ стърже. а и не само зимата е това. вредно ли е това за скоростната и саамо на мен ли се случва?

И при мен имаше горе-долу същите проблеми ама и с 1-ва. Сменете си маслото в кутията и вижте тогава какво ще се получи. ГЛЕДАЙТЕ внимателно, защото на моята и бяха сипали предишните и собственици ДЕФЕРИНЦИАЛНО :) , а трябва да е моторно синтетика :) Сега съм с такова и при мен всичко е на 6+, така че пробвайте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest civic 1.5 cx

добре на колко км. трябва да се сменя на книга и какво точно трябва. (това сигурно го пише в manual-а ама не знам къде точно :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Мисля че беше на около 40 хиляди, но не съм сигурен. Нека по-разбиращите от мен да си кажат тежката дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Пробвай да натисне6 съединителя и преди да включи6 на задна да вкл за която и да иска6 от предните и тогава вкл на задна и отпуска6 съединителя.Така няма да се 4уе ни6то при вкл.Това го прави за6тото на задна скорост нямат синхронизатор.Това е нормално. Ако съм схванал какво искате да кажете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Хубаво масло в кутията или добавка и проблема е решен.От диференциално става тоя проблем но и при първа , просто невлиза. Има още нещо. Крив феродов диск или не регулиран добре (с много свободен ход и ниско зацепване) увлича и е сигурно изчегъртването. Винаги абсолютно на място , но не на спирачка и със съединител до дъно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Хубаво масло в кутията или добавка и проблема е решен.От диференциално става тоя проблем но и при първа , просто невлиза. Има още нещо. Крив феродов диск или не регулиран добре (с много свободен ход и ниско зацепване) увлича и е сигурно изчегъртването. Винаги абсолютно на място , но не на спирачка и със съединител до дъно.

Марк ами нито един от тея възможни повреди не съществуват на колата,която е 3 годишна :( Какво да й се провери :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Това го прави за6тото на задна скорост нямат синхронизатор.

Това е причината и според мен.Задържаш съединителя 4 секунди ,тогава ръгаш задна и пускаш педала.Ако и тогава се чуе гаден звук-съединителя заминава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

това с 4те секунди работи :thumbs1: благодаря F18 Hornet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

тай като съединителя ти леко увлича даже да е натиснат и амбриажната ос се варти се получава това стаържене. А както казват феновете по горе ....задната няма синхронизатор. Ако вкараш някоя предавка първо варши работа......по принцип големите влизат по лесно. На мен специално ми е най-удобно трета и после задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

това с 4те секунди работи :pirate: благодаря F18 Hornet

да бе и при мен работи:pirate: тъкмо го пробвах 5 минутинай-сърдечни благодарности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

да бе и при мен работи:) тъкмо го пробвах 5 минутинай-сърдечни благодарности

Май много гъсто масълце използвате за скоростните кутии. То лятото ако 5 мин. увлича вала, зимата ще си е директна твъра връзка това масло.Защо не пробвате 5W-30 масло синтетика, или поне 10W-30, както препоръчва ХОНДА. Иначе 15W-40 или дори 15W-50 вече стават много гъсти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet
Отговорено (Редактирано)

Май много гъсто масълце използвате за скоростните кутии. То лятото ако 5 мин. увлича вала, зимата ще си е директна твъра връзка това масло.

:pirate: Мисля,че човека го е пробвал 5 мин по-4 сек дали ще засече ,а не както си го разбрал :pirate:P.S. Аз съм с 10W 40 полусинтетика в скорстите и след 4-5 секунди заддържане не хърка никога ! Редактирано от F18 Hornet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Май много гъсто масълце използвате за скоростните кутии. То лятото ако 5 мин. увлича вала, зимата ще си е директна твъра връзка това масло.Защо не пробвате 5W-30 масло синтетика, или поне 10W-30, както препоръчва ХОНДА. Иначе 15W-40 или дори 15W-50 вече стават много гъсти.

Все пак и с диференцялно съм карал зимата и не е било така на старата кутия. На сегашната , бях с 15W50 Мотул полуситетика и не ми хъркаше задна. В момента е 10W40 репсол +модификатор в маслото и не хърка пак. Но съединителя ако увлича ще хърка. Аз по- принцип от както карам изчаквам задна около 1-2 секунди и няма грижи. Без синхронизатор трябва сам да си я синхронизираш. Това важи за всичко което съм карал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...