Jump to content
Guest dido_dimov

D16z2 Swap

Recommended Posts

Guest dido_dimov

Колеги, възможно ли е това?Дали мога да сложа на двигателя си глава VTEC-E ? Какво евентуално трябва да се подмени за целта? На тези въпроси са ми малко неясни отговорите. Някой може ли да помогне с компетентна информация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

дамо да не се получи downgrade :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov

Идеята не е да се вдига мощност а да се сваля разход. Сега двигателя ми е 112 коня, но предполагам, че ще паднат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

а колко ти харчи сега ? ... че ми е интересно защото и на мен ми харчи приличноП.П. мисля че имаше икономично D16 и няма нужда да се ползва D15 ...

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Я ми я дай тази Д16 глава на мен, а аз ще ти дам глава от

Д15З1 и вси4ки необходими вакум4ета, егр-то 5 жилната ламбда,

па и скоростните кутии може да смениме щом търсиш нисък разход ,

но пове4е от 5л/100 не виждам как ще го свалиш. На мен ми трябва

повер а не икономия - так 4е ако искаш пиши. :lol:

 

Още по-добрата опция е да смениме направо Хондите.

Само ще си върна оригиналните нещица по мойта и става 100% икономик :lol:

Ти си на ход мисли :lol:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov

Средния разход в града е 11,5-12 газ, а навън около 8 при 90-120 км/ч. Бензина в града го гори по около 9,5 л/100кмДругата беля е, че колата е по-тежка от петата генерация и като помисля малко, незнам дали това няма да окаже лошо вличние на разхода.Не бързам с подмяната на глава или двигаел по простата причина, че несъм наясно дали е възможно това нещо да се осъществи. Имаше дискусии на тема повишаване на мощност ... във Варна ако не се лъжа имаше предложение да ми правят двигателя SOHC VTEC и съответно леко покачване на мощноста. Интересното е, че понякога по-мощен двигател прави по-малък разход ... :hondarulez: Кажи lookcho как ми е разхода ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

разхода ти е екстра :D както казах моя извън града на бензин е около 9-14/100 ,но забелязвам че мнооооооого варира като ми е правила под 10/100 градско газ :hondarulez:с ръчкане ... което си е направо нелогично ... но при мен наистина има проблем и като го намеря ще се оправи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:hondarulez: е тая комбинация как я измислихте :D за пасване, мисля че няма да има никакъв проблем, НОстепента на сгъстяване ще отиде около 12.3 : 1 което за твойте бутала си е малко гадна работа. Да не говорим че за да я направиш наистина икономична, ще трябва или да ползваш ЕЦУ от д15з1/з3 и неговата ламбда ( а на това ЕЦУ не можем да му пипаме таблиците) или да се ползва твойто ЕЦУ и да се утепаш от чип тунинг.Това което ме притеснява по настройката е че ще се опитваш да докараш сравнително бедна смес при доста висока степен на сгъстяване.С две думи, ако се навиеш много и решиш да инвестираш много време и малко по малко да се бориш с проблемите може да се получи много интересен двигател, но личното ми мнение е че това е доста труд с абсолютно неясен и съмнителен резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov

Мисля, че точно такова мнение очаквах. Наистина е странна комбинацията и неможах да намеря подробности дали това е възможно технически и дали има смисъл. Явно идеята е несполучлива. Другият въпрос е дали ако на този двигател се сложи VTEC глава ще се получи нещо ?По повод разхода ... и аз съм имал разни изцепки, но е зависело от продавача на гориво и това, което ми пълни в бутилката / резервоара /. Веднъж стигнах до 21/100 извън града :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Не съм казал че е неудачна комбинация, просто има много неизвестни. Иначе д16з2 с втек глава има поне една: тази на greenwather.. и тя като всички д15/д16 с втек глави си върви доста добре но има малко ядове с детонациите около момента на включване на втек-а, но не е болка за умиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov

Неудачна е в моя ред на мисли. Идеята бе да станат по-малки данъците или по-малък разхода на гориво, но това явно няма да се случи ако се направи такава комбинация. По-скоро би горила по-малко с чиста VTEC глава от Z6. Благодарен съм, че има толкова запознати хора. Опитвам се да натрупам знания в тази област, но понякога времето е недостатъчно, друг път опита.Много благодаря за споделеното мнение. :blush1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...