Jump to content
Guest Nikolay

D15z3 разход

Recommended Posts

Guest Nikolay

Здравейте,Имам аз една хондича англичанка с гореописания икономичен двигател, но от това което чета за него, правя си извода, че явно моя не е толкова икономичен, колкото останалите събратя. За какво говоря - на извърградско не съм слизал под 6/100 при скорост 90-100 км/ч, а в града - никога под около 8. Това лятно време. Не е много, но тук чета за разходи извън града дори под 5, а при мен това не се е случвало. Бях на елкон, там смених свещи и казаха, че е ок, бях при Омбре, той гласи нещо по празния ход и също каза, че всичко е наред. От гореописаните процедури, колата тръгна малко по-добре, но разлика в разхода нямаше. Забравих да добавя, че ламбда сондата е сменена. Също така- сложих една добавка на STP за цялостно прочистване на горивната система. Все ми се струва, че хондата не върви както трябва. Понякога придърпва при подаване на газ, минава време докато започне да набира. На магистралата при лек наклон вижда зор, а на равно трудно достига до 6000 оборота /червена зона/ на 4-та.Та, някакви предложения какво да правя? Разходът не е прекалено висок, но все пак явно има някакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Не мисля, че е проблем. Аз на градско съм 10 и съм доволен. Извънградско 6 си е добре. Разход под 5 е в стила на спортните постижения за икономичност. Ще си разбиеш нервите да го постигнеш.Не се тормози за това. :lol:

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Разход под 5 е в стила на спортните постижения за икономичност. Ще си разбиеш нервите да го постигнеш.Не се тормози за това. :blink:

Иво, не 4е нещо, но преди да запо4на да ръ4кам по мойта Хонда (д15з1) - спокойно на дълго си даваше 4,8-5л/100кмно това беше отдавна, ве4е не мога да се похваля с нисък разход,но с обратното мога ;)и все пка нека не збравяме 4е не караме нови автомобили :-( Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didodido

Аз карам същия модел, определено не са бегачки но за разхода не съм съгласен, с каране 90-100 на дълаг път (на 5-та :blink: ) разхода е наистина около 5 на сто (по дани за модела 4,8). За динамични качества и мен ме дразнят наколко неща: на по висока предавка 3,4,5 има мъртва зона от 2-4000 оборота дето трудно набира, 5 предавка маи е само за подържане на скороста но това е главното предавателно число то е по голямо дори от модела с 1,6 мотор. При мен също има едно придърпване при подаване на газ, ако може да се направи ВТЕКА да се включва на 3000 оборота а не към 4000 ще е по добре, за влизане на стрелката в червеното съм го правил 1, 2 пъти но предимно на 2-ра, а там от 4-6000 обората наистина върви. Относно ремотите и профилактиката и аз се размисли за смяна на горивен филтър и за замерване не налягането на бензиновата помпа, свещите са ми на ред. Каква добавка си слагал за прочистване на инжекционна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolay

Каква добавка си слагал за прочистване на инжекционна?

Мисля, че беше на STP, има ги на всички бензиностанции на лукойл и омв, специално пише за почистване на инжекциони, питай някой от продавачите, ще те упъти. Стрива 12-13 лв и се слага на един резервоар. Чудя се обаче, дали не е най-добре инжекторите да се почистят с ултразвук.За вървенето - мисля, че ВТЕКА включва при 2500 оборота при този двигател, а "дърпането" при около 4000 си е от друго, но може и да се лъжа. Затова колата е най-икономична до 2500 оборота, т.е. 90-100 на пета. Но за вървене...забрави. Редактирано от Nikolay

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didodido

За вървенето - мисля, че ВТЕКА включва при 2500 оборота при този двигател, а "дърпането" при около 4000 си е от друго, но може и да се лъжа. Затова колата е най-икономична до 2500 оборота, т.е. 90-100 на пета. Но за вървене...забрави.И аз маи съм чел че ВТЕКА се включва към 2700-2800 оборота и наистина лампата за икономичност ми гасне малко преди 3000 оборота, но като че ли започва да върви и сменя зука на мотора след 4000. Аз също имам някакви подозрения относно бензиновата помпа или някякво запушване по горивната инсталация,но ще започна първо с горивен филтър и добавката за почистване пък да видим какво ще излезе (каква е цената на ламбда сондата?) Страното при мен е че примерно при 100км на 5-та при изкачване като подадеш газ ускорява за секунда две и после си връща сама газта трябва да натиснеш педала до край и след време се усеща че мотора се товари отново и е много неприятно като усещане щото все едно не караш ти ами електрониката си прави каквото иска. Ако постигнеш някакви резултати с ускорението пиши, за сега поне нямам проблеми с разхода, аиде късмет с ремонтите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Две добри няма - или нисък разход или вървене - всеки избира сам :beer: на икономиката скоростите са разли4ни дооооооооста дълги,крайното предавателно число е 3.25 а на нормалните сивици с д15б2 или на малкия витек е 4.25затова се набират по-бавно,но и това е една от причинте да харчат по-малко.и.....ред други неща за които в момента не ми се обеснява,но ако има любознателни(щото знам къв ръб бях и не знаех нищо за витек-е преди) :D - ще полож аусилия да събера материята на едно място и да ги постна в едно цяло. :beer:

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolay

(каква е цената на ламбда сондата?)

Моли се да не ти се разваля, при тоя модел /а май и при повечето витеци/ сондата е с 5 кабела и освен че е скъпа се намира трудно. На мен ми излезе 250 лв от щатите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

(каква е цената на ламбда сондата?)

Моли се да не ти се разваля, при тоя модел /а май и при повечето витеци/ сондата е с 5 кабела и освен че е скъпа се намира трудно. На мен ми излезе 250 лв от щатите.
Отдавана съм спрял с молитвите, мойта е за коша с боклук, но мисля че съм намерил по-добро и по-евтино решение!1.Еку П282. 4-жилна ламбда3.наливат сис е мойте горивни и игнишън табли4ки и си литкам пак.за разхода тогава къв ще стане не мога да прецена.що се отнася до трудното намиране и до цената на 5 жилната ламбда - намира се много лесно , питах в Бултракои ми казах че с доставка до 20 дни (ако имам търпение) и скромните 478лв. и ставам щастлив собственик на нова оригинална такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didodido

Отдавана съм спрял с молитвите, мойта е за коша с боклук, но мисля че съм намерил по-добро и по-евтино решение!

по какво се разбира че сондата е повреденаи как може да се измери налягането на бензиновата помпа с подръчни средства, щото не ми се ходи чак до София за това :) Редактирано от didodido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Отдавана съм спрял с молитвите, мойта е за коша с боклук, но мисля че съм намерил по-добро и по-евтино решение!

по какво се разбира че сондата е повреденаи как може да се измери налягането на бензиновата помпа с подръчни средства, щото не ми се ходи чак до София за това :pirate:
Относно ламбдата - при мен свткаше от време на време 4ека. има куплинг за самотест на еку-то - показа ми гре6ка 48 про4етох в менюала и видях 4ее е ламбдата. тама е описана процедура с редица замервания и...... и така следвайки инструкцийте стигнха до надписа "смененте О2 сензора с нов"относно налягането на помпата мисля 4е ставаше с манометър на бензиновият филтър , трябва ти само един тройник за да може да ака4иш и горивоподаване към системата и уреда за замерванеако искаш по-обстойно инфо специално за ламбдата ще ти прата менюала(поне тези страници де, 4е са много вси4ките) УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest milen77

И аз сам със същата колца и се държи по същия начин.Ходих напред назад да питам кадето не ми е работата и положителен резултат... нанаики.Но колцата си е незаменима.Един авер "завижда" и вика що не я смениш с пасата на баща ти по-хубав е. @#$&^%$ ;) Отидох до вкъщи и се върнах с един голям термометър и му го пъхнах в гащите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didodido

И аз сам със същата колца и се държи по същия начин.

ясно това нашето не са симптоми ами си е диагноза, отределоно сме се сдобили добри и доста икономични колици (предполагам колегата дето почна темата ще се оправи с по-високия разход) но не са за спортни цели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didodido

при мен свткаше от време на време 4ека

мерси за инфото за ламбдата за сега нямам такива симптоми и се надявам да не ми се налага да я сменявам съмняваше само за това дето си отнема сама газта, но това маи си е от модела ;) може да е смешно но коя лампа по таблото е този чек? при мен няма такива мигащи с изкл'чение че АБС на няколко пъти изгасваше по късно, та като казах за АБС нормално ли е при почти всяко запалване на колата АБС да бръмчи за окло секунда, предполагам това е някакъв селфтест ама не е много приятно. Впрочем модела Д15з1 каква му е разликата от Д15з3 и тои ли е ВТЕК-Е или е само ВТЕК?Относно пидиефи-те аз съм изтеглил всичко що има издадено или неиздадено, трябаха ми доста докато си връзвах алармата,оправх скоростите на парното, добавих една две екстри - стъклата и люка се затварят автоматично като щракна алрмата, та даже и клапаните преглеждах щото тракат докато е студена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolay

но не са за спортни цели.

Не са, но за изпържване на голфове и опелчета са идеални. Особено ми е кеф като тръгнем заедно и в момента в който уж започнеш едва да изоставаш, стрелката влиза в 4000 оборота и адиос амиго ;)

може да е смешно но коя лампа по таблото е този чек?

Свети жълто на таблото при включен контакт и неработещ двигател. Изгасва като запалиш колата ако всичко е ок. Ако не свети, значи или крушката е изгоряла, или е откачена. Хубаво е да се оправи, защото иначе няма да разбереш ако има проблем, а и чрез тая лампа се отчитат грешките на ЕЦУ-то.

при почти всяко запалване на колата АБС да бръмчи за окло секунда

Да, нормално е, при мен бръмчи също така ако абс-а се включи за по-продължително време по време на спиране.

Д15з1 каква му е разликата от Д15з3

Никаква. Един двигател, два номера, слагат се на различни купета май.И при мен притракват клапаните като е студена, след ремонта имаш ли подобрение? Редактирано от Nikolay

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didodido

има ли някъкъв символ на тази лампа (да не е една жълта горе в ляво на таблото с нещо чепато на нея)не, клапаните си бяха горе долу в норми само някоко от тях леко притегнах, но гледах да не се уливам щото не съм наи големия разбирач а и е по добре да са хлабави отколкото да ги изгоря, в общи линии чукането на студено си остана. Сега съм се наканил да сменявам масло щото съм с 10в40 полусинтетика на репсол но ве4е врътнах 6-7 хил. километра и сега съм взел 5в40 на фукс но още не съм го сменявал та да видя дали ще има ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolay

има ли някъкъв символ на тази лампа (да не е една жълта горе в ляво на таблото с нещо чепато на нея)

Да, тази е, символът е нещо подобно като на картинката:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

ами аз със Д15Б2 - вчера замерих че на газ (паля на бензин, карам 100-200м и минавам на газ) харча ~ 11л на 100 ... за каране в и около София май е нормално?Днеска ще я няпълна с бензин за да видя колко ще даде ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...