Silvergreen 3 #1 Публикувано 29 Декември, 2012 Здравейте колеги, от няколко дни съм горд собственик на Сивик хечбек, 98 год , d14a4. Имам много въпроси тъй като това ми е първата японска кола и малко ми е различно всичко. Надявам се да не съм много досаден с глупавите си въпроси 1. Какво е това от снимките, къде точно му е мястото и случайно дали заради тия скъсани телчета нямам 1-ва степен на парното? My link 2. Струва ми се че ми губи антифриз колата. Изчетох почти всички теми от форума свързани с това , но уви... При мен няма течове от капачката, маркучите са сухи, купето вътре е сухо, пушека и маслото са нормални?!?!?! Какво може да е ? Ситуацията е следната когато напълня разширителния съд до средата, карам примерно един ден, после пак си е там на същото положение, но на сутринта обаче вече е под минимума. В общо линии за 3 дни това са ми наблюденията, ще продължавам да следя и другите теми, но ако някой се сети нещо нека драсне и тук. 3. Стоповете за мъгла не ми светят, когато сменях тонколоните открих че фасунгата на десния е пълна с вода, когато го бутнах малко светна за миг.... та въпроса ми е как се свалят стоповете, за да ги подсуша и въобще защо се пълнят с вода? 4. Кажете ми добри майстори във Варна , ако си имаме такива Със сигурност имам много други въпроси, но за момента не се досещам. Много се радвам на новата си придобивка и се надявам да ми служи вярно, както и аз на нея Предварително благодаря на всички отзовали се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #2 Отговорено 29 Декември, 2012 4. Кажете ми добри майстори във Варна , ако си имаме такива Със сигурност имам много други въпроси, но за момента не се досещам. Много се радвам на новата си придобивка и се надявам да ми служи вярно, както и аз на нея Предварително благодаря на всички отзовали се MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #3 Отговорено 29 Декември, 2012 Отговори : 1.Това от снимките - "телчетата" на втората снимка са резисторите за регулиране оборотите на двигателя на парното , използван е кантал като съпротивление и трудно се запоява . Още на http://forums.hondab...entry1057162870 и http://forums.hondab...=1 2. Не знам къде се губи антифриза -може да е минимален теч от вътрешната страна на радиатора /между ламелите/ и да се изпарява без да се вижда като теч - трябва да се наблюдава . 3. Стоповете се свалят с пластмасовите гайки от към багажника . Причината за проникване на вода обикновено е гуменото уплътнение между стопа и ламарината - може и със силикон , може и с ново / или микропореста гума/лента за изолация ( например лента за външна топло изолация на тръби ) /. 4.Майстори много , но са специализирани - двигател , електроинсталации , изпускателна система .... - конкретизирай . Колегата M.Todorov е дал точен човек ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 29 Декември, 2012 Здравейте колеги,...2. Струва ми се че ми губи антифриз колата. Изчетох почти всички теми от форума свързани с това , но уви...При мен няма течове от капачката, маркучите са сухи, купето вътре е сухо, пушека и маслото са нормални?!?!?!Какво може да е ? Ситуацията е следната когато напълня разширителния съд до средата, карам примерно един ден, после пак си е там на същото положение, но на сутринта обаче вече е под минимума. В общо линии за 3 дни това са ми наблюденията, ще продължавам да следя и другите теми, но ако някой се сети нещо нека драсне и тук....Нормално е да тегли като изстине.Гледай топлото положение или студеното - все тая! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове