Jump to content
Guest D16A8

температура

Recommended Posts

Guest D16A8

Бихте ли ми казали как стои стрелката на температурата като се набутате в задръстваниата. Визирам по-специално колегите от Софето, незнам какви задръствания има в другите градове.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Еми когато сам в голямо задръстване някай път почне да се покачва но не в критичните не сам имал случай поне аз стрелката ми да отиде в червеното когато почне да се вдига изключвам от скорост и давам повечко гас и тя спада или включвам парното или климатика ако е лятото и стрелката в 3те случая се нормализира :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Аз в Софето не карам много точно заради тези задръствания, но в неделя вечер пред стеснението на двупосочния тунел на Витиня редовно има доста дълго задръстване, което веднъж беше стигнало дори преди входа на предния тунел, а това си беше към час "първа-свободна" и то по баира нагоре ... добре се представи колата, стрелката не мръдна.Иначе както каза колегата - ако тръгне нагоре - газ, за да се върти водата по-бързо, той вентилатора си знае и се включва. :cool:

Редактирано от iSpider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Абе колеги,аз имам обратен проблем...,на градско се дьржи ок,оба4е на извьнградско направо ми пада под нулата???Ина4е парно си имам но изстива и толкова!?Ве4е си мисля 4е не6то с дат4ика ми не е наред,и утре 6те я забележа дали ми се вкл.автомати4ний смука4.Ако е така, 6те стои оборотомера на 1500 об. и тогава не ми се мисли как ми бьрка в здравето с бензинеца :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rossen

Абе колеги,аз имам обратен проблем...,на градско се дьржи ок,оба4е на извьнградско направо ми пада под нулата???Ина4е парно си имам но изстива и толкова!?Ве4е си мисля 4е не6то с дат4ика ми не е наред,и утре 6те я забележа дали ми се вкл.автомати4ний смука4.Ако е така, 6те стои оборотомера на 1500 об. и тогава не ми се мисли как ми бьрка в здравето с бензинеца :)

Термостат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Абсолютно!

Няма грешка! С добре работещ, или с нов - загрява бързо, до където трябва и не мръдва от там - баир, задръстване, газ до ламарината на магистралата - хич я не боли! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest boko

Еми когато сам в голямо задръстване някай път почне да се покачва но не в критичните не сам имал случай поне аз стрелката ми да отиде в червеното когато почне да се вдига изключвам от скорост и давам повечко гас и тя спада или включвам парното или климатика ако е лятото и стрелката в 3те случая се нормализира :)

Тва поведение дето го описваш не е нормално. При мен беше сащото и смених термостата.е тук сам си го описал случая.стерелката не трябва да марда при никакви задръствания ни лете ни зиме.целата работа е че термостата има една гумичка дето се напуква и тои започва да отвария по труднотака че маи и ти ще требе да го сменияш - 35 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pancho

При мен повече от малко над средата не е качвала никога.Барзо качва нормалната темперетура и повече не марда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Моя самолет като загрее, стрелката винаги седи малко под средата, и веднъж стигне ли до там повече не мърда, освен ако не изгася двигателя. Седи си като нарисувана, даже преди и след пускане на перката не се отклонява.Та чак се чудя дали имам много добро оглаждане, или просто ми е развален датчика или блокирана стрелката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Pit Bull

Моя самолет като загрее, стрелката винаги седи малко под средата, и веднъж стигне ли до там повече не мърда, освен ако не изгася двигателя. Седи си като нарисувана, даже преди и след пускане на перката не се отклонява.

 

 

Ако те мъчи толкова ;) ,4е не мърда, пробвай на дълаг път да я задаржиш в критичните.Иначе всичко ти е супер и това показва какво значи името HONDA ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да ви кажа. Имало е въздух в системата. Обезвъздуших по книжка и сега всичко е ок. Както пишете- не мърда от малко под средата. Днес работи 40 мин. на място докато почне да се покачва и то съвсем леко. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromir

Колеги и при мен откакто смених радиатора и антифриза с него, и мойта стрелка стои малко под средата. Иначе парното си е огън ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest APOLON

При мен също е така, качва до средата и до там повече не качва, но забелязах,че когато карам по цариградско и засиля с около 100 и освободя от скорост и стрелката по едно време я гледам как лека по лека минава надолу и стига почти до нулево равнище, после пак се качква до средата когато включа на скорост. Но общо взето повече от средата не скача, както и да я карам ..................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pancho

Да ви кажа. Имало е въздух в системата. Обезвъздуших по книжка и сега всичко е ок. Както пишете- не мърда от малко под средата. Днес работи 40 мин. на място докато почне да се покачва и то съвсем леко. ;)

И как я обезвъздуши по книжка.Какво направи точно ,стъпка по стъпка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Да ви кажа. Имало е въздух в системата. Обезвъздуших по книжка и сега всичко е ок. Както пишете- не мърда от малко под средата. Днес работи 40 мин. на място докато почне да се покачва и то съвсем леко. ;)

И как я обезвъздуши по книжка.Какво направи точно ,стъпка по стъпка
Да кажи точно , че мойта по баир отива малко след средата.Пробвал съм да доливам антифриз няколко пъти , но не глътна нито грам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov

Мойта хубавица започва да прави същите номера ... от както захладня. Веднъж извън града много я изстудих. Времето беше кофти, рано сутрин, беше загряла но като я изпънах извън града и падна стрелката. Може би не е било това ключовото събитие, но скоро след това забелязах, че сравнително бавно вдига температура дори при 10 минутна работа на място или в движение. Започвам да се замислям за термостат и аз.Що се отнася до обезвъздушаването ... веднъж съм го правил, когато сменях антифриз и промивах системата. Има пробка да я наречем на входа на водата към главата. Явно там се пада височинката. На нивото на горния ръб на радиатора.та на работеща система от там се развива докато излезе плътна струя. Съответното икзотлеикчлеос тво се долива обратно в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Термостаааааааааат!

Пичове,независимо дали карате на село ,в София ,Пловдив, Лос Анджелис , Ню Йорк или Нова Зеландия стрелката не тряаа да мърдаааа !! ,след като веднъж е загрял маторя :lol: .Затова вижте кво ви казва "Soichiro" !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

анджек!ако пък не се оправи с термостата, явно има и друг проблем: датчик на вентилатора, запушена част от радиатора и т.н.за 2 години, мойта е вдигала температура над нормалното точно веднъж... беше без вода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zora

На мен ми загрява бавно - едва след 10-тина мин работа на мотора на място или по задръстените улици. После като вдигне температурата, стрелката си стои постоянно малко под средата. Докато се вдигне стрелката обаче колата като че ли не върви много добре (може и да си внушавам де). Да сменям ли термостат? И къде?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

моита стрелка е малко под средата и досега винаги си е стояла там, ве4е ;) 4-ри години става на сивика 4е и на акорда преди:lol:години ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да ви кажа. Имало е въздух в системата. Обезвъздуших по книжка и сега всичко е ок. Както пишете- не мърда от малко под средата. Днес работи 40 мин. на място докато почне да се покачва и то съвсем леко. :lol:

И как я обезвъздуши по книжка.Какво направи точно ,стъпка по стъпка
Да кажи точно , че мойта по баир отива малко след средата.Пробвал съм да доливам антифриз няколко пъти , но не глътна нито грам
Еми отваряш капачката на радиатора и развиваш едно като пробка, което се намира там където горния маркуч от радиатора влиза в главата. Наливаш вода в радиатора докато оттам потече плътно, без мехурчета(ако има). После го затягаш и палиш с отворена капачка(свалена) и чакаш така докато се включи перката поне 2 пъти! После затваряш, проверяваш за течове ако нещо е пипано и си готов! Така пише дословно. На мен засега не ми загрява, но по-натам ще си взема един термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Да ви кажа. Имало е въздух в системата. Обезвъздуших по книжка и сега всичко е ок. Както пишете- не мърда от малко под средата. Днес работи 40 мин. на място докато почне да се покачва и то съвсем леко. :lol:

И как я обезвъздуши по книжка.Какво направи точно ,стъпка по стъпка
Да кажи точно , че мойта по баир отива малко след средата.Пробвал съм да доливам антифриз няколко пъти , но не глътна нито грам
Еми отваряш капачката на радиатора и развиваш едно като пробка, което се намира там където горния маркуч от радиатора влиза в главата. Наливаш вода в радиатора докато оттам потече плътно, без мехурчета(ако има). После го затягаш и палиш с отворена капачка(свалена) и чакаш така докато се включи перката поне 2 пъти! После затваряш, проверяваш за течове ако нещо е пипано и си готов! Така пише дословно. На мен засега не ми загрява, но по-натам ще си взема един термостат.
тук забрави да споменеш че колата като се обезвъздушава парното трябва да е включено и да работи на топло ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Хонда използават така наречената "Отворен тип охладителна система",без рециркулация на охл.течност и ниско налягане на загрелия флуид-0.9-1.1 бар.В същото време двигателите им работят в ниски температурни режими от порядъка на 79-86 град. което предполага трудно достигане на точката на кипене на охладителната течност.Има европейски автомобили работещи на 97град. което си е направо безумие и руска рулетка,но така са решили така са ги произвели.За правилната работа на охладителната система е важно термостата да е изправен,не е толкова скъп че да се сменя само когато има проблеми,а и самата му смяна е лесна процедура.Не затваря плътно големия кръг,а има малък отвор за самообезвъздушаване,с което обезвъздушаването на цялата охладителна система е сведено до елементарното развиване на обезвъздушителния щуцер на студен двигател.Така че по въпроса на колегата да си смени термостата.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaHeart

При мен няма стрелка а ламБи.Но, веднъж загряла колата, застопорява на три светлинки (половината), и не помръдва от там и в най-грандиозния софийски трафик с парно на 6.Останалите съм ги виждал светнати само когато давам на контакт, преди да запаля и никога повече.Определено има проблем.Температурата не трябва да мърда.Поне на Хонда, де.Че имах една, френско производство...там температурата беше доста относително и променливо понятие...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...