Jump to content
Guest REDPOWER

Една молба

Recommended Posts

Guest REDPOWER

Колеги има ли някой от Вас който да знае немски?Трябва ми помощ за едно преводче на една информация за суап.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER
Неми върши работа,трябва ми от немски на български.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 8100rpm

слушам те казваи кво да превеждам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

слушам те казваи кво да превеждам

Hi, hab mir ne Ansaugbrücke vom D16Z6 geholt und die nach deiner beschreibung reingebaut!!! Leider stimmt jetzt irgendwas nicht! Hab alles vom D16Z6 übernommen ausser Drosselklappe da der eine Stecker anders ist als bei mir! Ist auch angesprungen und so, hatte aber das Gefühl als ob er von irgendwas zuwenig oder zuviel bekommt! Deswegen habe ich mir sogar die Stecker von den Einspritzdüsen besorgt und die Einspritzdüsen vom D16Z6 ebenfalls übernommen einschliesslich der Fuelrail! So dachte dann das dass Ding jetzt abgeht wie ne Rackete aber Der reagiert jetzt voll komisch wenn ich so halbgas gebe dann läuft er relativ normal (stockt ab und zu) wenn ich dann aber komplett durchdrücke will er erst kommen und kackt dann voll ab d.h. die drehzal geht so langsam hoch das man, das fast mit nem auto vergleichen kann der 20PS hat!!!! Was meinst du woran das liegen kann! Kumpel von mir hat gesagt das das vielleicht an dem Luftmengenmesser liegen kann bzw. das Benzin-Luftgemisch passt nicht! Als ich die Einspritzdüsen vom EJ9 drinhatte ist er besser abgegangen aber mit komplett alter ASB lief er noch besser! Das kann doch nicht sein die Brücke ist doch größer normal müsster er doch mehr Power haben oder nicht!???И това:Haben uns am Wochenende Lars EJ9 vorgenommen. Als ersten der ASB tausch. EJ9 Brücke abmachen... Vergleich Ej9 ASB vs. EK3 ASB dann die EJ9 Drosselklappe an die EK3 ASB Da das EACV beim EJ9 nicht benötigt wird, einfach mit einem Schlauch zumachen Diverse Schläuche verlängert, Kabel und Stecker müssen nicht verlängert werden, passen 1:1 Unbedingt die EJ9 DK Dichtung nehmen, weil sonst leerlaufdrehzahl zu hoch ist. Haben den Gaszug an die ASB angepasst, müssen uns da noch was einfallen lassen, weil so auf dem Gaspedal Jetzt passt auch endlich ne Domstrebe rein... Haben vorläufig den Luftfilterkasten und Rohr vom EK3 verbaut zuwenig Gegendruck ist Als nächstes war das fahrwerk(KW V.1) dran. Vorne bis auf 4 Windungen runter, hinten noch 13 Windungen frei... Das Ergebnis Den ESI Krümmer hatten wir schon vorher eingebaut... Der ASB Tausch hat ca. 3 Stunden gedauert, bis der Wagen Einwandfrei lief. Hab bestimmt vile Sachen zu Umbau vergessen, also wenn fragen sind, einfach hier posten...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Здрасти,намерих си един всмукателен колектор от Д16З6 и го преработих по твойте указания. За съжаление има някакъв проблем.Взех всичко от Д16З6 освен дроселклапата, понеже единия накрайник(не съм сигурен за тази дума,може би куплунг) при мен е различен.Мотора запали, обаче имаш чувството че сместа е по-бедна или по-богата.Затова намерих и куплунг от инжекцията и дюзите от Д16З6 както и fuelrail-a.Вече мислех че колата ще е като ракета.Обаче реагираше много странно като съм натиснал гаста до половина и си върви горе-долу нормално обаче като я настъпя и се отказва т.е. стрелката на оборотомера се качва толкова бахно сякаш колата е 20 коня!!!Как мислиш на какво може да се дължи това??Един приятел казва че вероятно проблема е в сензора за кислород т.е. не е точна сместтаКато сложих дюзите то EJ9 тругна по-добре, а със стария всмукателен колектор е още по-добре.Това не може да бъде!! (die Bruke е мост, ама не виждам смисъл, можеи да има и друго значение) е по-голям от нормалния, би трябвало да вади повече мощност.No2През weekend-a се хванахме с EJ9 на Ларс.Първо смяната на всмукателния колекторМахнахме моста на EJ9..Сравнихме всмукателния колектор на Ej9 и EK3сложихме дроселовата клапа от Ej9 на всмукателния колектор на ЕК3Тъй като EACV-то няма да е необходимо при EJ9, просто го запушваме с едно маркучеРазличните маркучета се удължават,кабели и куплунзи няма нужда да се удължават, пасват 1:1Непременно се взимат уплътненията от дроселовата клапа на EJ9, тъй като иначе оборотите на празен ход са много високиСлед като нагласихме подаването на гаста към всмукателния колектор, трябва да измислим нещо и за педала Най накрая пасва и една разпънка(предполагам???)Временно поставихме въздушния филтър и air intake-a от EK3обаче има малко противоналягане ???Als nächstes war das fahrwerk dran. Vorne bis auf 4 Windungen runter, hinten noch 13 Windungen frei... Това не го схващам Резултата:Извивката за ESI-то(само че ЕСИ незнам какво е) бяхме направили предварително...Смяната на всмукателния колектор ни отне около 3 часа докато колата си вървеше безпроблемно.Със сигурност съм забравил много неща по swap-a, така че ако имате въпроси питаите.. Ми това е. Постарах се да е възможно най-адекватно написано, но на места несхващам смисъла и ми е трудно. Дано съм бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Бате мерси много съм ти благодарен.Май ще се окаже че работа ще ми свърши и колектор от з6-ца.Ще бъде ли много нахално ако те помоля да ми преведеш още няколко такива текстчета?hi leute , so ich wollte eigentlich heut mal mit meinem ASB swap bei meinem ej9 anfangen , hab dazu die ASB vom D16Z6 hier bei mir... so bevor ich aber angefangen habe auseindern zu schrauben(weil ich das auto eigentlich täglich brauch) hab ich mir alles nochmal genauer angeschaut und festgestellt das die neue ASB drei befestigungspunkte für die Ventilleiste hat und die alte nur zwei (siehe bild) , mir wurde aber bei mehrer forumbeiträgen "versprochen" das ich alles vom der alten ASB übernehmen kann , also ventile,DK usw deswegen hab ich nun ein großes ? über mir ! es gibt ja wohl einige hier die desem Swap mit genau der D16Z6 brücke gemacht haben ich hoffe ihr könnt mir weiter helfen , ebenfalls wollte ich noch wissen was ihr mit dem sensor gemacht habt der in dem alten luftfilterkasten recht drin steck(siehe bild)? was soll ich mit dem dann machen?ich mein der kasten is ja dann nicht mehr da? ich hoffe ihr könnt mir schnell helfen , auf antworten freu ich mich , und bitte keine verweise auf ander beiträge oder so , ich hab gerade ca 2 1/2 h hier verbracht alles gründlich durchzulesen was zu diesem thema hier zu finden ist und ich hab bis jetzt keine richtige antwort gefunden ... danke im vorraus mmh die Ansaugbrückenswaps die ich kenne, sind nur komplette swaps also mit Drosselklappe, Anaugschlauch, Luftfilterkasten etc. vom Z6... weiß gar nicht ob deine Drosselklappe da überhaupt ranpasst... aber das sollen hier unsere Experten im Forum klären also die einspritzleiste von deinem wirste da nicht dranbekommen. das wäre bei einer d16y8 asb gegangen, aber bei der z6 leider nicht.hast du nicht die einspritzleiste vom D16Z6??? habe bei mir auch geswapt und musste auch ne andere leiste nehmen aber meine einspritzventile dort rein gesetzt...danke für die antworten , hab ich das also richtig verstanden , das ich nun noch die leiste vom d16z6 brauch und dann kann ich starten oder brauch ich sonst noch was vom d16z6 ??? hab bis jetzt nur die reine asb mehr nicht ?! wo bekomme ich so eine leiste her ???man kann doch bestimmt die leiste übernehemen indem man einfach die 3 löcher bohrt. müsste doch zu machen sein. mfgalso du holst dir einen AirIntake und da kann man den in das Rohr mit reinsetzen, klappt bei mir wunderbar. Habe hier auch schon eine ASB etc. rumliegen, fange damit nächstes We mit an da das Rohr noch auf dem Wege ist. Hie aber mal ein Foto vom jetzigen AI wegen dem Lustmesser da. danke für die antwort, das mit dem sensor wäre ja dann kein problem das griegt man ja irgendwie hin , muss hat irgendwo im ansaugkanal vor dem DK sein .... aber was soll ich nun mit der einspritzleiste machen ? kann mir keiner weiterhelfen ???also auf die schnelle weiß ich auch nicht wo du eine herbekommen könntest... aber bei ebay.com gibts viel mehr als bei ebay.de, dauert halt auch länger. aber eben andere asb, also vom y8. die soll eh die beste (originale) für d-motor sein.meinst du etwa das ich mir ne neue asb holen sol und zwar die y8 oder wie ? ne das lass ich mal hab die andere ja net um sonst gekauft kann den sonst keiner weiter helfen , lauft forum haben die doch schon soviele bei sich verbaut ???? Мерси предварително и ти обещавам една почерпка.

Редактирано от REDPOWER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Здравейте хора,днес исках да започна суапа на всмукателния колектор на моята ej9, и имам вече колектора от Д16З6...та преди да започна и да разглобя всичко(понеже ползвам колата всекидневно) прегледах и останових отново че новия колектор има 3 места за захващане към лаисната с клапаните(Ventilleiste мисля че това значи), а стария колектор се захваща само на 2 места(виж снимката). Беше ми обаче "обещано" от много съфорумци че мога да ползвам всичко от стария колектор - клапани, дроселова клапа и тн. и затова имам един голям въпрос. Има няколко човека тук, които са правили този суап с мост от Д16З6 и се надявам че ще може да ми помогнете и занапред. Интересува ме какво направихте със сензора, които се намира вдясно в кутията на въздушния филтър(виж снимката)?Какво да правя с него? В смисъл кутията вече нали я няма? Надявам се можете да ми помогнете бързо, ще се радвам на отговори, само моля не ме препращаите към други теми, от 2 часа и половина и изчетох основно каквото има по тази тема и каквото можах да открия, но досега не съм намерил подходящ отговор...Мерси предварително.Ммм суаповете на всмукателни колектори, които са ми известни са пълни суапове със дроселовата клапа,Anaugschlauch(това незнам какво е, някакъво маркуче,ама какво точно...), кутията на въздушния филтър и тн. от З6... нямам идея дали твоята дроселова клапа въобще пасва...но това ще изяснят експертите от форумасъщо и einspritzleiste(това трябва да е fuelrail-a)от твоя всмукателен колектор няма да пасне. Това беше пробвано при един суап на всмукателен колектор от d16y8, но за съжаление не и при З6Нямаш ли fuelrail-a от Д16З6???аз направих суап-а и трябваше да взема друг fuelrail, но си оставих моите einspritzventile(инжектори предполагам)...Благодаря за отговорите, ако съм разбрал правилно значи ми трябва още само fuelrail-а от Д16З6 и мога да започна или ми трябва и още нещо от д16з6??? За сега нямам само вътрешността на колектора(поне така го схващам това hab bis jetzt nur die reine asb mehr nicht ) От къде да си намеря fuelrail??Определено може и на друг fuelrail просто да му се пробият 3те дупки за захващането. Просто трябва да си го направиш сам.mfgАма за днеска толкова от мене, че ми свършва работното време:cool: и ще си бягам. Ако до утре не ти го е превел останалото някой ще гледам следобед да го довърша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Бате ти си номер едно.Ако си от София ела във вторник на седмичната да почерпя.Само още нещо това е линка на темата която ме интересува.Въпроса ми е с моя дросел и инжектори но с фуелрейна от з6-цата ще може ли да стане това което искам.Моляте ако имаш възможност разгледай темите там и ми кажи.Чакам отговорhttp://www.maxrev.de/asb-swap-beim-ej9-wol...dann-t22257.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Sorry че не ти отговорих вера ама цял ден не ми работеше нета :) Начи прегледах го този линк с темета, обаче там човека още не е направил тоя суап и не мога да ти кажа става ли или не. Обаче се порових малко и намерих няколко теми където нещата са направени вече. Обаче ако може дай ми малко повече инфо - от профила виждам че си с Д14А3, ама на това двг. му EJ9 ли е? Щото намирам този суап на MB2(ама като не знам това шаси ли е, двг. ли е). Та ето няколко линка:1 - какво се сменя за да стане от 75 --> 90 коня. На немски е но има много ясни снимки2 - обяснение какво се прави при MB2. Няма снимки, но е добре обясненолинк3 - тук човека е с EJ9 и пита за суапа на колектор от Д16З6: линк пича във втория пост (дето обяснява за МВ2)му отговаря:от неговата кола се ползват: инжектори и дроселова клапасменят се: всмукателния колектор, уплътненията му, fuelrail-a,удължават се: 2та маркуча за охлаждане на дроселовата клапа(към и от нея), както и 3ти за проветряване на картера.новоизолират се: кабела на сензора както и кабела на инжекторите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Sorry че не ти отговорих вера ама цял ден не ми работеше нета :) Начи прегледах го този линк с темета, обаче там човека още не е направил тоя суап и не мога да ти кажа става ли или не. Обаче се порових малко и намерих няколко теми където нещата са направени вече. Обаче ако може дай ми малко повече инфо - от профила виждам че си с Д14А3, ама на това двг. му EJ9 ли е? Щото намирам този суап на MB2(ама като не знам това шаси ли е, двг. ли е). Та ето няколко линка:1 - какво се сменя за да стане от 75 --> 90 коня. На немски е но има много ясни снимки2 - обяснение какво се прави при MB2. Няма снимки, но е добре обясненолинк3 - тук човека е с EJ9 и пита за суапа на колектор от Д16З6: линк пича във втория пост (дето обяснява за МВ2)му отговаря:от неговата кола се ползват: инжектори и дроселова клапасменят се: всмукателния колектор, уплътненията му, fuelrail-a,удължават се: 2та маркуча за охлаждане на дроселовата клапа(към и от нея), както и 3ти за проветряване на картера.новоизолират се: кабела на сензора както и кабела на инжекторите

Да бате моита се води EJ9 и ме интересува всичко за суапа на всмукателен колектор от з6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Начи от това което прочетох из тези немски форуми намерих само 2ма които са направили този суап, но и двамата нямат подробни описания със снимки. Темите им са :http://www.hondatreffen.de/artikel/19873/h...-eingebaut.htmlиhttp://www.hondapower.de/phpBB2/viewtopic....p=726298#726298Това което мога да ти кажа е:както пише в по-горния ми пост можеш да ползваш твоите инжектори и твоита дроселова клапа. Според пичовете пасват без проблеми. Трябват ти колектор от Д16З6 и fuelrail-a, както и уплътненията(гарнитурите де :) как не се сетих по-рано че се казват гарнитури а не уплътнения ;) ). Ще трябва да си вземеш и кутията за филтъра и тръбата или направо да си направиш cold air intake.Ще трябва да си вземеш и по-дълги маркучи за охлаждането на клапата и друг за проветряване на картера. Сега тука не съм много сигурен точно какво има при теб и какво трябва да направиш.При теб в кутията на филтъра или във всмукателния колектор би трябвало да имаш сензор за количеството кислород. Него ще трябва да го свържеш към новия cold air intake за да не ти държи високи обороти на празен ход. Ако този сензор е тн. EACV то на едното място казаха че просто се запушвал. Ама как точно????Другото което ще е евентуален проблем е жилото на газта(поне Gaszug го разбирам така) При смяната ще се получи че ще остане по-дълго. Или ще ти трябва ново по-късо жило или единия пич го беше регулирал някакси откъм педала. Сега за ползите - на места казват около +15 коня, ама никои не е мерил на дино. Това което виждат е че след 4000 оборота много по-бързо се развърта и между 4000-7000 оборота разликата е осезаема. Това е синтезирано от нещата които пише по тези форуми. Ако имаш някакви други конкретни въпроси по-добре ще е май да се контактува директно с някои от тези пичове Ми това е дано съм ти помогнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...