Jump to content
Guest Anatoli_Dutsov

ЦРХ 1.5 12в Турбо

Recommended Posts

Guest Anatoli_Dutsov

преди 23 минути се родих за 23ти път ... и си подарих турбо т25/28 волвофен от тунинг.бг ми е докарал една бройка на приемлива цена и я капарирах та след 5-6 дена ще му я платя и ще я взема. понеже съм бос по асфалта бихте ли ми помогнали като начало с малко прости сметки и схемички ... като почнем от колекторите мен ми е малко смотан двигателя и не съм намирал за него готови ... така че очаквам малко помощ от вас поне за това ... колко мм трябва да са тръбите в началото(фи и дебелината на стените на тръбите) и някаква схема за турбо колектори ще е от полза защото човека който ще ми ги прави е адски добър заварчик в АЕЦ козлодуй но никога не е виждал такова животно ;) това ще е за начало ... после някой ми каза че трябвало да се подлага нещо между блока и главата там при гарнитурата ако правилно съм разбрал за да се увеличела горивната камера ... хелппп ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ами има тука във форума едни диваци с турбо под капаците и те могат да помогнат повече от мен,но все пак ще споделя каквото знам набързо.това което се подлага е пластина с различна дебелина в зависимост колко искаш да "разредиш"(степента на сгъстяване) двигателя.Другия и по-чист вариант е да намериш бутала за твойта кола с ниска степен на сгъстяване и направо да ги смениш.Потърси по сайтовете за такива,а по форумите за информация твоят двигател правен ли е с търбо някога/някъде?100% някой го е правил преди теб,защото това не е опел или москвич,а хонда.и части има 100%-само трябва да ги намериш.Та по форумите където ще търсиш ще намериш полезна информация и Ноу-Хау,т.е. ще разбереш какво трябва да купиш и откъде.Всичко зависи до голяма степен и от това какво целиш като коне/налягане и други.Сещаш се че след драстично повишаване на мощността на двигателя ти това влачи след себе си други проблеми......,като хужда от добро охлаждане,по-"здрав" съединител,по-стабилно окачване и спирачки ако искаш да не се превръщаш във въздушен транспорт и така....А и като намериш теми по форумите за турбо на твоя двигател ще видиш и какви колектори използват,кой е по-удачен,кой ти допада повече,откъде са купени или ако не се продават можеш да ги ползваш за образец и да ги покажеш на твоя човек със заварките.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Аз също съм се заел с турбиниране ... ако нещо те интересува питай ще ти помаган ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

мерси след 1 седмица когато започна да си го монтирам ще имам нужда от някой да ми помага ... радвам се че ще мога да питам вас ... а сега едно въпросче ... на изпускателния колектор който гледам в интернет има два отвора единия е с 4 дупки за болтчета ... той е за турбото, но другия е по малък и е с два ... за какво служи защото от сайта който ми даде колегата ... намерих една снимка на уредче с същия отвор, който аз нямам ... ще ми трябва ли това? http://www.turbobygarrett.com/turbobygarre...l-Wastegate.gif ... и то ли се монтира на колектора ... ако не ми трябва направо когато ми правят колектора да кажа да не ми правят отвор за този уейстгейт ... турбото си има негов си уейстгейт по принцип

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Гледам си се хванал с сложната задача :cool: какво очакваш от колата като стане какви са ти идеите и с какво смяташ да я мапваш ?

Редактирано от V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Гледам си се хванал с сложната задача :cool: какво очакваш от колата като стане какви са ти идеите и с какво смяташ да я мапваш ?

Да това е добър въпрос :cool: А иначе онази джаджа на снимката е уестгейт... ако си имаш на турбото не ти трябва :yes: А кажи кой ще ти прави колекторите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

колекторите ще са съвместно дело на мен и двама приятели единия ще огъва тръбите,аз ще дам идеята за формата и дебелината и ще ги купя, другия ще ми ги направи на аргон ... ще ги завари де ... за електрониката има време аз да монтирам турбината и да ми пасне сичко както трябва ... пък като не стига бензин ... най много да не вървй колата временно ... така че не се тормозя от сега за мапване и глупости, а за очаквания ...кво да ти кажа колата е 101 коня и за мен върви много ... до 3та седи на едно място, ускорява добре ... но нещо почна да не ми стига ... а и очаквам да науча процеса на турбиниране върху нея и да пренеса каквото съм научил на следващата си кола с разни подобрения които ще науча от вас ... :) хитро нали :) та аз повече от 150 коня не очаквам да стане въпреки че ме убеждават че на 0.7 бара можела да мине 190 ...струва ми се рисковано и въпреки че уж буталата и биелите държали до към 200 коня ... пак ми се види трудно да стане ... но 150 ми се струват реално постижими ...а като се има впредвид че сега е 101 и ми харесва как върви ... си представям с още половин кола мощност как ще е

Редактирано от Anatoli_Dutsov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

давай колега така ми харесваш имаш хъс браво дано по скоро стане готова колицата за да видим резултата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Надявам се 4е си избрал турбото да съответства на твоя двигател и на това в кои обороти ще я кара6 за макс. кпд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

т25/28 е турбото би трябвало да стане не съм се мятал на т3/т4 щот мисля че са ми големички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Разгледай ТУК!!!Даста интересен форум,особенно ако си на ти с английския!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

"...така че не се тормозя от сега за мапване и глупости, а за очаквания..."про правене на турбо кола глупости няма :) вземи го това в предвид всяка една настройка трябва да е супер точна иначе ще плачеш след това точно от тези "глупости"190 коня от 0.7 бара налягане трудно ще направиш ми се струва :huh:а и това с буталата до голяма степен е вярно , че уж издържат до +90/100% в/у оригиналната мощност , но аз никога не бих пробвал :) и все пак ти пожелавам от все сърце успех в начинанието ти !защото си мисля , че това е мечта на 90% от съклубарите ... както и на мен естествено ;)

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

и на мене ми се виждат странни тея 190 коня дето ми казаха че можело да се постигнат само на 0.7 бара ... но нали ви казах и 150 да стане пак ще и се радвам ... а сега ще ползвам темата за да питам 1-2 неща за които не си струва да отварям нова тема ... едното е какво е шпер дайте някоя снимка на това чудо чел съм го по разни теми но не знам какво значи, другото е ... според вас какво е реално да очаквам с турбото? като се има впредвид че няма да слагам нищо друго по двигателя само турбо, кулер, БОВ, ... по дебели тръби на генерацията примерно 63мм, шорт шифтер и до тук са ми финансовите възможности за сега поне ... докато събера още кинти :( и друг въпрос ми е с пиджи бек или както там се казва или да се чипва ЕКУ-то ... кое е по добре и моето може ли да се чипва или трябва да го сменям ... колата е Ген1 ЦРХ с сток еку

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

и на мене ми се виждат странни тея 190 коня дето ми казаха че можело да се постигнат само на 0.7 бара ... но нали ви казах и 150 да стане пак ще и се радвам ... а сега ще ползвам темата за да питам 1-2 неща за които не си струва да отварям нова тема ... едното е какво е шпер дайте някоя снимка на това чудо чел съм го по разни теми но не знам какво значи, другото е ... според вас какво е реално да очаквам с турбото? като се има впредвид че няма да слагам нищо друго по двигателя само турбо, кулер, БОВ, ... по дебели тръби на генерацията примерно 63мм, шорт шифтер и до тук са ми финансовите възможности за сега поне ... докато събера още кинти :( и друг въпрос ми е с пиджи бек или както там се казва или да се чипва ЕКУ-то ... кое е по добре и моето може ли да се чипва или трябва да го сменям ... колата е Ген1 ЦРХ с сток еку

направо да ти кажа :от 0.7 бара 190, че и + коня няма да постигнеш ако ще и господ да слезне на земята шпера ще ти го обясня по най-простия начин - блокаж ... не позволява да се върти само едно от задвижващите колела - примерно смачкаш газта на първа ... в 99% от случаите започва да пили само една от гумите / най-вече май дясната по мой наблюдения /с тоя шпер ... блокажа де, в зависимост от това колко % е - би спечелил от старта понеже се получава по-добро ускорение при едновременното "драпане" и на двете задвижващи колела.за съжаление със сорт шифтер турбо кола не се прави :( чипването на екуто/смяна на електорниката може би е най-важното в случая с турбинирането - защото не е е ли настроена една турбо кола както трябва ... всеки знае какво се получава - НИЩО!. но там нека ти обясни даркоси или 1нет как става магията на киното :( има още доста неща , който трябва да ти се обяснят , но не мисля ,че съм аз човека , който е компетентен по този въпроси както казах в предния си пост - мога от все сърце да ти пожелая само Успех! ;) Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колег наистина успех в начинанието , наистина сигурно ще си един от малкото , ако не и единствения който направи нещо подобно на такъв двигател :( но ще те накарам да се замислиш , за дирекнта смяна на двигател , ЦРХ-а ти без да си даваш зор поема 1.6 16клапана 136 коня двувалка , която по-нататъка ще ти е много по-лесно да турбинираш ( изцяло от страна на електроника ) , за 1.5 12клапана ако това не е спънка , ще чакам с нетърпение да турбинираш , че имам и аз един такъв двигател , но на сивик :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

знам какво поема без проблем обаче знам и колко пари ми трябват за суап-а а ги нямам, това с турбото го правя за да се науча за следващата кола която ще имам ... един вид това ми е учебната, а ся продължавам с въпросите ... :()тоя шпер ... някои коли го имат по принцип или се слага допълнително, пречи ли на нормалното градско каране и карането в завой, защото ако е само за драг ... и накрая ... при мен върти повече дясното дори понякога правя следа от гуми само с него ... дане кажем почти винаги...и защо да не се слага шорт шифтер на кола с турбо? колкото клипа на големи турбо коли съм гледал...даже на скоро гледах в вбокс7 един рекс3г 600 и много коня ... мисля че беше с такова защото сменяше като пистарка се едно не бара съединителя ...

Редактирано от Anatoli_Dutsov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

да някой го имат оригинално.оставям на теб сам да се сетиш кои са те :( не е трудно просто помисли когично.а парите , който ще дадеш ти за шпер / т.е. които няма да дадеш понеже цените тръгват от 600евро нагоре :( / по-добре да ги вложиш в друго. примерно една добра електроника.шпера не ти пречи , а единствено ти помага .. било то за градско каране или драг.не съм писал ,че шорт шифтер на турбо кола неможе да се слага - слага се на всякакви коли без значение турбо или не - атмосферки или с принудително пълнене , а просто тва ти е последната грижа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

.....не съм писал ,че шорт шифтер на турбо кола неможе да се слага - слага се на всякакви коли без значение турбо или не - атмосферки или с принудително пълнене , а просто тва ти е последната грижа .

Към колегата Анатоли : и вярвай този CRX сменя по този начин предавките не защото има подобен шорт шифтър който ти имаш или ще имаш :( в темата за шорт шифтъра обясниха колегите ,че той скъсява хода на движение на ръката ти , не и този в самата скоростна кутия :( ( или аз пак нещо не съм разбрал :( ) Наистина шортшифтъра ти е последна грижа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

защо никой не каза колко коня мога да очаквам реално да постигна при този двигател с 0.7 бара надув...поне предположения моля :) пак после ще видим дали сте познали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

защо никой не каза колко коня мога да очаквам реално да постигна при този двигател с 0.7 бара надув...поне предположения моля :pirate: пак после ще видим дали сте познали

каква ти е компресията на мотора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

защо никой не каза колко коня мога да очаквам реално да постигна при този двигател с 0.7 бара надув...поне предположения моля :pirate: пак после ще видим дали сте познали

160-170

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

мотора е EW3 ако това ще помогне компресия/степени на сгъстяване не му знам, дори сега ми трябва модела на ЕКУ-то му какъв е оригинално но не мога да го намееря из гуугъл много ненужна информация има там :pirate: значи ... поне минавам бариерата от 20-30 коня която някои предрече че едва ще прескочи ... ако има вероятност да удари 150 си заслужава защото на тея кила ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

0.7 надув си е надув и не мисля , че ще е полезно да я помпаш толкова с оригинални чаркалъци но на около 0.4-0.5бара би понеслъв двигателя без ядовеи евентиално конски сили от порядъка на 150+/- единици ... и все пак всичко е според зависи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

тая ми е за съсипване ... така съм си я белязал на нея ще се уча ... та на 0.7 дори за момент но ще пробвам ;) бтв да си купувам ли механичен бууст контролер има ли смисъл 50 лева е но ... знам ли дори незнам какво прави и дали ще ми е полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_force

колегата каде ще ти правят колектора за турбината ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Публикувано изображение

 

Ето къде се поставя ;) И регулира ;) Аз си купих понже ще ми е трудно да го контролирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

тая ми е за съсипване ... така съм си я белязал на нея ще се уча ... та на 0.7 дори за момент но ще пробвам ;) бтв да си купувам ли механичен бууст контролер има ли смисъл 50 лева е но ... знам ли дори незнам какво прави и дали ще ми е полезен

еми за такова приложени надали ще има разлика да ти кажа....ако си с външен уестгейт да ама ако си с вътрешен......недей слага...и аз бях пред такава дилема но не сложих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от Anatoli_Dutsov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_force

колегата свиркаи ако имаш нъда от помощ имам опит вече :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

олеле....идеята за подмяна на ЕЦУ-то не е лоша, ма като гледам колко кабела липсват от инсталацията..... ще е зор. И все пак може би ще е най-добре да пробваме да го подпалим с друго делко и друго ЕЦУ и ако стане ще е супер. Имам делко имам ЕЦУ.... имаш ли гараж че да го почваме малко по малко?street_force, дай един телефон моля те, че забравих да говоря с теб за малко работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

ами за момента се отлага но гараж нямам пази делкото и електрониката за след нова година ако не ти е проблем сега гледам едно д15б7 купе ... може за него да остане ако майка ми ме спонсорира дългосрочно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_force

за какво ти е гараж ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

за да разпарчетосаме рекса и да се пробва делкото и еку-то на топло :) че навън ако ще интегра да е пак няма излезна баси студовете ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DayDay

шпера ще ти го обясня по най-простия начин - блокаж ... не позволява да се върти само едно от задвижващите колела - примерно смачкаш газта на първа ... в 99% от случаите започва да пили само една от гумите / най-вече май дясната по мой наблюдения /с тоя шпер ... блокажа де, в зависимост от това колко % е - би спечелил от старта понеже се получава по-добро ускорение при едновременното "драпане" и на двете задвижващи колела.

прав си колега точно това е щпер-а, с изключение само на това, че без него, оргинилния диференциал е направен така, че завърта това колело което има по-малко сцепление, без значение дали е ляво или дясно :) сега към колегата с CRX-a(че нещо не мога да се оравя с тия цитати), значи колега шпера по-принцип е много хубаво нещо, но ако не си карал кола с такъв е възможно доста да те излъже в някой завой, особенно и след като ще увеличиш значително мощността на колата си,иначе е прав колегата, че са много скъпи, но знам ли може и да стане от друга кола, ама иска четене, например аз имам приятели които преди време се занимаваха с една състезателна Астра и бяха сложили самарен шпер,сменяха карета не знам кво друго правеха, ама си вървеше чудно колата с него, но наистина помисли за нещо друго вместо да се занимаваш с него, а относно шорт шифтъра, аз съм много учуден че искаш да си купуваш при положение, че хода на лост-а на хондичките е чудесно къс според мен, ако сменяш на мойта кола тва вече е друго :beer: иначе много успех ти пожелавам в начинанието

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...