Jump to content
Guest хари7

Защо хондата ми не вдига повече от 3500 оборота?...

Recommended Posts

Guest хари7

От скоро карам хонда 1.4инж. Д14А3 ,и по време на движение не вдига повече от 3500-4000 оборота.независимо от газта която подавам!!!Иначе на градско шофиране не е проблем,но на магистрала,не вдига повече от 140 км!Всички консумативи са сменени,и двигателя си работи перфектно.Изключвам някакви запушвания и оставам с мисълта,че има някакво друго ограничение.Възможно ли е да има някакво фабрично ограничение,което да не е махнато,защото е с доказан произход и доказани 135000км?п.п.На място си пълни оборотомера!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

От скоро карам хонда 1.4инж. Д14А3 ,и по време на движение не вдига повече от 3500-4000 оборота.независимо от газта която подавам!!!Иначе на градско шофиране не е проблем,но на магистрала,не вдига повече от 140 км!Всички консумативи са сменени,и двигателя си работи перфектно.Изключвам някакви запушвания и оставам с мисълта,че има някакво друго ограничение.Възможно ли е да има някакво фабрично ограничение,което да не е махнато,защото е с доказан произход и доказани 135000км?п.п.На място си пълни оборотомера!!!!

За съжаление немога да ти помогна много. Аз удрям ограничителя на която и да е предавка без 5-та. Моя е някъде на около 7500. Ходили при чичо Омбре да те преслуша :cool:Попълни си профила. Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

извиняваите за профила,нешто сам пропуснал явно :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Да не си я вкарал нещо в сервизен режим, виж там с кои кодове за грешки мига. Или още по-добре, иди на майстор. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

абе той хубаво ще отиде на майстор ама в Бяла надали са много разбирачите на тема хонда ;) ... кажи да ли ти огасва "engine check"-а и ако не гасне виж коя е грешката която и избива ... може да пробваш и да рестартираш компютъра(по правилото рестартирай и ша са опрай) и да пробваш пак дали ще ти избие същата грешка и ако не стане с тия работи търси някой дето му разбира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Колега,едва ли ще ти помогна с това,което ти пиша но е някаква идея.Имах Хонда Кончерто с двигател Д 15Б2-1.5 90к.с.Беше внесена от Германия и си мислех,че е ОК.Обаче колата не вървеше повече от 135км/ч.Чека не светеше,нямаше грешки,но не вървеше.Смених всичко и когато стигнах до сещите,видях че цвета им е зеленикаво-бял,а това значи голямо предварение на запалването.Тогава видях,че от делкото не мога да дам закъснение защото разпределителния вал е зацепен с два зъба напред.Зацепих вала правилно по белезите направих корекция на делкото с онази мигаща лампа и колицата тръгна със 180.После поздравих майките на всички немски майстори.Такава е историята ми и затова не вярвай сляпо на произхода-не се знае кой и как я е обслужвал.Желая ти успех!П.П. По цвета на свещите можеш да стигнеш до много изводи.Перфектната свещ е с керемиден цвят.Всичко различно не е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Ако свети жълтата лампа си в сервизен режим (както казаха колегите) и не може повече от 3500, ама пък казваш че на място пълни оборотомера ... ;) А иначе на колко оборота включваш по-високите предавки и на 1, 2 и 3-та можеш ли да напълниш оборотомера?Мисълта ми е да пробваш да включваш по-висока на повече обороти ако ще гониш скорост.Щото примерно ако минеш от 4 на 5-та и на 5-та си на под 3000, нагоре е трудно и ще ти трябва доста дълга права, мощността на нашите е 75к.с. все пак и то при 5700 об.Иначе не съм чувал за ограничител. ;)П.П. Не си прави скоростни експерименти ако си със зимни гуми че не е здравословно. ;)П.П.П. Забравих и един въпрос, от който и аз се интересувам - възможно ли е това невървене да е от запушващ се катализатор (при положение че на място и на малки предавки пълни оборотомера)?

Редактирано от iSpider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Колега,едва ли ще ти помогна с това,което ти пиша но е някаква идея.Имах Хонда Кончерто с двигател Д 15Б2-1.5 90к.с.Беше внесена от Германия и си мислех,че е ОК.Обаче колата не вървеше повече от 135км/ч.Чека не светеше,нямаше грешки,но не вървеше.Смених всичко и когато стигнах до сещите,видях че цвета им е зеленикаво-бял,а това значи голямо предварение на запалването.Тогава видях,че от делкото не мога да дам закъснение защото разпределителния вал е зацепен с два зъба напред.Зацепих вала правилно по белезите направих корекция на делкото с онази мигаща лампа и колицата тръгна със 180.После поздравих майките на всички немски майстори.Такава е историята ми и затова не вярвай сляпо на произхода-не се знае кой и как я е обслужвал.Желая ти успех!П.П. По цвета на свещите можеш да стигнеш до много изводи.Перфектната свещ е с керемиден цвят.Всичко различно не е добре.

Благодаря ви пичове за изчерпателните съвети! Там е работата,че по таблото нищо не свети.Мъча се да я цедя и на малки скорости по време на движение,но се набира максимум до 3500-4000об. и след това все едно,че не подавам повече газ!!!Верно,в Бяла няма майстор,на който да имам доверие и затова ще прескоча до Бургас-фирмения сервиз на Апостолов-Хонда.Дано там да ми помогнат.Относно това как се държи със зимни гуми,сложил съм и последен модел на Кумхо "двойноразделен протектор" и първия лек снежец не ми даваше никакви проблеми.Интересно ми е вашите хонди държат ли се странно,когато влязат в "тиров" коловоз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Здравей,имам цял резервен двигател като твоя Д14А3 като открие6 повредата ми пи6и ако има не6то за смяна.Според мен 6те е не6то ECU-то.Абе квото и да е ми пи6и :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nisa 1.6

Здрасти колега.Според мен ако си сменял филтрите най- вероятно е от бензиновата помпа. Препоръчвам ти да замериш налягането на помпата /трябва да знаеш за твоя модел колко трябва да е/ или ако няма къде ако можеш да пробваш с помпа от някой приятел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Интересно ми е вашите хонди държат ли се странно,когато влязат в "тиров" коловоз?

Мда, шляе се насам натам, но малко де, само се усеща от шофьора ... то щом и ауди б4-ка го прави това :cool:П.П. Колеги, възможно ли е чек енджин лампата да не свети по някаква причина (когато трябва да свети) - изгоряла, прекъсната? Редактирано от iSpider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

това май се получава при по-големи гуми ... със 195 го прави ,а със 185 не ...явно се разбалансира и става по-трудна за одържане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

... то щом и ауди б4-ка го прави това :cool:

Освен ако не говорим за куатро варианта на Б4 смело твърдя, че Хонда е с по-добро окачване от Б4 (по-луксозен Голф). Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest h3ll1

Сещам се че може и да са те измамили с тая хонда. Значи, ако при подаване на контакт жълтата лампа чек енджин не свети, значи тоя дети ти я е продал я е изключил за да не се види проблема. В тоя случай кофти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

не е фатално и така да е - купува си компютър от Драгича и пей сърце :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nisa 1.6

От скоро карам хонда 1.4инж. Д14А3 ,и по време на движение не вдига повече от 3500-4000 оборота.независимо от газта която подавам!!!Иначе на градско шофиране не е проблем,но на магистрала,не вдига повече от 140 км!Всички консумативи са сменени,и двигателя си работи перфектно.Изключвам някакви запушвания и оставам с мисълта,че има някакво друго ограничение.Възможно ли е да има някакво фабрично ограничение,което да не е махнато,защото е с доказан произход и доказани 135000км?п.п.На място си пълни оборотомера!!!!

Колега не забравяй да споделиш какъв е бил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

От скоро карам хонда 1.4инж. Д14А3 ,и по време на движение не вдига повече от 3500-4000 оборота.независимо от газта която подавам!!!Иначе на градско шофиране не е проблем,но на магистрала,не вдига повече от 140 км!Всички консумативи са сменени,и двигателя си работи перфектно.Изключвам някакви запушвания и оставам с мисълта,че има някакво друго ограничение.Възможно ли е да има някакво фабрично ограничение,което да не е махнато,защото е с доказан произход и доказани 135000км?п.п.На място си пълни оборотомера!!!!

Колега не забравяй да споделиш какъв е бил проблема.Какьв е бил проблема ли!!!! Ами малко ми бяха взели книжката,но в4ера ми в варнаха..и познаите!?Когато взех колата/все о6те бях с наказание/,и я кара6е или жена ми,или един приятел които има тди-голф!И ДВАМАТА ЯВНО НЕ МОГАТ ДА КАРАТ :) Днес излязох на магистралата/сам/,и и стапих на вратлето...нямам си на идея дали не6то се отпу6и тая кола,или разбра 4е я кара 6ефа :) ,но си вдигна 130/3-та,150/4-та,и с 5-та се залепи на 180/6100 об. Все пак е 75 катьра ;) -пове4е ми дожаля.Сега 6те и сменя гарнитурата на смукателните колектори/както някаде тук саветвахте/,и тогава 6те и разкажа играта :huh: Преди6ната ми кола беше тойота корола 1.3 12-клапана 75 к,и май се набираше пове4е от сивика,ама може и да сам с гре6ка..Да си призная 4есно 4е и едва днес и сипах 98 на хондата/преди караха с 95/,но едва ли е само от това??!!Явно хондите се карат на цедка,и без жал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Явно хондите се карат на цедка,и без жал :)

А точно това се мъчехме да кажем ;)Дано да няма проблеми все пак, но щом казваш - 180 км/ч си е супер, все пак й дават 165 по книжка.П.С. И да покажеш на колегата с голфа как се кара Хонда, и току виж още един фен в клуба :huh: Редактирано от iSpider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

Ръгай яко в лютеницата и тва е ! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...