Jump to content
Guest JoroHondata

пробито 2 гърне- проблеми и решения

Recommended Posts

Guest JoroHondata

здравейте на всички фенвеимах следния проблем с моята Д14А4: преди около 2-3 седмици започна да не върви колата- някак си стана малко по- тромава, и естествено се появи и шума от спуканото гърне, но едва забележим.и преди 1-2 дни този шум се усили и аз отидох на аспухджия. до тогава оборотите на празен ход бяха около 700-800 об/мин(ако биха могли да се кажат точно). Маистора, който завари парче нова тръба, си свърши работата перфектно(и струваше 20 Лв- не зная много ли е, малко ли е), но след тази операция Хондата стана по-тиха от водата. Описвам всичко това, за да кажа, че сега (веднага след заваряванвто) оборотите на празен ход станаха около 500- 600 об/мин. до сега средният разход на гориво варира между 6,5 и 7,5 литра/100 км, като средната скорост на извънградско е от 120 до 180 км/час.пиша ви всичко това, защото се съмнявам, че сега ще падне и средния разхода на гориво, съдейки по оборотите на празен ход, които сега са по- малки.Оказва се, че Катализатора си отива: и в този сервиз ми предложиха Катализатор(но не оригинален на Хонда) за цена от около 250 Лв- заслужава ли си???Предложиха ми и още някакъв имитатор- не си спомням дори как го нарекоха, за цена от 70 Лв.Предложиха ми и катализатор на Хонда- оригинален, но цената е около 1000 ЛвБихте ли помогнали със съвети какво да се прави в този случаи??? при положение, че не разполагам с много излишни средства???Благодаря на всички фенове за отговоритеЖоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Ако ме питаш мен аз бих махнал катализатора. За толова много пари ще си карам без.На негово място можеш и да сложиш резонаторно гърне. Можеш и да го изтърбушиш, но внимавай струва пари. Тук във форума имаше някъде обява за изкупуване на стари катализатори. Събери ценното прахче и да не ти пука. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Системата е следната , след като ти се пробие някъде по системата дупка и почне да издиша от някъде , значи някъде другаде по системата имаш някакво запушване , което пречи на колата и газовете гледат да излезнат от някъде :cool: така , че ако системата ти е изправна оборотите би трябвало да ти се върнат в нормалните :P А да те питам като са 500-600 не ти ли тресе колата ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata

Ако ме питаш мен аз бих махнал катализатора. За толова много пари ще си карам без.На негово място можеш и да сложиш резонаторно гърне. Можеш и да го изтърбушиш, но внимавай струва пари. Тук във форума имаше някъде обява за изкупуване на стари катализатори. Събери ценното прахче и да не ти пука. :cool:

здрастиКатализатора би могъл да се "рециклира", преди малко научих това-онова, нотои още си деиства- не е съвсем задръстен.Какво ще кажеш за оборотите на празен ход след поправката на гърнето- от (700-800) паднаха на (500-600) ??? вероятно е запушено последното гърне, това май е по неприятноако някои има идеи колко трябва да са оборотите на празен ход- да помогне с информацияБлагодаря на всички феновеЖоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

750, разхода няма да ти падне като са ти паднали оборотите, а само поразии ще станат :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata

Системата е следната , след като ти се пробие някъде по системата дупка и почне да издиша от някъде , значи някъде другаде по системата имаш някакво запушване , което пречи на колата и газовете гледат да излезнат от някъде :cool: така , че ако системата ти е изправна оборотите би трябвало да ти се върнат в нормалните :P А да те питам като са 500-600 не ти ли тресе колата ???

здрастиами аз иа карах само 5-6 километра, маи има някакво тресене, защото явно това са критичните обороти но и аз не обърнах много внимание на това. ътре ще имам повече информация по въпросаБлагодаря на феновете за коментарите

750, разхода няма да ти падне като са ти паднали оборотите, а само поразии ще станат ;)

здрастиБи ли пояснил- аз не съм навътре в нещата, може би и катализатора да е задръстен вече, но колата е само на 110К км...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata

здравейте феновеИскам да разкажа мойте впечетления от поведението на Хондичката след заварката на гърнето: сутринта след около 20 мин градско каране оборотите на празен ход бяха в границите от 700- 900 об/мин, но след обяд(когато времето беше топло) оборотите на празен ход станаха от 500- 600 об/мин, без колата да тресе. Това нормално ли е и ако някои се е срещал с подобен проблем, моля да изкаже мнение. Благодаря на всички фенове и безавариино пилотиране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Я най-добре отскочи до Омбре :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbull

И аз имам Д14А4 и когато двигателя ми е загрял е на 500-600 оборота. Няма абсолютно никакво тресене, мисля че тези обороти са нормални.

Редактирано от pitbull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Щом няма тресене , не му мислете толкова :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Arminius

Миналата седмица и аз забелязах, че имам същия проблем ,след като шума в купето се промени значително ,погледнах отдолу и видях ,че точно където е заварена тръбата за 2-то гърне се е появила дупка и мислех да ходя ,да я заваряват,но като чета тук какво пишете за катализаторите и т.н. направо ме е страх да не излезе нещо запушено че ще отиде една шапка пари.между другото и на мен оборотите ми на празен ход около 600 и може би малко отгоре.колата е СИВИК-6г. В14А4..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...