Jump to content
Guest amtrak

искам да си купя Хонда Акорд

Recommended Posts

Guest amtrak

Здравейте,колеги! ;) Решил съм да си купя кола и след много мислене се спрях на хонда акорд! ;) Не съм състезател и мисля че този модел най ми пасва! Лошото е че не познавам нито един хонда-фен и нямам информация от първа ръка! Ето защо се обръщам към вас с молба за съвет- кой дигател ще ми препоръчате,бензин или дизел,какъв разход има,колко струва обслужването(ангренаж,ролки,ремъци,водни помпи), какви са цените на шарнири,носачи,тампони и други ..Насочил съм се към набор 96-98г.....Май доста информация искам,но причината е че не познавам компетентни хонда-фенове,освен това чувам само легенди за това колко скъпи са частите на японските коли :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

2.0 бензин ... дизела от тоя период ,мисля , но не съм сигурен , е на роувър ... а иначе ако колата е читава не вчрвам скоро да добуташ до смяна на тия части дето питаш за тях :P все-пак тая реколта се води най-здравата кола произвеждана в последните 15-20 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amtrak

А как стои въпроса с ламарините-има ли проблеми и къде им е слабото място? Колко струва първоначалното обслужване(ангренажен ремък,ролки,масла)за този двигател 2.0 бензин? Може ли да се сложи газ или не е препоръчително? Дано не досаждам,но ми е влезнала мухата и затова съм малко припрян ;):);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

ламарините може да са изгнили :) ако е блъскана прилично ;) иначе няма голям шанс , първоначално някой с акорд може да ти коаже колко ще ти струва ,но според мен за ролки ремъци и масла си приготви 300 лв ... газ разбирасе може да сложиш и надали ще намериш кола която да върви толкова на газ ,но все-пак всичко си има цена ... без значение от марката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amtrak

Колеги,малко съм обиден :P никой освен колегата Lookcho не обърна внимание на молбата ми-недейте така,все пак съм кандидат хонда-фен :P Споделете малко" размисли и страсти" на тема Хонда Акорд-предимства,недостатъци(ако има такива),возия,здравина, ускорение, степен на удоволствието от шофирането....нахранете малко душата на новаka :P;) Специално благодаря на Lookcho за отзивчивостта и особено на DJ Sprite :cool::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Здравей! ами аз съм със акорд -94 , 2.0 .До колкото разбрах ти си си харесал след 96 година , има 3 модела от тези години на което няма да се спирам . Разликата за която знам е, че мойта е от първите години на пройзводство и въпреки че е 2.0 излиза с 14" джанти , което ме учуди много , тъй като купих колата с оригинални 15" хонда .. както и да е . но следствие на това спирачния диск ми е по-малък от тези който са след мойта (след 95 да приемем) . Принципно имам ядове със спирачните дискове .. тресе волана когато натисна спирачки ( и при по-висока скорост и при по- ниска провери за това !!! но мойте са с диаметър 262 мм , след това ги правят вече на 290 мм което е добре защото самият диск е по-голям ... също провери дали са оригиналните .. с оригиналните ядове няма !!! Други проблеми (освен 1 спукан маркуч) аз до сега не съм имал! Окачването е горе-долу перфектно. Двигателя също. Не знам какво друго мога да ти кажа ... питаше за ръжда ... ами мойта беше доста изгнила ;) но я оправихме ..принципно са податливи малко на ръжда ... но с правилно обслужване не би трябвало (миене зимата по често да пада лугата .. пастиране и т.н...)Уплътненията се пре*бават и то доста - същото важи и за тях ... повече внимание и няма ядове (подсушаване , мазане с талк зимата...)Минимален разход ми е дала малко над 7 (~7,3- 100км/Н) литра + клима. градско трудно (но не непостижимо ) под 10(зимата 11) може да падне. Както ти казах 2.0 - 131 к.с. е моя мотор ... колегите който са го карали повече от мен ( аз карам 2 години вече - 50000 к.м.) казват пък и аз, че е изключително здрав мотор (слагат го и на прелюд 5г само че управлението му е друго ) с идея към икономията не толкова към мощността. Дизела е на роувър - sux!!! ;) (поне за мен ) Газ ... ако имаш читав майстор ок , обаче аз не си давам колата да се учат на нея, освен ако няма на къде.. ;) ! не мисля че би трябвало да има ядове с газта , но принципно още един зор на главата ..... не благодаря. Ако мога да помогна с още нещо питай друго не се сещам. Аре със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Аз го карам от юли 2.0 iLS и съм много доволен. Моя е края на '94, но е като '95, защото годината при колите започва от есента. Аз си мечтаех от доста време и мислех като теб да взимам '96-98, но като го видях и направо го взех. Според мен е по-важно състоянието на колата отколкото годината. Защото има по-нови години в много по-лошо съсътояние от по-старите. Но винаги като си избереш кола се съветвай с доверен майстор. Иначе аз съм много доволен има малки проблеми, но не са фатални и не толкова скъпи- от жегите ми се отлепи тавана-150лв. претапициране и става като нов (никога не го пери пада почти винаги); на горните носачи бяха износени шарнирите, купих нови но не изкараха и месец и после си рециклирах старите и са ОК има тема по въпроса; беше блокирало жилото на ръчната но и това не е кой знае какъвм проблем, Омбре вчера го свали и се надявам скоро да съм с напълно изправна ръчна. От там на татък само кеф върви много, екстри много направо кола мечта.Аз лично сложих газ на петия ден (просто по-скоро неможеше ;) ) уредбата е Stargas 2 години гаранция и вече над 5000км никакви проблеми е сруваше ми 700лв и е с два симулатора,но по отношение на вървене и работа на двигателя няма забележки(не светва checka,не мени оборотите и т.н.), но човека който ми я сложи ми е познат и работи много добре и за това има тема. Но това с газта си реши сам аз лично съм за. Зависи колко караш преди разликата беше по-голяма и си заслужаваще много, но сега е по- малка и ако караш малко ще я избиеш по-бавно. Другото е бутилката ти заема от багажника и и тежи на колицата. Просто избирай един здрав и красив Accord и се наслаждавай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Здравейте.чак сега я идях темата и след като я прочетох ще допълня само че има такива Акорди които се произвеждат в Англия.Баща ми кара такъв с 2.0 двигател.неговия е удрян и правен кофти преди това и ръждяса доста.иначе колата е уникално здрава,щом удържа фронта вече 7 години при него;)Той е лекар,а незнам дали сте запознати със световната статистика-това са най-лошите собственици на коли:)2-3 пати я кара без масло-нищо й няма;)е,накрая отиде до морето и на връщане решил да се гони с някакви коли с 200км/ч и хвърли основните лагери;)Той баща ми прави обратен завой на 3-та и качва бордюрите на 2-ра ама и това не я бърка много;)проблем има само с тия горни шарнири ,щото като се скапят нови се продават само някакви тайвански боклуци които изкарват 5000км,а оригиналните са 140лв единия май.Но и на това му се намери цаката-има един пич който ги визстановява,като им подменя шарнирите(по принцип не се избиват ,а вървят с целия носач) с нови и заспиват за някакви смешни пари;)Иначе има доста екстри,не скърца и не тропа,вози перфектно.....Само пак повтарям-произведените в Англия са традиционно с по-ниско качество на изработка.на баща ми например по интериора се отлепват мрежичките на вратите които крият колоните-мен много ме дразни;)гледайте за такива неща и успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Само пак повтарям-произведените в Англия са традиционно с по-ниско качество на изработка.на баща ми например по интериора се отлепват мрежичките на вратите които крият колоните-мен много ме дразни;)

На специалното внимание на Такума Злато. ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

кой е Такума Злато ,Викторе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amtrak

Здравейте,колеги! Благодаря ви за хубавите постове и съвети :) Имах проблеми с нет-а затова чак днес се включвам! сК1 виждам че си от пловдив и се надявам пак да се чуваме,особено след като си взема акорда :D Ще се оглеждам за ръждата,защото не ми се разправя с тенекиджии :D Това за дисковете не го знаех-мерси за инфото :D tiholov аз също мисля,че състоянието на колата е по-важно от годината,просто не знам как стои въпроса с частите за по-старите модели! След като сложи газта има ли някаква разлика във вървежа на колата? Доколкото разбирам не е газов инжексион :) prelude много ми хареса как описваш здравината на Акорда-направо ми нахрани душата :D:D знам че няколко години акорд е в челната тройка на САЩ за най-здрав автомобил - това е и една от причините да се спра на него,освен дизайна и легендарните двигатели на Хонда :):D Не знам как да разбера кои са произведени в Англия,много съм бос в това отношение :D:) Благодаря ви още веднъж за отговорите ,и си запазвам правото пак да ви попитам :D:D:D Айде чао и със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

на баща ми например по интериора се отлепват мрежичките на вратите които крият колоните-мен много ме дразни:Dгледайте за такива неща и успех

:) Въпросните мрежички изобщо не са залепяни. Просто са напъхани по крайчетата на самата решетка. Непреодолимия недостатък се оправя, като се свали кората на вратата и се издърпат обратно навътре от вътрешната й страна.Получава се, когато някой бърза да слезе и опппаааа, вече иска да си изкара крака без да е отворил вратата до край. Лично аз си пазя вратите (и цялата кола де) ама тия, които пътуват с мен не мога да :) И не на последно място. Конструкционния дефект е решен при повечето останали хонди, като просто не са поставили декоративните мрежички върху иначе толкова красивите пластмасови решетки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

на баща ми например по интериора се отлепват мрежичките на вратите които крият колоните-мен много ме дразни:Dгледайте за такива неща и успех

:) Въпросните мрежички изобщо не са залепяни. Просто са напъхани по крайчетата на самата решетка. Непреодолимия недостатък се оправя, като се свали кората на вратата и се издърпат обратно навътре от вътрешната й страна.Получава се, когато някой бърза да слезе и опппаааа, вече иска да си изкара крака без да е отворил вратата до край. Лично аз си пазя вратите (и цялата кола де) ама тия, които пътуват с мен не мога да :) И не на последно място. Конструкционния дефект е решен при повечето останали хонди, като просто не са поставили декоративните мрежички върху иначе толкова красивите пластмасови решетки :)
Колега съгласен съм за мрежите на вратите за колоните-писна ми и ги махнах.Относно качеството автомобила е железен.Препоръчвам го горещо на всички.Единствената ръжда е на дясна задна вежда,колкото нокът,но ще я оправя на пролет.върви и вози перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

tiholov аз също мисля,че състоянието на колата е по-важно от годината,просто не знам как стои въпроса с частите за по-старите модели! След като сложи газта има ли някаква разлика във вървежа на колата? Доколкото разбирам не е газов инжексион :)

За мен няма разлика във вървежа. Уредбата е обикновенна със симулатори за инжекторите и ламбда сондата. Да я взема ме посаветва газаджията макарче газовия инжекцион е двапъти и малко по-скъп и сигурно печалбата му щеше да доста повече, но той каза че филтрите и инжекторите са скъпи и не си заслижава. Филтър 120лв. на шест месеца, а инжектор 460лв. на година и половина две, скапвали се заради лошата газ. Но с тази първо поспестих парички, поддръжката е по-евтина, гаранцията е 2 години (при газовия инжекцион е една) и работи перфектно. За пример ще ти дам следното до Пловдив и обратно с 4 човека и климатик 10/100 газ при средна скорост 160 и като имаш предвид, баира към Ихтиман с над 190. А за частите би трябвало да е едно и също тъй като Accorda е един и същ само годината и решетката са различни. После ако решиш да го продаваш може на по-новия да вземеш повече парички, но и при покупката даваш повече. Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amtrak

Tiholov,човече,благодаря ти за инфото,особено за газовия инжекцион-явно съм бил в голяма заблуда за него :) ,даже преди два месеца мислех да взема едно АУДИ ,като една от основните му екстри според продавача беше именно газовия инжекцион :) Разхода който си постигнал е наистина впечатляващ,особено при тази скорост!! Почвам да се оглеждам за читав Акорд ;):huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

И аз преди време имах Акорд с газово(не газов инжекцион ) ...дори го мерих на Dino ..хехе ..мощноста пада но с около 10-15коня ...разхода ми беше еднакъв на бензин и на гас ..не съм имал никакви грижи ... още се търкаля из София ..тъмно син Accord Coupe 2,0 ..знаете го :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Почвам да се оглеждам за читав Акорд :):huh:

Гледай и дано избереш най- добрия на пазара. После пусни някоя снимка и ние да се полюбуваме. Успех. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...