polito 0 #1 Публикувано 21 Ноември, 2012 Здравейте! Наскоро се сдобихме с Хонда Акорд Турер 2008 2.2 I-DTEC, тъй като в интернет няма много информация относно автомобила. Реших да пусна тази тема. За да можем да коментираме и обменяме опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavi13 1 #2 Отговорено 23 Ноември, 2012 Честито колега, добър избор, и аз сам се ориентирал кам този модел но комби. Сега още събирам пари и информация, защото това е една от малкто коли където не сам се занимавал. Порових и аз из нета и наистина няма (или не попадам ) на много информация. Чух, че японците са го спрели този мотор и повече нама да го произвеждат (вярно ли е това) относно горенето колегите казват между 5 до 8 литра смесено (при теб как е) също така, че колите произведени за Европеиският пазар давали големи дефекти в двигателя и направо си бил за смяна (нещо подобно като на лексус 2.2 дизела) да не влизам в подробности какво и как става. Но за сега си оставам със старата колица, проблеми не ми прави но последните модели на WV направо се оляха с глупости и ще минавам на хонда (жената кара хонда лого 1.3 cvt и не и е дигала капака от както сам и е взел 2години вече) пусни някоя снимка на колицата да е видим 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
polito 0 #3 Отговорено 24 Ноември, 2012 Здрасти!Нашата и тя е комби, но се води като модел Турер. Имаме я от скоро и да ти кажа чесно не мога да коментирам дали има проблеми с двигателя и т.н. За сега е добре единствено разхода не и харесваме - гратско -10, извънградско - 6.8 ( 100км. със скорост - 100-120км/ч). Тя е втора употреба, нов внос е. Карахме я в Хонда, направиха и тест и казаха, че всичко е ок. Говорихме и със собственика на сервиза, той каза че имал същата чисто нова и разхода и бил същия. Ние също слязохме от WV, малко по- шумна е. Вървенето е страхотно, особедно на 3-4 скорост е страхотно изживяване да я настъпиш. Двигателя е тих. За смяна на масла и всички филтри + ремък на климатика ни излезе 600лв., като тя е с масло 0х30, което се сменяло 20 000км. А относно дали японците са го спрели от производство или не немога да кажа, това което в хонда казаха като ги попитахме какво им се разваля най- често, те казаха, че ремонти нямало единствено смяна на масла. Сега дали е така или не божа работа. Времето ще по каже дали имаме късмет или не. Понеже бяхме тръгнали да купуваме съвсем друг автомобил и в крайна сметка взехме тази, мога да кажа, че все още се опознаваме. Това е един съвременен автомобил и няма нищо общо с примерно Ауди А4 или др германец, тя е фрашкана с екстри, адаптивно окачване, адаптивен съединител и тн. и чесно казано се откриваме по нещо ново в нея, което определено е забавно Дано информацията ти е полезна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове