Jump to content
Guest bobi_manolov

Civic 6 Gen.

Recommended Posts

Guest bobi_manolov

привет на вси4ки едно питане относно цивик 6 ген и по то4но двигателите 1400куб.по какво се разли4ават тези които са 75к.с. от тези които са 90к.с.,като им дигне6 капаците са напално еднакви????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

привет на вси4ки едно питане относно цивик 6 ген и по то4но двигателите 1400куб.по какво се разли4ават тези които са 75к.с. от тези които са 90к.с.,като им дигне6 капаците са напално еднакви????????????

Един познат ми каза че на смукателните тръби имало пластина каде му ограничавала отвора след дросела ако е само това супер.........и т..н. ама знам ли само за дросела съм сигурен показа ми го Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Разликата е единствено в една метална гарнитура на входа на дроселовата клапа която ограничава мотора.Това са го правили само и единствено за заплащането на по-малки такси за регистрация и застраховки в някой от западно европейските страни.Та процедурата е много проста,просто трябва да се отстрани тая метална гарнитура входа на която е с диаметър 3см. и да се сложи такава от 90-е коньовия мотор.Аз я направих тая смяна и смело мога да твърдя,че колата е съвсем друга сега.Ако имаш още въпроси пиши тук или на ЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest UniCorn

Искам само да попитам, това за всички 6-ти ген. на Сивик ли важи или само за японските (или англичанките)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Искам само да попитам, това за всички 6-ти ген. на Сивик ли важи или само за японските (или англичанките)?

Да това което сме обсъждали е за японките,за англичанките незнам как е но може да се провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zhivko

Може би греша но при Английската версия има разлика и в инжекциона с 90 к.с и 75к.с Японски Сивик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivo_

а само при 6 ген. ли е и имали го това при 5-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

а само при 6 ген. ли е и имали го това при 5-та

Само при 6г!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Може би греша но при Английската версия има разлика и в инжекциона с 90 к.с и 75к.с Японски

 

Да наистина има разлика в инжекциите на японските и английските варианти,даже в една друга тема бях разпитвал в какво точно се изразява тая разлика.

На пръв поглед наще д14а3/а4 са с вертикално разполажени дросели а д14а2/а5 с хоризонтални.

След това инжекторите на наще са 190сс на на англич.ако не се лъжа са 240сс.

Нека някой колега с англичанка с някой от тези мотори да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Пичове и при англичанките е същата работа,само гарнитурата е друга и начина на смяна е по трудна.Ако има желаещи да свиркат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

...Та процедурата е много проста,просто трябва да се отстрани тая метална гарнитура входа на която е с диаметър 3см. и да се сложи такава от 90-е коньовия мотор.Аз я направих тая смяна и смело мога да твърдя,че колата е съвсем друга сега.

И на мен ми се щеше да стане тая работа, даже бях прочел въпросните статии в мрежата, но после забелязах лека разлика в моя мотор (англичанка д14а7 75 к.с. ).Та си мосля, че тази процедура става така за моноинжекциите.Все пак ще почерпя ако някой знае (и каже) как са "спънали" мойто моторче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

...Та процедурата е много проста,просто трябва да се отстрани тая метална гарнитура входа на която е с диаметър 3см. и да се сложи такава от 90-е коньовия мотор.Аз я направих тая смяна и смело мога да твърдя,че колата е съвсем друга сега.

И на мен ми се щеше да стане тая работа, даже бях прочел въпросните статии в мрежата, но после забелязах лека разлика в моя мотор (англичанка д14а7 75 к.с. ).Та си мосля, че тази процедура става така за моноинжекциите.Все пак ще почерпя ако някой знае (и каже) как са "спънали" мойто моторче.
Колега сигурно не си чел достатъчно и там където трябва.И при вас разликата е в гарнитурата,а иначе и наще мотори са пъни инжекцииПак казвам ако имаш интерес на ЛС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков
http://www.maxrev.de/civic-96-01-mb2-mb8-u...-90-ps-t222.htmДнес поръчах една 16176-P1J-G22 (за 90 к.с.).(Мойта излезе 16176-P1J-G11)И после тичам при чичо Омбре.И ако всичко е ОК ще се почерпя който даде идеята. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Ей така си представям нещото.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Ей така си представям нещото.

 

Публикувано изображение

Едно време ако не се лъжа слагаха такива на руските автомобили за да не се вдигат високи обороти докато двигателя е чистак бърсак, а сега просто ти казват не е желателно да вдигате над 3000 оборота първите 1000 км после сменяш маслото и си дигаш колкото ти скимне :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

http://www.maxrev.de/civic-96-01-mb2-mb8-u...-90-ps-t222.htmДнес поръчах една 16176-P1J-G22 (за 90 к.с.).(Мойта излезе 16176-P1J-G11)И после тичам при чичо Омбре.И ако всичко е ОК ще се почерпя който даде идеята.

Колко излиза тази гарнитура ако не е тайна в Булграко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Колко излиза тази гарнитура ако не е тайна в Булграко?

40 лева.Мойта оригиналната излезе за 26 лева, макар, че би трябвало да има повече мат'риал в нея :cool: Смешно, е - такова би трябвало да е не повече от 2-3 евро, но явно добре се харчи щот вдига мощността и цената се вдига.Във форума дето съм посочил по-горе пишеше, че е 16 евро при дилърите на Хонда в Германия. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Вчера ми преведоха от немски написаното на http://www.maxrev.de/civic-96-01-mb2-mb8-u...-90-ps-t222.htm.Щот досега само гледах картинките и числата :) .Трябва да се внимава, защото МБ2 75.к.с. имали 2 варианта, и само при едния въпросната гарнитура имала същата форма като на гарнитурата за 90 к.с. (16176-P1J-G22).Дали моя случай е такъв (16176-P1J-G11) - ще се разбере при смяната - не мога да намеря снимки, пък не ща да разглобявам сам. Тогава ще пиша отново.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...