Jump to content
Guest semionov

За трудното вкарване на задна

Recommended Posts

Guest semionov

Здравейте :PНа моя Сивик, като вкарвам задна, не винаги влиза леко, или влиза с хъркане. Казаха ми, че било нормално за Хонда ;). На вашите коли пак ли е същото, и ако е така, има ли някакъв трик за лесно вкарване на задна?Наздраве ;)

Редактирано от semionov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlio

Аз правя следното, когато усетя, че няма да влезе лесно задната и ще "изхърка" - включвам първа и давам съвсем леко напред. Ако нямаш място пред теб, може само да задържиш на полу-съединител и да дадеш леко газ, без изобщо да помръдваш. След това влиза веднага - лесно и без да "хърка" :P Пробвай и кажи резултата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Аз правя следното, когато усетя, че няма да влезе лесно задната и ще "изхърка" - включвам първа и давам съвсем леко напред. Ако нямаш място пред теб, може само да задържиш на полу-съединител и да дадеш леко газ, без изобщо да помръдваш. След това влиза веднага - лесно и без да "хърка" ;) Пробвай и кажи резултата :P

Същото упражнение правя и аз ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

задържаш педала на съединителя в долно положение не по малко от 4 секунди при неутрално на лоста и тогава опитваш да я вкараш

Редактирано от F18 Hornet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Или пускаш съединителя и го натискаш пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Или пускаш съединителя и го натискаш пак.

Аз правя това или натискам съединителя и включвам на 3-та или 4-та и после като дам задна и влиза без проблеми.Получава се така,защото задната скорост не е синхронизирана и по някой път удряш на камък :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Сега пък за карък задната си влиза от раз цял ден ;)Ще пробвам пак утре.Мерси за отговорите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Orlin

моята "магия" е да включа на друга предавка (обикновено с 2-ра става най-добре) и после на задна :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

мисля , че стана ясно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

Пробваите следното като усетите че не влиза задната не правите опражнението да хака6 3 или 2-ра или която и да е.Натискате съединителя до ламарина задната ако се пъне и не влиза държите лоста под напрежение в посока назад и отпускате бавно съединителя и тои влиза и си давате назад без да хъркате дано сте ме разбрали какво имам предвид че нв съм добър в обяснението :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Добър си, разбрахме те :PДо колкото разбрах от казаното до тук, задната понякога не влиза, защото когато двете зъбчатки се притискат една към друга, може да се случи зъбът на едната да не влезе във вдлъбнатината на другата, ами да опира в друг зъб от втората.Що ли така са го направили? Някой да има под ръка линкове към някакви фигури които показват какво представлява скоростната кутия от вътре, и синхронизаторите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...