Jump to content
Guest agyulev

ПРЕКЪСВА МЕЖДУ 2000 - 4000 Rpm . ПРОБЛЕМ !

Recommended Posts

Guest agyulev

От доста време чета форума, но вече трябва да пиша за проблема който имам. Автомобилът е Сивик 1.5 V16 1995 D15B2. Проблемът е следният : При движение (без значение на коя предавка) автомобилът почва да прекъсва зверски между горепосочените обороти - 2000-4000 ! Пали без никакъв проблем, когато е на място позволява да се форсира до край, пак без да прекъсва, но когато има нужда от тяга в движение, проблемът се показва. След като мине 4000 оборота става самолет, но не искам да карам в тези обороти, а под 2000 скоростта е ниска и незадоволителна :) Ако точно в момента на прекъсване се натисне газта докрай колата се замисля и почва да върви, но бавно набура до 4000 оборота, като често светва "чека".Ето какво съм правил засега по колата. Обиколих повечето сервизи в Бургас и околността. В сервиза на Хонда казаха че е дюзи. Но уви, след две почиствания на дюзи с ултразвук проблема пак си е тук! Правих 3 пъти диагностика в различни сервизи, всички дават различни отговори. Накрая стигам до следните изводи :1. Слабо налягане на горивото, съответно недостиг на гориво, които се компенсират при високите обороти - евентуално бензинова помпа.2. Задръстен горивен филтър, въпреки че е сменен преди 16 000 км.3. Лампда сонда - но тук разходът трябва да се покачи сериозно, а такова нещо няма, и ако говорим за нормална работа, то тя трябва да прави проблеми и на място като се форсира, а това го няма!4. КОМПЮТЪР - е дано да не е това, понеже ще се объркат много нещата.5. Дроселовата клапа, съответно с платката, която я командва.Много ви моля за компетентни отговори, които могат да ми помогнат в действителност.Р.S. Колата се кара само на бензин-няма газова уредба. Може и на email-a да ми пращате отговори. Много е зор ситуацията !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колата ти е английски Сивик до колото разбирам.

Само Лукас може да ти помогне но го утрепаха с камъни.

 

Не ми се връзвай но Стоян Апостолов е доста компетентен и би трябвало да ти оправи колата.

Остави я в неговия сервиз в Бургас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

В какъв смисъл английски Сивик. Нoмера на рамата е :JHMEG43500S302517Направо незнам какво да правя. В Апостолов не им се занимава, понеже на този модел диагностика се прави на ръка и отнема доста време, а на тях не им се занимава - както и на повечето сервизи.В вторник ще и меря налягането на горивото в системата в един сервиз- дано там да излезе нещо, че ще я "втасаме" иначе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

А провери ли свещи, кабели, дистрибуторна капачка?Един приятел с Корса имаше същия проблем и се оказа палеца на делкото.Смени го и сега всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

отваряй auto-data и тествай step by step всички датчици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

Първо да ви благодаря за отговорите ! Относно свещите и кабелите - не е от там, по простата причина че са сменяни скоро и още - на празен ход си работи перфектно, както и след 4000 оборота. Ако беше проблемът от свещите щеше да прекъсва и на ниски и на високи обороти. Тук или имаме недостиг на гориво, или компютъра дава грешки. Във вторник ще замервам налягането в горивната система, за да мога окончателно да го изключа като вариянт това. поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

Здравейте !Днес мина измерването на бензиновата помпа. За съжаление показа доста по-ниски показатели от необходимото. При подаване на газ стига до 1 атмосфера. Определено трябва да се сменя - принципно трябва да държи 2.4-2.8 атмосфери. Около 250 лв.ще струва.В петък отивам пак в сервиз и в събота да се надяваме да имам добри новини :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

......... В сервиза на Хонда казаха че е дюзи. Но уви, след две почиствания на дюзи с ултразвук проблема пак си е тук!..................

:P Какви парици ти струва интервенцията? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

По 15 лв. на дюза в сервиз Бош !На друго място 25 лв.Но определено от сервиза на Бош не съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

а какво стана с това прекъсвана в крайна сметка? Разбра ли се откъде е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

В Петък ще сменяме бенз. помпа, понеже параметрите които показаха манометрите, са доста под необходимите. Има голяма вероятност да е от там проблема. При ниски обороти няма проблем, както и при високи. Но меду 2000 - 4000 - ужассс.В петък ще вграждаме помпата и да се надявам че всичко ще се оправи на цена около 250 лв. всичко. Само ме интересува дали някой може да ми каже какво налягане трябва да поддържа помпата. При мене е 1 атмосфера, което е доста ниско спрямо останалите. Какво трябва да бъде налягането на мотора Б15Д2 - 1.5 - 16 клапана?В мануала го дават 2.4-2.8 бара ??????????Дано да се оправи че днес направо инемощях в града с нея - ужас !П.С. А ако не е и от помпата вече незнам от какво може да е !!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nisa 1.6

Колега кво стана оправи ли се прекъсването от помпата.Казвай какво стана. Според мен ако имаш проблем с налягането на помпата няма да можеш да достигаш високите обороти над 4000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

В момента е в сервиз именно за смяна на помпата. Налягането на горивото не достига при средни обороти. Аз също гледам да мисля логично по върпоса, но просто няма от какво друга да е това глъхнене. Там където я ремонтират в момента ми казаха че имат доста такива случай с най-различни марки автомобили. Днес следобед трявба да си я взема и ще мога със сигурност да отговоря дали е от това. То такава диагностика като на моята кола няма!!! Направо превъртях вече. Обаче определено помпата е за смяна. Кара на 1 атмосфера, а трябва да е мин. 2 ! Вечерта ще пиша какво стана с цялата история !Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

А регулатора за налягане дали ти е читав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest milen77

Колега защо не отидеш в сервиз на хонда, където могат да ти бутнат VTEC-а да се включва на 3000 оборота да видиш какво ще стане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

ВЕЧЕ СЪМ БЕЗУМНО ШАСТЛИВ !!!!!!Момчета, всичко вече е ОК ! Да ви се похваля - вече бениновата помпа ми е БОШ :)Дадоха ми и гаранция - 12 м.Колата е направо пушка вече. Отивам да карам - не издържам вече !!!Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nisa 1.6

Браво колега.Безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Колега защо не отидеш в сервиз на хонда, където могат да ти бутнат VTEC-а да се включва на 3000 оборота да видиш какво ще стане?

:) къв Втек на 3К кви 5лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...