Guest Hondman #1 Публикувано 9 Ноември, 2006 Здравеите.Днес си приказвахме с един приятел и се чудихме дали е възможно да се набута двигател D16A9 (мисля че беше 136к.с, ако не се лъжа) на civic 5ген . и колко пари би излязло всичко горе-долу(като се включат цената на самич двигател, работатав в сервиза и т.н.)Ако някои се е занимавал с такива работо или има горе долу някаква представа нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #2 Отговорено 9 Ноември, 2006 Здравеите.Днес си приказвахме с един приятел и се чудихме дали е възможно да се набута двигател D16A9 (мисля че беше 136к.с, ако не се лъжа) на civic 5ген . и колко пари би излязло всичко горе-долу(като се включат цената на самич двигател, работатав в сервиза и т.н.)Ако някои се е занимавал с такива работо или има горе долу някаква представа нека сподели.Има успешен опит на сложена глава д16а9 на 1.5 сивик д15б2-ка ако те интересува пиши , или иначе пдобна подмяна на целия двигател с всичко му - към 4000 лв може и да се вържеш , но не знам там дали окачването пасва така , че може и повече да ти излезе суап-а , а и в обикновен сервиз , който си нямат много работа с хонди не те препоръчвам Имай предвид , че със смяна на двигателя сменяш и инсталацията по колата , аларми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hondman #3 Отговорено 9 Ноември, 2006 Да интересува ме това за главата щом цената да се смени целия двигател е толкова солена.A ние с приятеля ми и точно оттова се притеснявахме, че двигателя може да не си пасне с окачването и т.н Надеждата беше в това че този двигател се слага на рекс, а доколкото знам той се води спортното купе на civic и по тази логика мислехме че горе долу ще се нагодят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Founder #4 Отговорено 10 Ноември, 2006 а защо не помислиш за най-разумния вариант ?продаваш сивик - купуваш рекс :?: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hondman #5 Отговорено 10 Ноември, 2006 Мислил съм по този въпрос, но ми трябва кола, която да карам и през зимата, а за рекс-а не съм сигурен, че е одачен през зимния сезон Иначе във всичко друго е №1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #6 Отговорено 10 Ноември, 2006 Мислил съм по този въпрос, но ми трябва кола, която да карам и през зимата, а за рекс-а не съм сигурен, че е одачен през зимния сезон Иначе във всичко друго е №1.ами аз се чувствах най-стабилен през зимата с рекса със зимни гуми не се базикам в неотъпкан сняг около 15см. се движех в продължение на 80 км със около 110 /120 км.ч. , а със сивика не мога да си помисля за такава авантюра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Founder #7 Отговорено 10 Ноември, 2006 не виждам каква е пречката ?сняг , дъжд ... все тая стига да не си накичен с множество брони , прагове и т.н. няма да имаш проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hondman #8 Отговорено 10 Ноември, 2006 Притеснявах се единствено от ноското и тегло, което при сняг може да придизвика кофти ситуации. Но щом казвате че е достатъчно стабилна, значи си заслужава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwather #9 Отговорено 10 Ноември, 2006 а този цивик 5генерация с кой двигател е?защото ако е Д15Б2 може да му сложиш инжекция и глава от рекс или от малкия втек и ще ти излезе доста по малко от 4000лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR #10 Отговорено 10 Ноември, 2006 а този цивик 5генерация с кой двигател е?защото ако е Д15Б2 може да му сложиш инжекция и глава от рекс или от малкия втек и ще ти излезе доста по малко от 4000лв. ...разни призраци виждам тука ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #11 Отговорено 22 Ноември, 2006 за рекс-а не съм сигурен, че е одачен през зимния сезон Иначе във всичко друго е №1.моляяя ?!? това на Витоша в големия сняг ... познай кой прави пъртината за голфовете да излязат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #12 Отговорено 22 Ноември, 2006 познай кой прави пъртината за голфовете да излязат Тва не е щото са по-непроходими, а щот не са толкова луди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #13 Отговорено 22 Ноември, 2006 и с по-ниска броня и едини вериги е като снегорин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #14 Отговорено 23 Ноември, 2006 (Редактирано) не може по-ниска броня, стърже асфалтаа от вериги няма нужда, с хубави истински зимни гуми, катери без проблеми ... то с тези големи зимни гуми, дето съм сложил, няма и място за вериги - веднъж не искаха да ме пуснат през шипка, беше задължително с веригипо въпроса за двигателя, дали може да пасне в 5та генерация - може да се проучи каква е разликата между D15B2 в 4та и в 5та генерация, двигателя е слаган и 2те коли, а би трябвало да е еднакъв.ако окачването на двигателя е същото, то след като на 4та генерация може да се сложи D15B2 и D16А9, значи има надежда да влезе безпроблемно и в 5та генерация.разбира се, ще трябват тампоните на А9ката, компютър, жици колектори, абе направо всичко от колата-донор по предницата, е добре да е на разположение. дори и спирачните дискове са различни - възможно е и полуоските да са различни. а на CRX-а полуоските са с еднаква дължина а на 5та генерация не са ... трябва и това да се проучи Редактирано 23 Ноември, 2006 от Magnum Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове